Coolblue

Reviews voor Logistiek Medewerker (m/v) bij Coolblue

Logistiek Medewerker (m/v)7 reviews

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 255 reviews

Het is ok

Werk was ok. Soms chill soms hard werken. Maar altijd grappig, goede atmospher

Raar kinderachtig bedrijf.

Te gezellig en vaak niets te doen. Te makkelijk werk. Kinderachtige sfeer.Gewoon niet doen als je normaal wil komen werken.Wellicht alleen interessant voor HR types.

Pluspunten

Relaxt?

Minpunten

Kinderachtig

Informatie over Coolblue

Gebaseerd op 34 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Werk dat energie geeft
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Redelijk salaris
  • Steun van de manager

gezellige en informele werksfeer!

Gezelligheid en vriendschap staan hier voorop, bijna een studentikoze omgeving; erg prettig! Voor de mensen die zich willen doorontwikkelen zijn er ook voldoende mogelijkheden.

een middelbare school ervaring

echt een raar bedrijf die heel kinderachtig is die teamleiders zijn mensen die alleen maar de baas willen zijn en sturen mensen naar huis als ze hun verbeteren ik snap niet dat deze bedrijf zo door kan gaan omdat buiten het bedrijf mensen denken dat dat het sfeer zo goed is maar dat is een leugen voor mensen die echt een baan willen hebben met een toekomst niet naar coolblue gaan

Officiële reactie van Coolblue

10 januari 2020
Allereerst, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We willen graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Mocht je hier voor open staan stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

fijne collega's, leuke informele sfeer.

fijne samenwerking, informele sfeer, mooi bedrijf.

Pluspunten

groeiend bedrijf

Minpunten

niet nagekomen afspraken

Coolbleu

Word een te groot bedrijf , waar cultuur vervaagt Als je van veel werken houd , En weinig vrije dagen moet je bij coolbleu werken

Officiële reactie van Coolblue

13 december 2017
Hoi,Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Ik wil graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Zou je me willen mailen op lotte.vanvelzen@coolblue.nl? Dan kom ik daar zo snel mogelijk bij je terug. Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.Met vriendelijke groet,Lotte - Recruitment Specialist Employer Branding

Echt een super bedrijf, jammer dat ik weg moest i.v.m. crisis

Het was op het werk altijd heel veel lachen maar het werk was natuurlijk het belangrijkste. wat ik er geleerd heb is dat vriendschap op het werk heel goed is en uiteindelijk een geweldig team vormt. de directie was ook heel erg aardig en hielden ook van een geintje. het moeilijkste van de baan waren de afscheid gesprekken met de mensen. en het leukste was dat we een super team waren dat altijd voor elkaar klaar stond.

Pluspunten

Altijd gezellig

Minpunten

de crisis

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coolblue. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Coolblue met

Meer informatie over Coolblue in populaire locaties

• Coolblue
  • Logistiek Medewerker (m/v)