CoolCat

Reviews voor CoolCat in Rotterdam

Was leuk werken en ik heb daar véél geleerd. De collega's waren ook heel prettig om mee te werken. Heel dynamisch en jeugdig. Ik heb met veel plezier gewerkt
Leuk werk en prettige collegae. Aardige leidinggevende
1e werkdag werd er bijna niks uitgelegd Er word super veeeeel geroddeld en er word zeker geen rekening met je gehouden. Als nieuwkomer mag je ook helemaal niks doen behalve opruimen ik heb weken achter elkaar corvee gedaan. Ik moest alles spiegelen terwijl de hogere functies lekker aan het omkleden waren. Ik heb daar 2,5 maand gewerkt en heb maar €250 euro gekregen als 17 jarige dat klopt niet.
Pluspunten
Goeie pauzes
Minpunten
Alles behalve de pauze
Het is een "jong bedrijf" maar er werken eigenlijk bijna alleen maar scholieren, die nooit kunnen invallen en geen ervaring hebben. Vanwege de coolcat experience moet je alles volgens de regels van coolcat doen. Bijvoorbeeld "welkom bij coolcat zeggen" bij de deur of je naam noemen bij de paskamers. Het stomme is dat de managers zich zelf niet aan deze regels van experience houden en geen goede voorbeeld zijn. De managers zijn roddelaars en niet professioneel. Ze vinden de kleding in de rekken hoerig, terwijl ze dat niet luidop zouden moeten zeggen. De muziek staat altijd te hard aan in de winkel. Wel leuke medewerkers en goede salaris. Je moet 30 minuten van te voren aanwezig zijn en 30 minuten sluiten. Dus elke dag werk je een uur gratis. Je werkt ongeveer 12-19.30 waardoor je hele dag eigenlijk al voorbij is en je niks meer aan je dag hebt.
Pluspunten
Reiskosten vergoed
Minpunten
Lange werkdagen
Fijne werktijden, lieve collega's en fijn dat ik met klanten in contact kon zijn.
Pluspunten
werkuitjes
Minpunten
niks
ik vond mijn tijd bij coolcat heel leuk de team is heel gezellig er is genoeg werk te doen en de klanten die daar komen zijn ook egt gezellig de werkgevers daar zijn ook heel erg aardig ze houden egt van hun werknemers en dat laten ze ook zien daarom vond ik het een geweldige eerste baantje ik heb er veel nuttige dingen geleerd die ik nu nog kan gebruiken zoals soms initiatief te zijn als er even niks meer te doen was ik leerde dan altijd toch wat te doen
Pluspunten
20% korting op alles
Hele leuke werkgever, werksfeer was top collega's ook top en heel erg flexibel. kortom een werkgever waar je alles voor zou geven.
Jong, dynamisch en chaotisch dus ideaal als je de fijne knepen van het vak wilt leren. Je kunt al op vroege leeftijd doorgroeien tot een management functie.