CoolCat

Reviews voor CoolCat in Eindhoven

Werken bij Coolcat is super gaande!!!! Elke dag is weer een fikse bij Coolcat!!!! Leuke collega’s allezzzzz ben daar!!
Pluspunten
Leuk team
Minpunten
Soms vroeg beginnen
Nu al bijna 2 jaar werkzaam bij coolcat Eindhoven als weekendhulp. Super naar mijn zin een top team!
Coolcat is een toffe winkel met een super leuke kledingstijl! Het team wat je om je heen hebt is super gezellig om mee te werken! En je blijft er meer en meer leren waardoor je zo kunt doorgroeien.
Pluspunten
Je draagt leuke outfits!
Minpunten
Heyy ik werk nu bijna 1week bij de coolcat in Eindhoven Het is zo leuk er is een goede werksfeer iedereen is gezellig daar. Mijn dag gaat gewoon zo snel om omdat je zo druk bent met de mensen en de winkel omdat je wil dat iedereen het fijn heeft in de winkel. Ik ga er zo lang mogelijk blijven zolang het kan omdat het gewoon super gezellig is en ik had nooit gedacht dat dit gewoon de baan is wat zo goed bij mij paste.
Pluspunten
Gezellige sfeer heel leuk
Minpunten
Heb ik niet
Binnen coolcat zijn er veel doorgroei mogelijkheden , wat ik als zeer positief beschouw! Een leuke winkel om in te werken met een lekker muziekje op de achtergrond en je hoeft je nooit te vervelen!
Pluspunten
Veel doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Nice and positive environment to work! Started working here in October and learned so much already! Glad I made the decision to come here and I intend to stay a lot longer and learn so much more!
Ik werk nu ongeveer 2 jaar bij Coolcat. Je hebt veel variatie in je werkzaamheden. Elke dag is een andere dag. Je bent veel in contact met mensen. Je adviseert, begeleid en ‘helpt’ hen. Hierdoor krijg je vaak leuke gesprekken met de klant en creĂ«r je misschien wel terugkomgedrag. Dat is een top gevoel, want ze gaan je herkennen! Als je het fijn vind om met mensen te werken en gezellige collegas wilt hebben, raad ik Coolcat echt aan!
Pluspunten
Veel in contact met klanten
geen roddels op de werkvloer, fijne hardwerkende collegas , fijne werktijden
Pluspunten
personeelfeesten
Minpunten
geen reiskostenvergoeding
ik heb geleerd met mensen om te gaan. en te doen wat je gevraagd word.
Pluspunten
gratis avondeten tijdens een koopavond
Minpunten
geen prive zaken