CoolCat

Reviews voor Hulpkracht bij CoolCat

Super leuke werkomgeving. Genoeg afwisselingen in de taken die je doet. Super toffe collega’s!
Pluspunten
Veel gezelligheid
Minpunten
Hele dag staan
Ik ga met een weekje bij de coolcat werken en heb er super veel zin in, sommige mensen ken ik al en daar kan ik erg goed mee opschieten ik verwacht dat de rest ook wel los loopt!!! Wanneer je de winkel in loopt ook als klant al is er al een geweldige sfeer.
Ik werk nu ongeveer 2 jaar bij Coolcat. Je hebt veel variatie in je werkzaamheden. Elke dag is een andere dag. Je bent veel in contact met mensen. Je adviseert, begeleid en ‘helpt’ hen. Hierdoor krijg je vaak leuke gesprekken met de klant en creĂ«r je misschien wel terugkomgedrag. Dat is een top gevoel, want ze gaan je herkennen! Als je het fijn vind om met mensen te werken en gezellige collega's wilt hebben, raad ik Coolcat echt aan!
Werken bij Coolcat is super gaande!!!! Elke dag is weer een fikse bij Coolcat!!!! Leuke collega’s allezzzzz ben daar!!
Pluspunten
Leuk team
Minpunten
Soms vroeg beginnen
Ik werk nou ongeveer een half jaartje bij coolcat en heb het super naar mijn zin en ga met plezier na werk toe, en ik kan goed opschieten met al mijn lieve collega’s !
Pluspunten
Veel leuke actie’s en personeelskorting
Minpunten
X
Gezellige collega's Het is een leuk bedrijf om voor te werken Jonge medewerkers.
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
X
ik vond mijn tijd bij coolcat heel leuk de team is heel gezellig er is genoeg werk te doen en de klanten die daar komen zijn ook egt gezellig de werkgevers daar zijn ook heel erg aardig ze houden egt van hun werknemers en dat laten ze ook zien daarom vond ik het een geweldige eerste baantje ik heb er veel nuttige dingen geleerd die ik nu nog kan gebruiken zoals soms initiatief te zijn als er even niks meer te doen was ik leerde dan altijd toch wat te doen
Pluspunten
20% korting op alles
het was uitdagend omdat je met verschillende soorten mensen werkte. zo deed je ervaring op vanuit alle hoeken.
In de korte tijd dat ik bij de CoolCat aan de slag heb kunnen gaan, heb ik enorm veel geleerd, met dank aan de vlotte en gezellige medewerksters. Bij deze ervaring ben ik er achter gekomen dat verkopen (in een winkel), zeker een talent is dat ik bezit. Ik heb het bij CoolCat erg naar mijn zin gehad en ik heb daarbij ook zeker veel aan de (korte maar krachtige) werkervaring gehad.
Je staat geen seconde stil, je hebt heel erg leuke collega's en je moet goed kunnen verkopen.
Pluspunten
Reiskosten vergoeding en na een bepaalde tijd een ticketbon.
Minpunten
Veel kritiek.
Bij Coolcat werken is erg leuk als je van een drukke werksfeer houd, vaak onder druk gezet worden door de manager is hier ook zeker in aanwezig.
ik vind het werken in een winkel heel erg leuk , kan goed omgaan met mensen , ben behulpzaam , kan altijd een paratje maken .Vind leuk om met de mode bezig te zijn.