Coolblue

Reviews voor Developer (m/v) bij Coolblue

Uitgelichte review
Coolblue heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Team leiders en bezorgers zijn goed met elkaar verbonden, de werk omgeving is duidelijk en netjes. Het leukste is dat de ritten altijd verschillen, het komt een keer voor dat het druk is, maar ook een keer voor dat je weer een andere locatie hebt en weinig. de werkomgeving is gewelding je hebt altijd wat te doen, als er echt niks te doen is kan je nog boven gaan tafeltennisen of playstation met je collega's gaan spelen.
Happy to be part of a great team and working together for helping customer through the technology.
Bij Coolblue kan je echt jezelf zijn. Het is informeel en ondernemend. Een mooie dynamiek om jezelf te ontwikkelen. Er liggen dan ook volop kansen om een stap te maken.
Ik werk nu een halfjaar bij Coolblue en ga nog steeds iedere dag met plezier naar mijn werk! Coolblue is een enorm inspirerende omgeving met superveel ambitieuze en slimme collega's waar ik iedere dag van leer. De lat wordt altijd hoog gelegd, wat zorgt dat je hard moet werken om bij te blijven, maar naast het harde werk is er genoeg ruimte voor mij als persoon. Collega's zijn ook echt open, eerlijk en direct en dat zorgt voor een ontspannen werksfeer waarbij het resultaat en kwaliteit niet uit het oog worden verloren. Ik zou Coolblue zeker aanbevelen als werkgever!
Pluspunten
collega's zijn Ă©cht leuk, inspirerende omgeving, heel veel mogelijkheden
Minpunten
teveel te doen in te weinig tijd