Coolblue
Bekijk alle reviews over Coolblue

Coolblue

Review over Coolblue van een medewerker

Alles draait om de cijfers

Het was zo fijn in het begin daar, je voelde je echt gewaardeerd. En je mag jezelf zijn, Eigenzinnig zijn, is een van hun pijlers. Maar niet teveel jezelf, want dat is dat niet volgens de bedrijfscultuur!! Te direct zijn en zeggen wat je dwarszit, dat hoort niet bij Eigenzinnig zijn, dus daar zouden ze iets eerlijker over moeten zijn. De cijfers halen is belangrijker dan de klant in een keer goed helpen, zodat hij maar 1x contact hoeft te zoeken, waar altijd op gehamerd wordt. Er zijn best veel tegenstrijdigheden en als je ermee te maken krijgt, voel je gewoon dat het niet om de werknemers draait en hun eigenzinnige persoonlijkheid. Heel jammer, want er werken is op zich wel leuk.

Zelfde functieZelfde locatie

Stressvol en nummertje

Voelde me net een nummertje. Alles was heel formeel behalve mijn collegas.

Mooi ingepakt, lelijk wanneer uitgepakt

Je komt te werken onder het mom "we zijn hier allemaal vrienden" "veel doorgroei mogelijkheden" "afwisselende werkzaamheden". Dit is inmiddels al een tijdje niet meer zo. Je word gigantisch overwerkt omdat ze het een goed idee vonden om een hele hoop goeie!!! medewerkers te laten gaan, omdat er verlies was gedraaid. Dat moet natuurlijk ergens verhaald worden, dus doen ze dat maar op de klantenservice. Ze kijken hier alleen maar naar targets en hoe het allemaal sneller kan. De manier waarop er gewerkt word met de targets, geeft het idee dat je weer in groep 5 zit en door de meester op je vingers word getikt als je cijfers niet goed zijn. Het management geeft nooit eerlijk en direct antwoord op vragen omtrent het salaris, ondanks dat zij de kernwaarde "open, eerlijk en direct" zo hoog hebben zitten. Ze maken continue afspraken om deze vervolgens gewoon weer te veranderen. Als je hier 40 uur werkt, moet je nu ineens ook om de zoveel tijd in het weekend werken. Dit was dus niet het geval eerst. Al met al is het een bedrijf met een hele hoop mooie praatjes die ingepakt zijn in een mooi papiertje. Als het er echter op aan komt, raad ik niemand meer aan om hier te werken.

Pluspunten

Gezellige collega's

Minpunten

Teveel om op te noemen

Gezellige en dynamische werkomgeving

Een leuke werkgever met veel activiteiten, borrels en evenementen voor het personeel. Fijne en gezellige (veelal jonge) collega's maakt een prettige werksfeer. De werksdruk is hoog maar er is alle ruimte om dit bespreekbaar en manageable te maken.Jammer van de trage processen rondom beslissingen, projecten en initiatieven.

Pluspunten

Leuke collega's, fijne sfeer, leuk kantoor, veel beschikbare cursussen en trainingen.

Minpunten

Trage processen en een hoge werkdruk.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coolblue. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Coolblue met

Meer informatie over Coolblue in populaire locaties

• Coolblue
  • Alles draait om de cijfers