CoolCat

Reviews voor CoolCat in Groningen

Coolcat is een leuk werkbedrijf met leuke collega’s en het is wel hard werken maar wel met een leuke zweer gecombineerd kan worden
Pluspunten
Goede manier van inwerken bij nieuwe collega’s
Minpunten
Weinig uuren
Ik werk nog maar 6 weken bij de Coolcat. Maar het voelt alsof ik er al jaren werk. Je word met een open hart ontvangen! Op een werkdag help je klanten, draai je kassa, en ben je bezig met vracht ontvangen/uitpakken/inhangen. Ondertussen houd je de winkel netjes en schoon. Maar de klant is en blijft nummer 1. Ook zijn er leuke uitdagingen, zoals een mystery shoppers (MS). Één keer in de zoveel tijd komt er een MS de winkel beoordelen. Dit betekend dus ook dat je met het team er dus alles aan doet om een positieve feedback te krijgen. De feedback word naderhand besproken! Maar super spannend toch, elke klant die je aankijkt kan een MS zijn. Een top bedrijf, leuke muziek, een top team, en super leuke kleding. Wat wil je nog meer?
Pluspunten
Prettige werksfeer
Minpunten
We need some airco in het magazijn haha :D
ik heb mijzelf als persoon en leidinggevende goed kunnen doorontwikkelen binnen coolcat. Het is een jong en dynamische bedrijf met jonge gemotiveerde mensen die aan het begin staan van hun carrière!
Pluspunten
dynamische omgeving met een prettige werksfeer
Minpunten
verhouding werk en verdiensten