CoolCat
Review over CoolCat van een medewerker

Mooi bedrijf

10 mei 2019
Een zeer mooi leerbedrijf met een unieke bedrijfscultuur, elke dag brengt weer wat anders. Het is soms fysiek erg zwaar werk, je staat nooit stil. Veel doelstellingen waar je als team aan kan werken, doorgroei mogelijkheden waren er altijd. Helaas is het bedrijf nu failliet verklaard. Ik heb er een toptijd gehad en daarnaast heb ik mij extreem kunnen ontwikkelen in toch een korte periode. Het leukste is dat er elke dag weer wat nieuws te beleven valt, op het gebied van verkoop, klanten en nieuw personeel. Je leert omgaan met veel situaties, hoe schakel je ergens op in en wat is de drive om de resultaten te behalen.
Pluspunten
Sfeer, collega's, doorgroei mogelijkheden, variëteit, actief denken en schakelen
Minpunten
Laag loon
29 juni 2018
Assistent manager (huidige medewerker) - Waalwijk
Leuk bedrijf goede doorgroei mogelijkheden. Leuke collectie voor jong en oud.
Pluspunten
Muziek
27 juni 2018
Assistent manager (huidige medewerker) - Middelburg
Veel doorgroeimogelijkheden, toffe collega's, gezelligheid, en hele leuke klanten
Pluspunten
Toffe sfeer
Minpunten
Zondagen werken
11 maart 2020
Storemanager (voormalige medewerker) - Almere
Eerste jaren prima! Toen ik eenmaal begon over ' ik heb ook een thuissituatie' was ik gelijk geen goede manager meer want ja dat kan natuurlijk niet! Ja en amen dat zijn de woorden die ze willen horen, storemanager/ regiomanager klaar met je? Dan zul je dat weten ook want dan is iedereen klaar met je...ook al heb je je uit de naad gewerkt voor ze. Nooit waardering helaas.... Blij dat ik weg ben gegaan.