CoolCat
Review over CoolCat van een medewerker

Jong en dynamisch bedrijf met een geweldige sfeer.

25 juni 2018
Super leuk bedrijf om voor te werken. De sfeer is in elke vestiging en zelfs op het hoofdkantoor super! Meerdere werkgevers gehad, maar dit nog nooit zo positief meegemaakt. Binnen het bedrijf is de communicatie open en eerlijk. Dit zorgt ervoor dat je altijd weet waar je aan toe bent! Daarnaast wordt inzet beloont. Geen negatieve dingen te melden over CoolCat!
Pluspunten
Mogelijkheden om jezelf door te ontwikkelen
11 maart 2020
Storemanager (voormalige medewerker) - Almere
Eerste jaren prima! Toen ik eenmaal begon over ' ik heb ook een thuissituatie' was ik gelijk geen goede manager meer want ja dat kan natuurlijk niet! Ja en amen dat zijn de woorden die ze willen horen, storemanager/ regiomanager klaar met je? Dan zul je dat weten ook want dan is iedereen klaar met je...ook al heb je je uit de naad gewerkt voor ze. Nooit waardering helaas.... Blij dat ik weg ben gegaan.
28 februari 2019
Storemanager (huidige medewerker) - Nieuwegein
Een fijn bedrijf om voor te werken! Keihard werken maar je krijgt er veel voor terug!
Pluspunten
Bonus
27 juni 2015
hulpkracht/hulpmedewerkster (voormalige medewerker) - Gorinchem, ZH
Het is lang geleden voor mij ! Maar om het kort toch een stukje informatie te geven wil ik meegeven dat het echt gezellig is, oplettendheid is zeker wel echt belangrijk bij deze baan ivm het stelen van kleding. Sta sterk in je schoenen klanten proberen meestal wat van de kleding af te dingen ( dan heb ik het over onterechte of onnodige kortingen wat kan leiden tot discussie's ). Verder is het heel sociaal je bent meestal wel bezig , denk aan wanden de afdelingen kleding aanvullen en labellen . Je sociale vaardigheid word hier zeker opgekrickt en het beste is om ook tegen kritiek te kunnen. Bij Coolcat heb je altijd een uitdaging wb de kleding, uitdagend en creatief in het kleden. Je hebt er veel doorgroei mogelijkheid dat is echt top van het bedrijf.
Pluspunten
Korting op kleding
Minpunten
  1. Jong en dynamisch bedrijf met een geweldige sfeer.