Coolblue
Bekijk alle reviews over Coolblue

Coolblue

Review over Coolblue van een medewerker

Toffe cultuur

Tof bedrijf met mooie cultuur. Wel erg ecom minded en minder omni/retail. Dit zie je terug in de winkels.

Pluspunten

Cultuur

Minpunten

Afstand hoofdkantoor

Ik vind dat Coolblue wat transparanter mag zijn over wat er echt gebeurd achter de schermen

Ik vind dat Coolblue wat transparanter mag zijn over wat er echt gebeurt achter de schermen. Verder zijn redelijke doorgroeimogelijkheden, sinds het een snel groeiend bedrijf is en ze echt met je meedenken wat je ambities zijn. Ook is er een leuke sfeer en proberen ze echt hun cultuur na te leven, ook al komt het soms geforceerd over in calls.
Zelfde functieZelfde locatie

Er wordt geen rekening gehouden met mental health problems.

Er wordt geen rekening gehouden met mental health problems. Dus heb je ze, ga daar niet solliciteren want je wordt onder het mom van "niet-flexibel genoeg" weggestuurd. Ze zoeken daar ook alleen ja-knikkers en mensen die altijd precies binnen de lijntjes kleuren.

Officiële reactie van Coolblue

26 februari 2020
Bedankt voor je reactie. Vervelend om te horen dat jouw tijd bij Coolblue anders heeft uitgepakt dan je had gehoopt. Wij willen hier graag nog een keer met je over praten. Als jij dit ook wil, stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

waardeloos bedrijf

Laat die persoon die de sollicitatiegesprekken voert eerst zelf maar eens een cursus gaan volgen want hij weet totaal niet wat zoiets inhoudt, ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo dom zat te praten als hij kortom echt een drama

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coolblue. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Coolblue met

Meer informatie over Coolblue in populaire locaties

• Coolblue
  • Toffe cultuur