CoolCat

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij CoolCat

Begonnen als verkoper, doorgestroomd naar assistent storemanager en later kreeg ik verantwoording over de bestellingen en het winkelbeeld als brand leader.Helaas was het loon vrij laag omdat ze toen al aan het bezuinigen waren en tegen een faillissement aan zaten.
Pluspunten
Minpunten
Weinig betaald
Eerste jaren prima! Toen ik eenmaal begon over ' ik heb ook een thuissituatie' was ik gelijk geen goede manager meer want ja dat kan natuurlijk niet! Ja en amen dat zijn de woorden die ze willen horen, storemanager/ regiomanager klaar met je? Dan zul je dat weten ook want dan is iedereen klaar met je...ook al heb je je uit de naad gewerkt voor ze. Nooit waardering helaas.... Blij dat ik weg ben gegaan.
Ik vondt wel leuk daar, maar ben door een reden gestopt en het ging toch weg, ik was meestal de engiste alles neer moest leggen , er werden elke week veel fouten gedaan in me salaris te weinig.
1e werkdag werd er bijna niks uitgelegd Er word super veeeeel geroddeld en er word zeker geen rekening met je gehouden. Als nieuwkomer mag je ook helemaal niks doen behalve opruimen ik heb weken achter elkaar corvee gedaan. Ik moest alles spiegelen terwijl de hogere functies lekker aan het omkleden waren. Ik heb daar 2,5 maand gewerkt en heb maar €250 euro gekregen als 17 jarige dat klopt niet.
Pluspunten
Goeie pauzes
Minpunten
Alles behalve de pauze
Ik heb hier heel veel geleerd. En heb ook met hele leuke collega’s gewerkt
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Niet doorbetaald in pauzes
Een zeer mooi leerbedrijf met een unieke bedrijfscultuur, elke dag brengt weer wat anders. Het is soms fysiek erg zwaar werk, je staat nooit stil. Veel doelstellingen waar je als team aan kan werken, doorgroei mogelijkheden waren er altijd. Helaas is het bedrijf nu failliet verklaard. Ik heb er een toptijd gehad en daarnaast heb ik mij extreem kunnen ontwikkelen in toch een korte periode. Het leukste is dat er elke dag weer wat nieuws te beleven valt, op het gebied van verkoop, klanten en nieuw personeel. Je leert omgaan met veel situaties, hoe schakel je ergens op in en wat is de drive om de resultaten te behalen.
Pluspunten
Sfeer, collega's, doorgroei mogelijkheden, variëteit, actief denken en schakelen
Minpunten
Laag loon
Het is een "jong bedrijf" maar er werken eigenlijk bijna alleen maar scholieren, die nooit kunnen invallen en geen ervaring hebben. Vanwege de coolcat experience moet je alles volgens de regels van coolcat doen. Bijvoorbeeld "welkom bij coolcat zeggen" bij de deur of je naam noemen bij de paskamers. Het stomme is dat de managers zich zelf niet aan deze regels van experience houden en geen goede voorbeeld zijn. De managers zijn roddelaars en niet professioneel. Ze vinden de kleding in de rekken hoerig, terwijl ze dat niet luidop zouden moeten zeggen. De muziek staat altijd te hard aan in de winkel. Wel leuke medewerkers en goede salaris. Je moet 30 minuten van te voren aanwezig zijn en 30 minuten sluiten. Dus elke dag werk je een uur gratis. Je werkt ongeveer 12-19.30 waardoor je hele dag eigenlijk al voorbij is en je niks meer aan je dag hebt.
Pluspunten
Reiskosten vergoed
Minpunten
Lange werkdagen
Een fijn bedrijf om voor te werken! Keihard werken maar je krijgt er veel voor terug!
Pluspunten
Bonus
Minpunten
Zakelijk kil bedrijf met ontzettend veel regels m.b.t verkoop. Aan het verkopen zit weinig spontaans. Klanten MOETEN begroet worden, vervolgens aangesproken met een ‘open’ vraag en ga maar door. Jaren ingezet maar bij zwangerschap wordt je de deur gewezen en krijg je als rede een onzinverhaal. Kortom je bent niet meer dan een nummertje.
Minpunten
Half uur voor werk tijd aanwezig, half uur na sluit sta je buiten. Je werkt een uur voor niks. Elke dag die je werkt...
Het is een leuk gezellig bedrijf voor beginnende mensen die leuke werksfeer willen. Hou je verwachtingen laag. Communicatie is een moeilijk proces voor het bedrijf.
Pluspunten
20% personeels korting op alles
Minpunten
Muziek te hard, Niet netjes, Niet goed opgeleide personeel, Slechte communicatie
Ik ga met een weekje bij de coolcat werken en heb er super veel zin in, sommige mensen ken ik al en daar kan ik erg goed mee opschieten ik verwacht dat de rest ook wel los loopt!!! Wanneer je de winkel in loopt ook als klant al is er al een geweldige sfeer.
Leuk bedrijf goede doorgroei mogelijkheden. Leuke collectie voor jong en oud.
Pluspunten
Muziek
Binnen coolcat zijn er veel doorgroei mogelijkheden , wat ik als zeer positief beschouw! Een leuke winkel om in te werken met een lekker muziekje op de achtergrond en je hoeft je nooit te vervelen!
Pluspunten
Veel doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Ik werk nou ongeveer een half jaartje bij coolcat en heb het super naar mijn zin en ga met plezier na werk toe, en ik kan goed opschieten met al mijn lieve collega’s !
Pluspunten
Veel leuke actie’s en personeelskorting
Minpunten
X
Ik werk nog maar 6 weken bij de Coolcat. Maar het voelt alsof ik er al jaren werk. Je word met een open hart ontvangen! Op een werkdag help je klanten, draai je kassa, en ben je bezig met vracht ontvangen/uitpakken/inhangen. Ondertussen houd je de winkel netjes en schoon. Maar de klant is en blijft nummer 1. Ook zijn er leuke uitdagingen, zoals een mystery shoppers (MS). Één keer in de zoveel tijd komt er een MS de winkel beoordelen. Dit betekend dus ook dat je met het team er dus alles aan doet om een positieve feedback te krijgen. De feedback word naderhand besproken! Maar super spannend toch, elke klant die je aankijkt kan een MS zijn. Een top bedrijf, leuke muziek, een top team, en super leuke kleding. Wat wil je nog meer?
Pluspunten
Prettige werksfeer
Minpunten
We need some airco in het magazijn haha :D
Super leuk bedrijf om voor te werken. De sfeer is in elke vestiging en zelfs op het hoofdkantoor super! Meerdere werkgevers gehad, maar dit nog nooit zo positief meegemaakt. Binnen het bedrijf is de communicatie open en eerlijk. Dit zorgt ervoor dat je altijd weet waar je aan toe bent! Daarnaast wordt inzet beloont. Geen negatieve dingen te melden over CoolCat!
Pluspunten
Mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen
Minpunten
Een typische dag op het werk bestaat uit aanvullen van producten, mensen inspireren tot aankoop.
Pluspunten
met mensen werken
Minpunten
overwerk
leuke baan met leuke collega's, heb veel geleerd in de mode wereld en heb geleerd hoe je goed de verkoop in kan gaan door met klanten te praten.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
overwerken
Leuk en leerzaam bedrijf met veel mogelijkheden veel winkels en functie's binnen het bedrijf
Pluspunten
Kilometervergoeding
Minpunten
Lang staan
ze zijn erg klantgericht en de collega's zijn super leuk en spontaan. er staat altijd leuke muziek op en ze verkopen mooie kleding
Het was super leuk om hier te mogen werken heb het erg naar me zin gehad en veel geleerd in een beste korte piriode dankje wel coolcat 0118 😚
Pluspunten
Koopavond gratis eten