CoolCat
Review over CoolCat van een medewerker

Leuke collegas

27 juni 2018
Veel doorgroeimogelijkheden, toffe collega's, gezelligheid, en hele leuke klanten
Pluspunten
Toffe sfeer
Minpunten
Zondagen werken
10 mei 2019
assistent store manager (voormalige medewerker) - Almere
Een zeer mooi leerbedrijf met een unieke bedrijfscultuur, elke dag brengt weer wat anders. Het is soms fysiek erg zwaar werk, je staat nooit stil. Veel doelstellingen waar je als team aan kan werken, doorgroei mogelijkheden waren er altijd. Helaas is het bedrijf nu failliet verklaard. Ik heb er een toptijd gehad en daarnaast heb ik mij extreem kunnen ontwikkelen in toch een korte periode. Het leukste is dat er elke dag weer wat nieuws te beleven valt, op het gebied van verkoop, klanten en nieuw personeel. Je leert omgaan met veel situaties, hoe schakel je ergens op in en wat is de drive om de resultaten te behalen.
Pluspunten
Sfeer, collega's, doorgroei mogelijkheden, variëteit, actief denken en schakelen
Minpunten
Laag loon
29 juni 2018
Assistent manager (huidige medewerker) - Waalwijk
Leuk bedrijf goede doorgroei mogelijkheden. Leuke collectie voor jong en oud.
Pluspunten
Muziek
19 augustus 2018
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Middelburg
Roddelende manager! en slechte werksfeer, hoge druk op je gelegd om omzet te halen en anders word er aan personeel gevraagd/opdringerig gedaan of ze wat willen kopen zodat de omzet omhoog gaat ! Geen spijt van dat ik weg ben zou voor geen goud terug komen om er te gaan werken!
Pluspunten
Niks
Minpunten
Roddels