CoolCat

Reviews voor CoolCat in Almere

Een zeer mooi leerbedrijf met een unieke bedrijfscultuur, elke dag brengt weer wat anders. Het is soms fysiek erg zwaar werk, je staat nooit stil. Veel doelstellingen waar je als team aan kan werken, doorgroei mogelijkheden waren er altijd. Helaas is het bedrijf nu failliet verklaard. Ik heb er een toptijd gehad en daarnaast heb ik mij extreem kunnen ontwikkelen in toch een korte periode. Het leukste is dat er elke dag weer wat nieuws te beleven valt, op het gebied van verkoop, klanten en nieuw personeel. Je leert omgaan met veel situaties, hoe schakel je ergens op in en wat is de drive om de resultaten te behalen.
Pluspunten
Sfeer, collega's, doorgroei mogelijkheden, variëteit, actief denken en schakelen
Minpunten
Laag loon
Eerste jaren prima! Toen ik eenmaal begon over ' ik heb ook een thuissituatie' was ik gelijk geen goede manager meer want ja dat kan natuurlijk niet! Ja en amen dat zijn de woorden die ze willen horen, storemanager/ regiomanager klaar met je? Dan zul je dat weten ook want dan is iedereen klaar met je...ook al heb je je uit de naad gewerkt voor ze. Nooit waardering helaas.... Blij dat ik weg ben gegaan.
Mijn ervaring met de coolcat is zeer positief! Door de coolcat weet ik dat ik zeker nog eens in de retail wil werken. Ik heb veel werkervaring opgedaan, ik heb leuke en gezellige collega’s gehad en veel mogen beleven.
Mijn dag begint met het openen van de winkel, administratie, schoonmaak, aanvullen en plannen samen met de collega's wat er vandaag gehaald moet worden en hoe we dat gaan doen. ik heb bij Coolcat geleerd hoe je je collega's moet motiveren en zelfde doel te bereiken die ik graag wil. feedback geven aan me collega's en dat ze mij ook feedback geven zodat we elkaar scherp kunnen houden. Heb leuke collega's we zijn 1 team. Moeilijk vind ik soms van deze baan dat de druk heel hoog ligt waardoor je elke dag weer leert van je fouten zodat we elke keer alleen maar beter worden en de juiste prioriteiten stellen. Het blijft heel uitdagend en elke dag nieuwe kansen.
Pluspunten
Uitdagand
Minpunten
Hooge druk