CoolCat

Reviews voor CoolCat in Gorinchem

Het is lang geleden voor mij ! Maar om het kort toch een stukje informatie te geven wil ik meegeven dat het echt gezellig is, oplettendheid is zeker wel echt belangrijk bij deze baan ivm het stelen van kleding. Sta sterk in je schoenen klanten proberen meestal wat van de kleding af te dingen ( dan heb ik het over onterechte of onnodige kortingen wat kan leiden tot discussie's ). Verder is het heel sociaal je bent meestal wel bezig , denk aan wanden de afdelingen kleding aanvullen en labellen . Je sociale vaardigheid word hier zeker opgekrickt en het beste is om ook tegen kritiek te kunnen. Bij Coolcat heb je altijd een uitdaging wb de kleding, uitdagend en creatief in het kleden. Je hebt er veel doorgroei mogelijkheid dat is echt top van het bedrijf.
Pluspunten
Korting op kleding
Minpunten
Super leuk bedrijf om voor te werken. De sfeer is in elke vestiging en zelfs op het hoofdkantoor super! Meerdere werkgevers gehad, maar dit nog nooit zo positief meegemaakt. Binnen het bedrijf is de communicatie open en eerlijk. Dit zorgt ervoor dat je altijd weet waar je aan toe bent! Daarnaast wordt inzet beloont. Geen negatieve dingen te melden over CoolCat!
Pluspunten
Mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen
Minpunten