Coolblue
Bekijk alle reviews over Coolblue

Coolblue

Review over Coolblue van een medewerker

Hoge werkdruk

Best een hoge werkdruk na de training. Ik ben er eigenlijk depressief van geworden. Niet echt een goede communicatie tussen de collega's onder elkaar (problemen worden weggeschoven)

Zelfde functieZelfde locatie

Alles draait om de cijfers

Het was zo fijn in het begin daar, je voelde je echt gewaardeerd. En je mag jezelf zijn, Eigenzinnig zijn, is een van hun pijlers. Maar niet teveel jezelf, want dat is dat niet volgens de bedrijfscultuur!! Te direct zijn en zeggen wat je dwarszit, dat hoort niet bij Eigenzinnig zijn, dus daar zouden ze iets eerlijker over moeten zijn. De cijfers halen is belangrijker dan de klant in een keer goed helpen, zodat hij maar 1x contact hoeft te zoeken, waar altijd op gehamerd wordt. Er zijn best veel tegenstrijdigheden en als je ermee te maken krijgt, voel je gewoon dat het niet om de werknemers draait en hun eigenzinnige persoonlijkheid. Heel jammer, want er werken is op zich wel leuk.
Zelfde functieZelfde locatie

Leuk kantoor maar hoge werkdruk en laag salaris.

Minpunten:Salaris: 11 euro per uurDoorgroeimogelijkheden zijn er maar de lonen zijn te laag. Elk jaar kan je 0 tot 4 procent omhoog gaan.Werkdruk is erg hoog en als je 1 minuut langer dan gewenst naar het toilet gaat dan krijg je gelijk een berichtje en waarschuwingJe krijgt een verouderde laptop om thuis te kunnen werken. Geen toeslagen in het weekend maar alleen als je tussen 2200 en 0000 werkt (50%)Pluspunt: Leuk kantoor

Great place, low salary

Great place to work at, the work culture is amazing. Colleagues are awesome and management is very cooperative. The only real downside is very low salary.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coolblue. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Coolblue met

Meer informatie over Coolblue in populaire locaties

• Coolblue
  • Hoge werkdruk