Coolblue

Reviews voor Owner Groei Magazijn bij Coolblue

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Uitgelichte review
Coolblue heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Team leiders en bezorgers zijn goed met elkaar verbonden, de werk omgeving is duidelijk en netjes. Het leukste is dat de ritten altijd verschillen, het komt een keer voor dat het druk is, maar ook een keer voor dat je weer een andere locatie hebt en weinig. de werkomgeving is gewelding je hebt altijd wat te doen, als er echt niks te doen is kan je nog boven gaan tafeltennisen of playstation met je collega's gaan spelen.
Bij Coolblue werk je als vrienden met elkaar. Dat klinkt als een mooie belofte maar ik heb het nog bij geen enkele vorige werkgever ook zo ervaren. De band die ik met iedere leidinggevende heb opgebouwd draaide ook altijd om respect, vertrouwen in elkaars kunnen en samen iets moois opbouwen. Er is zeker een verwachting van hard werken maar die verantwoordelijkheid draag je met je team en dus met je 'vrienden' op de werkvloer.Er zijn ontzettend veel doorgroeimogelijkheden op alle niveaus als je serieuze ambities heb of als je een bepaald gedeelte van je vak nog verder wilt verkennen. Je moet wel om kunnen gaan met een organisatie die snel verandert en niet het type zijn die graag dag in dag uit hetzelfde doet. Toen mijn zoon was geboren kon ik in goed overleg van 40 naar 32 uur werken gaan en mijn workload is daarop aangepast.
Pluspunten
Voordelige maaltijden in kantine, veel doorgroeimogelijkheden als je die ambitie hebt, alles staat in het teken van de bedrijfscultuur en kernwaardes
Minpunten
Organisatie groeit zo hard het is altijd bijbenen met veranderingen