CoolCat
Review over CoolCat van een medewerker

Vriendjes politiek

11 maart 2020
Eerste jaren prima! Toen ik eenmaal begon over ' ik heb ook een thuissituatie' was ik gelijk geen goede manager meer want ja dat kan natuurlijk niet! Ja en amen dat zijn de woorden die ze willen horen, storemanager/ regiomanager klaar met je? Dan zul je dat weten ook want dan is iedereen klaar met je...ook al heb je je uit de naad gewerkt voor ze. Nooit waardering helaas.... Blij dat ik weg ben gegaan.
28 februari 2019
Storemanager (huidige medewerker) - Nieuwegein
Een fijn bedrijf om voor te werken! Keihard werken maar je krijgt er veel voor terug!
Pluspunten
Bonus
Minpunten
25 juni 2018
Storemanager (huidige medewerker) - Doetinchem
• ik werk nu 8 jaar voor Coolcat, heb alle stappen kunnen maken binnen de winkel wat mogelijk is en ik werk er nog steeds met alle liefde en vooral met veel plezier. Je kunt jezelf zijn en dat is heel belangrijk. • als je zelf enthousiast bent en je gaat er helemaal voor en laat zien wat je waard bent, dan is alles mogelijk. Uiteindelijk kan je droom uit komen!!
Pluspunten
Heerlijke sfeer, jong en energiek bedrijf waar je zelf ook goede energie van krijgt
Minpunten
Soms de werkdruk en lange dagen. (Maar ook hier kom je erdoorheen met de juiste motivatie)
25 oktober 2019
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Almere
Mijn ervaring met de coolcat is zeer positief! Door de coolcat weet ik dat ik zeker nog eens in de retail wil werken. Ik heb veel werkervaring opgedaan, ik heb leuke en gezellige collega’s gehad en veel mogen beleven.