CoolCat

Reviews voor CoolCat in Veenendaal

Begonnen als verkoper, doorgestroomd naar assistent storemanager en later kreeg ik verantwoording over de bestellingen en het winkelbeeld als brand leader.Helaas was het loon vrij laag omdat ze toen al aan het bezuinigen waren en tegen een faillissement aan zaten.
Pluspunten
Minpunten
Weinig betaald
Het is een leuk gezellig bedrijf voor beginnende mensen die leuke werksfeer willen. Hou je verwachtingen laag. Communicatie is een moeilijk proces voor het bedrijf.
Pluspunten
20% personeels korting op alles
Minpunten
Muziek te hard, Niet netjes, Niet goed opgeleide personeel, Slechte communicatie
Het werk bij de CoolCat is leuk, alleen kon een van mijn collega's niet met mij overweg. Het klikte gewoonweg niet tussen ons. Daarnaast vond ik het jammer dat ik weinig initiatief mocht nemen en dus alles moest vragen. Ik ben iemand die liever in het diepe wordt gegooid en dan stel ik de vragen wel wanneer ik die heb. Een typische dag op het werk begon laat. Meestal rond 9.30 uur. Ik houd er van om hard door te werken maar alles kon daar langzaam en rustig aan. Nou heb ik daar niet heel lang gewerkt maar ik vond dat ik te weinig taken kreeg, terwijl ik wel meer aan kon. Dit heb ik meerdere keren aangegeven maar daar werd niets mee gedaan. De werkzaamheden die ik wel mocht uitvoeren waren het labelen en hangeren van kleding zoals dat wordt genoemd. Liever heb ik wat meer uitdaging in mijn werk.