CoolCat

Reviews over Management bij CoolCat

Begonnen als verkoper, doorgestroomd naar assistent storemanager en later kreeg ik verantwoording over de bestellingen en het winkelbeeld als brand leader.Helaas was het loon vrij laag omdat ze toen al aan het bezuinigen waren en tegen een faillissement aan zaten.
Pluspunten
Minpunten
Weinig betaald
Was erg leuk om er te werken, soms hele drukke dagen daar voelde ik mij het fijnste bij. Kan goed omgaan met werkdruk. Collega's en leidinggevende hielpen je daar waar nodig, en gaven je snel een stukje verantwoordelijkheid.
Eerste jaren prima! Toen ik eenmaal begon over ' ik heb ook een thuissituatie' was ik gelijk geen goede manager meer want ja dat kan natuurlijk niet! Ja en amen dat zijn de woorden die ze willen horen, storemanager/ regiomanager klaar met je? Dan zul je dat weten ook want dan is iedereen klaar met je...ook al heb je je uit de naad gewerkt voor ze. Nooit waardering helaas.... Blij dat ik weg ben gegaan.
Ik vondt wel leuk daar, maar ben door een reden gestopt en het ging toch weg, ik was meestal de engiste alles neer moest leggen , er werden elke week veel fouten gedaan in me salaris te weinig.
ik heb in 13 jaar tijd bij coolcat heel veel geleerd op het gebied van klantgerichtheid te werk gaan, het coachen van je team, en verzorging van je winkel (vm). helaas is dit bedrijf failliet gegaan anders zou ik nooit het bedrijf hebben verlaten. dit omdat het team verband van personeel tot management een familie was. heb hier echt 13 top jaren gehad.
Leuk werk en prettige collegae. Aardige leidinggevende
Coolcat was een leuk bedrijf met een redelijk relaxte en vriendelijke sfeer. De collega's waren over het algemeen leuk en vriendelijk. Het werk was redelijk makkelijk te doen. Er was wel een groot verloop in medewerkers wat uitzendkrachten betrof en met de werkregels werd niet ten alle tijden even serieus omgegaan. De balans sloeg uiteindelijk echte wel behoorlijk positief uit.
Pluspunten
Informeel en niet al te streng
Minpunten
Soms sloeg het niet strenge door naar te weinig verwachtingen en eisen.
Een zeer mooi leerbedrijf met een unieke bedrijfscultuur, elke dag brengt weer wat anders. Het is soms fysiek erg zwaar werk, je staat nooit stil. Veel doelstellingen waar je als team aan kan werken, doorgroei mogelijkheden waren er altijd. Helaas is het bedrijf nu failliet verklaard. Ik heb er een toptijd gehad en daarnaast heb ik mij extreem kunnen ontwikkelen in toch een korte periode. Het leukste is dat er elke dag weer wat nieuws te beleven valt, op het gebied van verkoop, klanten en nieuw personeel. Je leert omgaan met veel situaties, hoe schakel je ergens op in en wat is de drive om de resultaten te behalen.
Pluspunten
Sfeer, collega's, doorgroei mogelijkheden, vari√ęteit, actief denken en schakelen
Minpunten
Laag loon
Het is een "jong bedrijf" maar er werken eigenlijk bijna alleen maar scholieren, die nooit kunnen invallen en geen ervaring hebben. Vanwege de coolcat experience moet je alles volgens de regels van coolcat doen. Bijvoorbeeld "welkom bij coolcat zeggen" bij de deur of je naam noemen bij de paskamers. Het stomme is dat de managers zich zelf niet aan deze regels van experience houden en geen goede voorbeeld zijn. De managers zijn roddelaars en niet professioneel. Ze vinden de kleding in de rekken hoerig, terwijl ze dat niet luidop zouden moeten zeggen. De muziek staat altijd te hard aan in de winkel. Wel leuke medewerkers en goede salaris. Je moet 30 minuten van te voren aanwezig zijn en 30 minuten sluiten. Dus elke dag werk je een uur gratis. Je werkt ongeveer 12-19.30 waardoor je hele dag eigenlijk al voorbij is en je niks meer aan je dag hebt.
Pluspunten
Reiskosten vergoed
Minpunten
Lange werkdagen
Zakelijk kil bedrijf met ontzettend veel regels m.b.t verkoop. Aan het verkopen zit weinig spontaans. Klanten MOETEN begroet worden, vervolgens aangesproken met een ‚Äėopen‚Äô vraag en ga maar door. Jaren ingezet maar bij zwangerschap wordt je de deur gewezen en krijg je als rede een onzinverhaal. Kortom je bent niet meer dan een nummertje.
Minpunten
Half uur voor werk tijd aanwezig, half uur na sluit sta je buiten. Je werkt een uur voor niks. Elke dag die je werkt...
Je begint je dag met een specifieke afdeling en een sterk plan. Dit doe je allemaal in een ontzettend leuk teamverband. Alle teamleden zijn ingesteld met een jonge mentaliteit en zijn allemaal even enthousiast, spontaan en behulpzaam waar nodig. Je leert hier dat de klant zelf belangrijker is dan de verkoop en gek genoeg genereert dit in meer klanten, waardoor meer verkoop. Een win-win situatie dus. Het management luistert en helpt waar nodig. Daarnaast zijn ze eerlijk, redelijk en 'straight to the point'. De sfeer is overheersend gezellig en jong. Het moeilijkste van de baan is dat je het niet 'te' gezellig maakt en jij je houd aan een bepaald werktempo. Het is tenslotte wel je werk. Het leukste is toch je teamverband en collega's. Mocht je hier solliciteren, mag je echt in je handjes klappen als je word aangenomen.
Pluspunten
Leuk team, Goed management, Hoge doorgroeimogelijkheden.
Het is een leuk gezellig bedrijf voor beginnende mensen die leuke werksfeer willen. Hou je verwachtingen laag. Communicatie is een moeilijk proces voor het bedrijf.
Pluspunten
20% personeels korting op alles
Minpunten
Muziek te hard, Niet netjes, Niet goed opgeleide personeel, Slechte communicatie
Roddelende manager! en slechte werksfeer, hoge druk op je gelegd om omzet te halen en anders word er aan personeel gevraagd/opdringerig gedaan of ze wat willen kopen zodat de omzet omhoog gaat ! Geen spijt van dat ik weg ben zou voor geen goud terug komen om er te gaan werken!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Roddels
Super leuk werken met leuke collega's Doorgroei mogelijkheden vele leuke acties en kortingen voor personeel. Bedrijf waar je veel kunt leren en met plezier kunt werken
Ik werk nou ongeveer een half jaartje bij coolcat en heb het super naar mijn zin en ga met plezier na werk toe, en ik kan goed opschieten met al mijn lieve collega’s !
Pluspunten
Veel leuke actie’s en personeelskorting
Minpunten
X
Super leuk en toffe baan gezellige werk sfeer altijd
Pluspunten
Personeelskorting
Gezellige collega's Het is een leuk bedrijf om voor te werken Jonge medewerkers.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
X
Super leuk bedrijf om voor te werken wil het beste uit de mensen halen! Werk hier nu 11 jaar en ben ooit begonnen als hulpkracht en sta er nu als manager!
Pluspunten
Goeie trajecten/cursussen binnen het bedrijf
Super leuk bedrijf om voor te werken. De sfeer is in elke vestiging en zelfs op het hoofdkantoor super! Meerdere werkgevers gehad, maar dit nog nooit zo positief meegemaakt. Binnen het bedrijf is de communicatie open en eerlijk. Dit zorgt ervoor dat je altijd weet waar je aan toe bent! Daarnaast wordt inzet beloont. Geen negatieve dingen te melden over CoolCat!
Pluspunten
Mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen
Prettig bedrijf om te werken. Informele sfeer. Jonge medewerkers
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Niet altijd even menselijke leidinggevenden
geen roddels op de werkvloer, fijne hardwerkende collegas , fijne werktijden
Pluspunten
personeelfeesten
Minpunten
geen reiskostenvergoeding