CoolCat

Reviews voor Bedrijfsleider (m/v) bij CoolCat

Een fijn bedrijf om voor te werken! Keihard werken maar je krijgt er veel voor terug!
Pluspunten
Bonus
Minpunten
Eerste jaren prima! Toen ik eenmaal begon over ' ik heb ook een thuissituatie' was ik gelijk geen goede manager meer want ja dat kan natuurlijk niet! Ja en amen dat zijn de woorden die ze willen horen, storemanager/ regiomanager klaar met je? Dan zul je dat weten ook want dan is iedereen klaar met je...ook al heb je je uit de naad gewerkt voor ze. Nooit waardering helaas.... Blij dat ik weg ben gegaan.
• ik werk nu 8 jaar voor Coolcat, heb alle stappen kunnen maken binnen de winkel wat mogelijk is en ik werk er nog steeds met alle liefde en vooral met veel plezier. Je kunt jezelf zijn en dat is heel belangrijk. • als je zelf enthousiast bent en je gaat er helemaal voor en laat zien wat je waard bent, dan is alles mogelijk. Uiteindelijk kan je droom uit komen!!
Pluspunten
Heerlijke sfeer, jong en energiek bedrijf waar je zelf ook goede energie van krijgt
Minpunten
Soms de werkdruk en lange dagen. (Maar ook hier kom je erdoorheen met de juiste motivatie)
Super leuk bedrijf om voor te werken wil het beste uit de mensen halen! Werk hier nu 11 jaar en ben ooit begonnen als hulpkracht en sta er nu als manager!
Pluspunten
Goeie trajecten/cursussen binnen het bedrijf
Super leuk bedrijf om voor te werken. De sfeer is in elke vestiging en zelfs op het hoofdkantoor super! Meerdere werkgevers gehad, maar dit nog nooit zo positief meegemaakt. Binnen het bedrijf is de communicatie open en eerlijk. Dit zorgt ervoor dat je altijd weet waar je aan toe bent! Daarnaast wordt inzet beloont. Geen negatieve dingen te melden over CoolCat!
Pluspunten
Mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen
Prettig bedrijf om te werken. Informele sfeer. Jonge medewerkers
Pluspunten
Personeelskorting
Minpunten
Niet altijd even menselijke leidinggevenden
Jong, dynamisch en chaotisch dus ideaal als je de fijne knepen van het vak wilt leren. Je kunt al op vroege leeftijd doorgroeien tot een management functie.
ik heb mijzelf als persoon en leidinggevende goed kunnen doorontwikkelen binnen coolcat. Het is een jong en dynamische bedrijf met jonge gemotiveerde mensen die aan het begin staan van hun carrière!
Pluspunten
dynamische omgeving met een prettige werksfeer
Minpunten
verhouding werk en verdiensten
Coördineren en delegeren van de werkzaamheden en leiden van filiaal Helmond ten behoeve van een optimale filiaaluitstraling, strevend naar een zo hoog mogelijke omzet tegen zo laag mogelijke kosten. Mijn werkzaamheden bestonden uit: • Plannen van werkzaamheden, omzetbudget, urenbudget • Organiseren • Personeelsbeheer • Opleiden • Aansturen • Controleren • Sales
Heb lang in dit bedrijf gewerkt, maar in de loop der jaren was er teveel veranderd. Eerder was het een vriendelijk en menselijk bedrijf waar overal over te praten viel. Maar naarmate de jaren verstreken werd het een zakelijk, kil en koud bedrijf waar je alleen nog maar een nummertje was. Dit merkte je erg terug op de werkvloer ivm allerlei regeltjes die je toe moest gaan passen, dus de sfeer werd er ook niet beter op helaas. Heb met veel moeite de knoop doorgehakt om weg te gaan na 13 dienstjaren, maar geen spijt gehad van de keuze die ik destijds heb gemaakt. Het leukste was wel de collega's en de collectie die er hing, je kreeg vroeger de vrije hand om de collectie te presenteren zoals jij dat wou en dat was super om te doen,zeker als de omzet dat ook liet zien. Het leidinggeven heb ik alle jaren met veel plezier gedaan. De werkzaamheden bestonden uit kassawerkzaamheden, goederenverwerking, administratie, kluis en geldverwerking, leidinggeven, opleiden van personeel, collectie presentatie, magazijnwerkzaamheden en VM.
Pluspunten
sfeer in de winkels
Minpunten
zakelijke benadering in de loop der jaren