CoolCat

Reviews over Doorgroei en promotie bij CoolCat

Was leuk werken en ik heb daar véél geleerd. De collega's waren ook heel prettig om mee te werken. Heel dynamisch en jeugdig. Ik heb met veel plezier gewerkt
Was erg leuk om er te werken, soms hele drukke dagen daar voelde ik mij het fijnste bij. Kan goed omgaan met werkdruk. Collega's en leidinggevende hielpen je daar waar nodig, en gaven je snel een stukje verantwoordelijkheid.
Coolcat is een leuk werkbedrijf met leuke collega’s en het is wel hard werken maar wel met een leuke zweer gecombineerd kan worden
Pluspunten
Goede manier van inwerken bij nieuwe collega’s
Minpunten
Weinig uuren
jammer dat het uit het straat beeld is verdwenen. zelf ben er opgegroeid en ik heb 18 jaar voor CoolCat gewerkt tot het einde van het faillisement. het was een open cultuur waar je mocht laten zien wat je in je mars had. ze wilde investeren in je.
Minpunten
je moest erg flexibiel zijn
ik heb in 13 jaar tijd bij coolcat heel veel geleerd op het gebied van klantgerichtheid te werk gaan, het coachen van je team, en verzorging van je winkel (vm). helaas is dit bedrijf failliet gegaan anders zou ik nooit het bedrijf hebben verlaten. dit omdat het team verband van personeel tot management een familie was. heb hier echt 13 top jaren gehad.
Leuk werk en prettige collegae. Aardige leidinggevende
Coolcat was een leuk bedrijf met een redelijk relaxte en vriendelijke sfeer. De collega's waren over het algemeen leuk en vriendelijk. Het werk was redelijk makkelijk te doen. Er was wel een groot verloop in medewerkers wat uitzendkrachten betrof en met de werkregels werd niet ten alle tijden even serieus omgegaan. De balans sloeg uiteindelijk echte wel behoorlijk positief uit.
Pluspunten
Informeel en niet al te streng
Minpunten
Soms sloeg het niet strenge door naar te weinig verwachtingen en eisen.
Ik heb hier heel veel geleerd. En heb ook met hele leuke collega’s gewerkt
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Niet doorbetaald in pauzes
Een zeer mooi leerbedrijf met een unieke bedrijfscultuur, elke dag brengt weer wat anders. Het is soms fysiek erg zwaar werk, je staat nooit stil. Veel doelstellingen waar je als team aan kan werken, doorgroei mogelijkheden waren er altijd. Helaas is het bedrijf nu failliet verklaard. Ik heb er een toptijd gehad en daarnaast heb ik mij extreem kunnen ontwikkelen in toch een korte periode. Het leukste is dat er elke dag weer wat nieuws te beleven valt, op het gebied van verkoop, klanten en nieuw personeel. Je leert omgaan met veel situaties, hoe schakel je ergens op in en wat is de drive om de resultaten te behalen.
Pluspunten
Sfeer, collega's, doorgroei mogelijkheden, variëteit, actief denken en schakelen
Minpunten
Laag loon
Een leuke en gezellige bijbaan om je carrière mee te beginnen.
Ik werk ruim drie jaar bij CoolCat en ik heb me ontwikkeld van Stagiaire, naar HR Business Partner. CoolCat zet mensen in hun kracht. Wanneer jij laat zien dat je het wil en er volledig voor gaat, zal CoolCat zich inzetten om jouw ambities waar te maken. Dit doen ze door middel van het aanbieden van verschillende opleidingen en cursussen, maar ook zeker door het je gewoon te laten doen en ervaren. Het is hard werken, maar er is zeker altijd ruimte voor humor.
Pluspunten
Open cultuur, diversiteit in zowel mensen als taken, fun op de werkplek
Je begint je dag met een specifieke afdeling en een sterk plan. Dit doe je allemaal in een ontzettend leuk teamverband. Alle teamleden zijn ingesteld met een jonge mentaliteit en zijn allemaal even enthousiast, spontaan en behulpzaam waar nodig. Je leert hier dat de klant zelf belangrijker is dan de verkoop en gek genoeg genereert dit in meer klanten, waardoor meer verkoop. Een win-win situatie dus. Het management luistert en helpt waar nodig. Daarnaast zijn ze eerlijk, redelijk en 'straight to the point'. De sfeer is overheersend gezellig en jong. Het moeilijkste van de baan is dat je het niet 'te' gezellig maakt en jij je houd aan een bepaald werktempo. Het is tenslotte wel je werk. Het leukste is toch je teamverband en collega's. Mocht je hier solliciteren, mag je echt in je handjes klappen als je word aangenomen.
Pluspunten
Leuk team, Goed management, Hoge doorgroeimogelijkheden.
Het is een leuk gezellig bedrijf voor beginnende mensen die leuke werksfeer willen. Hou je verwachtingen laag. Communicatie is een moeilijk proces voor het bedrijf.
Pluspunten
20% personeels korting op alles
Minpunten
Muziek te hard, Niet netjes, Niet goed opgeleide personeel, Slechte communicatie
Roddelende manager! en slechte werksfeer, hoge druk op je gelegd om omzet te halen en anders word er aan personeel gevraagd/opdringerig gedaan of ze wat willen kopen zodat de omzet omhoog gaat ! Geen spijt van dat ik weg ben zou voor geen goud terug komen om er te gaan werken!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Roddels
Coolcat is een toffe winkel met een super leuke kledingstijl! Het team wat je om je heen hebt is super gezellig om mee te werken! En je blijft er meer en meer leren waardoor je zo kunt doorgroeien.
Pluspunten
Je draagt leuke outfits!
Minpunten
Coolcat vind ik echt een jong bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden en het geeft je al in het begin kans om jezelf te ontwikkelen. Het maakt niet uit op welke plek je komt iedereen is vriendelijk en gezellig, je bent een grote coolcat familie!
Pluspunten
Gezellig team en doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Zijn er niet
Leuk bedrijf goede doorgroei mogelijkheden. Leuke collectie voor jong en oud.
Pluspunten
Muziek
Veel doorgroeimogelijkheden, toffe collega's, gezelligheid, en hele leuke klanten
Pluspunten
Toffe sfeer
Minpunten
Zondagen werken
Super leuk werken met leuke collega's Doorgroei mogelijkheden vele leuke acties en kortingen voor personeel. Bedrijf waar je veel kunt leren en met plezier kunt werken
Binnen coolcat zijn er veel doorgroei mogelijkheden , wat ik als zeer positief beschouw! Een leuke winkel om in te werken met een lekker muziekje op de achtergrond en je hoeft je nooit te vervelen!
Pluspunten
Veel doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Ik doe hier mijn bbl opleiding, en ze steun me er fantastisch bij dat ik mijn opleiding ga halen, daarnaast zijn er super veel doorgroei mogelijkheden als je aangeeft dat je dat wilt! Top bedrijf!
Pluspunten
Top sfeer
  1. Job Security & Advancement