Coolblue

Reviews voor Magazijnmedewerker (m/v) bij Coolblue

Magazijnmedewerker (m/v)17 reviews

17 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 255 reviews

Prima studentenbijbaan

Het salaris is goed en de werksfeer is over het algemeen gezellig. Richting deadlines wordt het wat drukker/stressvoller, maar normaal gesproken is het best relaxed, zeker de dagdiensten. Het werk kan soms wat repetitief zijn, afhankelijk van welke taak je die dag moet doen. En als je een slechte rug hebt, geef dit aan dan wordt hier rekening mee gehouden.

Pluspunten

Goed salaris, fijne werksfeer

Minpunten

Soms stressvol, voelt soms repetitief

waardeloos bedrijf

Laat die persoon die de sollicitatiegesprekken voert eerst zelf maar eens een cursus gaan volgen want hij weet totaal niet wat zoiets inhoudt, ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo dom zat te praten als hij kortom echt een drama

Informatie over Coolblue

• Algemene tevredenheid
  • Redelijk salaris
  • Steun van de manager

Doe het niet

Werk is leuk collega’s zijn gezellig alleen worden er allemaal valse beloftes gemaakt door teamleiders. Zelfs als je de benen onder je lijf vandaan werkt werk je nog steeds niet hard genoeg. Ze verwachten dat je alles laten vallen voor ze en alleen maar ja en amen roept, doe je dat niet gooien ze je er zonder pardon uit.

Minpunten

Slechte teamleiders

18 maart 2022
Allereerst, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We willen graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Mocht je hier voor open staan stuur dan een mailtje naar: solliciteren@coolblue.nl.

Gezellige werkomgeving

Fijne collega’s, Geen werkdruk en verschillende werkzaamheden.

Pluspunten

Werken met goede vrienden en collega’s

Minpunten

Niks

Slechter dan slecht

Bedrijf beloofd vanalles maar maakt niets waar. Ze willen dan je alleen ja en amen zegt. Doe je dat niet dan ben je er niet gewenst. Je word daadwerkelijk weggepest en getreiterd door teamleiders.

Pluspunten

Vrienden als collega's

Minpunten

Wegpesten, treiteren, slecht salaris, geen bonus, geen toeslagen op feestdagen

Gezellige collega's, fijne werkomgeving

Aangename werkplek waarin je jezelf kan zijn en de vrijheid krijgt om dingen (tot op bepaalde hoogte natuurlijk) op je eigen manier te doen.

Nooit gaan werken

Nooit gaan werken betalen slecht . Het is hard werken en je moet targets halen Geen reiskosten.

Werken bij Coolblue

Coolblue is tot nu toe het leukste bedrijf geweest waar ik heb gewerkt. De sfeer is ongekend en uniek.

Pluspunten

Rooster waarbij je voldoende vrije tijd hebt

Minpunten

Drukke tijden met kerst periodes etc.

verder geen commetaar

goed lopend bedrijf waar wel veel van je verwacht wordt maar dan krijg je misschien ook wat terug

Onwijs leuke collega's en een goede HR systemen.

Werkzaamheden zijn eentonig maar je hebt leuke collega's om het werk leuk te maken. Management is een grote vriendjes politiek. Door groei mogelijkheden krijg je in de kantine en niet op de werkvloer.

Pluspunten

Minpunten

Cultuur van het doorgroeien

23 december 2019
Dank voor deze feedback. Vervelend dat je jouw tijd bij Coolblue op deze manier hebt ervaren. Mocht je hier nog een keer met iemand over willen praten? Stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

Leuke werkplek

Als je hier tijdens je studie aan de slag kom je in een leuke omgeving terecht waar serieus gewerkt kan worden maar ook met plezier.

Gezellige mensen

Gezellige mensen om mee te werken, leuk voor jongeren als bij baan maar ook leuk voor oudere om er full-time te werken

Goed werk, slecht systeem.

Solicitatieprocedure was al heel erg haperig. Werd verteld dat ik de week er op al kon beginnen, duurde bijna een maand voordat ik een werkschema aankreeg, nadat ik er zelf achteraan moest jagen. Eerste dag zou ik ingewerkt worden door een van de zogenaamde 'Seniors', maar die had op de dag (van wat ik heb gehoord) gewoon geen zin. Met het gevolg dat ik na de eerste paar dagen nogsteeds best wel wat vragen had. Overig personeel was over het algemeen wel vriendelijk, er zaten wat vreemde figuren bij, maar dat ik de verwachten in elk bedrijf. Waren ook altijd open om te helpen. Het hele systeem om VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) aan te vragen was ook gewoon een grote flop. Na 2 maanden kreeg ik pas een mail aan met de link benodigt om de VOG aan te vragen. Bij die tijd had ik dat al zelf gedaan op eigen kosten, die toen ook niet meer werden vergoed. Dan uiteindelijk werd het een nog grotere puinhoop, want ik kreeg weer geen werkschema toegestuurd. Weer bellen, zeiden ze dat ik thuis kon blijven en dan het waarschijnlijk een fout in het systeem was. Volgende week zou ik weer kunnen komen werken. De week daarop kreeg ik mijn ontslag. TLDR; Het systeem bij Coolblue was toen nog niet op orde. Betaalde uitstekend, kantine was netjes, er waren kluisjes voor je spullen. Alleen al de systeemfouten zorgde voor een belabberde werkervaring.

Gaat niet goed

Enige tijd geleden gestopt bij dit bedrijf. Coolblue is de verkeerde weg ingeslagen, in de tijd dat ik er aan het werk ben geweest heb ik bijna het hele personeelsbestand zien vernieuwen. Er vertrekken veel medewerkers omdat ze iets vinden wat meer in hun richting is, een normale verschuiving. Maar er vertrekken ook genoeg medewerkers puur uit ontevredenheid. De werkdruk is erg hoog en de mooie groei die het bedrijf doormaakt is niet zichtbaar op je salarisstrook. Overwerk is te vaak nodig en probeer daar maar niet onderuit te komen. Verder heeft het bedrijf erg veel regels en heerst er een waarschuwings- sfeertje nodig of niet macht moet gezien worden. Het is jammer, zo mooi als het lijkt te zijn is het dus echt niet meer. Ben erg blij dat ik nu ergens anders werk

Pluspunten

Goed bereikbaar, Wekelijks een brandoefening

Minpunten

Overwerk, salaris, houding naar medewerkers, veel regels

3 oktober 2019
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We willen graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Als jij hier voor open staat stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

groeiend bedrijf

Coolblue is een bedrijf wat momenteel heel hard groeit.

Pluspunten

gezellige werksfeer

Minpunten

weinig tot geen doorgroei mogelijkheden

Gezellig bedrijf die zelf nog verkeerd in opgroeien

Het is een gezellig en jeugdig bedrijf maar net zoals alle callcenters ben je er een nummer die net zo makkelijk wordt omgeruild voor een ander nummer.

Pluspunten

Tafeltennis

Minpunten

Communicatie

Cool Blue

Een typische dag is wanneer we om 08:00 uur bij elkaar staan en onze taken krijgen. Wie gaat wat doen vandaag en er wordt dan vertelt of het druk zal worden of niet. Zodra je je taken gekregen hebt kan je zelfstandig je werk doen en niemand die je constant in de gaten houd. Collega's zijn erg aardig en mochten er vragen zijn staan ze altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Het moeilijkste van de baan is toch wel het lopen want op een drukke dag loop je wel 12 km. Het leukste van de baan vind ik toch wel dat je niet constant iemand hebt die op je let.

Pluspunten

Gratis koffie

Minpunten

Geen minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coolblue. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Coolblue met

Meer informatie over Coolblue in populaire locaties

• Coolblue
  • Magazijnmedewerker (m/v)