CoolCat

Reviews voor Verkoper (m/v) bij CoolCat

Een goede kledingwinkel, waar elk individu werd gewaardeerd.
Pluspunten
Veel klantinteractie
Minpunten
Vermoeiend werk
Je krijgt minder per uur dan dat ze zeggen ik denk zo 1,90
Ik vondt wel leuk daar, maar ben door een reden gestopt en het ging toch weg, ik was meestal de engiste alles neer moest leggen , er werden elke week veel fouten gedaan in me salaris te weinig.
Leuke collegas. Samen werking is top. Leuke klanten. Leuke kleding.
Mijn ervaring met de coolcat is zeer positief! Door de coolcat weet ik dat ik zeker nog eens in de retail wil werken. Ik heb veel werkervaring opgedaan, ik heb leuke en gezellige collega’s gehad en veel mogen beleven.
Leuk werk en prettige collegae. Aardige leidinggevende
1e werkdag werd er bijna niks uitgelegd Er word super veeeeel geroddeld en er word zeker geen rekening met je gehouden. Als nieuwkomer mag je ook helemaal niks doen behalve opruimen ik heb weken achter elkaar corvee gedaan. Ik moest alles spiegelen terwijl de hogere functies lekker aan het omkleden waren. Ik heb daar 2,5 maand gewerkt en heb maar €250 euro gekregen als 17 jarige dat klopt niet.
Pluspunten
Goeie pauzes
Minpunten
Alles behalve de pauze
Ik heb hier heel veel geleerd. En heb ook met hele leuke collega’s gewerkt
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Niet doorbetaald in pauzes
Een leuke en gezellige bijbaan om je carriĂšre mee te beginnen.
Het is een "jong bedrijf" maar er werken eigenlijk bijna alleen maar scholieren, die nooit kunnen invallen en geen ervaring hebben. Vanwege de coolcat experience moet je alles volgens de regels van coolcat doen. Bijvoorbeeld "welkom bij coolcat zeggen" bij de deur of je naam noemen bij de paskamers. Het stomme is dat de managers zich zelf niet aan deze regels van experience houden en geen goede voorbeeld zijn. De managers zijn roddelaars en niet professioneel. Ze vinden de kleding in de rekken hoerig, terwijl ze dat niet luidop zouden moeten zeggen. De muziek staat altijd te hard aan in de winkel. Wel leuke medewerkers en goede salaris. Je moet 30 minuten van te voren aanwezig zijn en 30 minuten sluiten. Dus elke dag werk je een uur gratis. Je werkt ongeveer 12-19.30 waardoor je hele dag eigenlijk al voorbij is en je niks meer aan je dag hebt.
Pluspunten
Reiskosten vergoed
Minpunten
Lange werkdagen
Fijne werktijden, lieve collega's en fijn dat ik met klanten in contact kon zijn.
Pluspunten
werkuitjes
Minpunten
niks
Het is een leuk gezellig bedrijf voor beginnende mensen die leuke werksfeer willen. Hou je verwachtingen laag. Communicatie is een moeilijk proces voor het bedrijf.
Pluspunten
20% personeels korting op alles
Minpunten
Muziek te hard, Niet netjes, Niet goed opgeleide personeel, Slechte communicatie
Roddelende manager! en slechte werksfeer, hoge druk op je gelegd om omzet te halen en anders word er aan personeel gevraagd/opdringerig gedaan of ze wat willen kopen zodat de omzet omhoog gaat ! Geen spijt van dat ik weg ben zou voor geen goud terug komen om er te gaan werken!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Roddels
Heyy ik werk nu bijna 1week bij de coolcat in Eindhoven Het is zo leuk er is een goede werksfeer iedereen is gezellig daar. Mijn dag gaat gewoon zo snel om omdat je zo druk bent met de mensen en de winkel omdat je wil dat iedereen het fijn heeft in de winkel. Ik ga er zo lang mogelijk blijven zolang het kan omdat het gewoon super gezellig is en ik had nooit gedacht dat dit gewoon de baan is wat zo goed bij mij paste.
Pluspunten
Gezellige sfeer heel leuk
Minpunten
Heb ik niet
Coolcat vind ik echt een jong bedrijf met veel doorgroei mogelijkheden en het geeft je al in het begin kans om jezelf te ontwikkelen. Het maakt niet uit op welke plek je komt iedereen is vriendelijk en gezellig, je bent een grote coolcat familie!
Pluspunten
Gezellig team en doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Zijn er niet
Super leuk werken met leuke collega's Doorgroei mogelijkheden vele leuke acties en kortingen voor personeel. Bedrijf waar je veel kunt leren en met plezier kunt werken
Ik doe hier mijn bbl opleiding, en ze steun me er fantastisch bij dat ik mijn opleiding ga halen, daarnaast zijn er super veel doorgroei mogelijkheden als je aangeeft dat je dat wilt! Top bedrijf!
Pluspunten
Top sfeer
Ik werk nu ongeveer 2 jaar bij Coolcat. Je hebt veel variatie in je werkzaamheden. Elke dag is een andere dag. Je bent veel in contact met mensen. Je adviseert, begeleid en ‘helpt’ hen. Hierdoor krijg je vaak leuke gesprekken met de klant en creĂ«r je misschien wel terugkomgedrag. Dat is een top gevoel, want ze gaan je herkennen! Als je het fijn vind om met mensen te werken en gezellige collegas wilt hebben, raad ik Coolcat echt aan!
Pluspunten
Veel in contact met klanten
Super leuk en leerzaam bedrijf! Ik werk er nu bijna 3jaar en ga nog elke dag met plezier naar me werk!
Super leuk en toffe baan gezellige werk sfeer altijd
Pluspunten
Personeelskorting
Leuk en leerzaam bedrijf om te werken, Je gaat altijd met plezier naar werk.