Coolblue

Reviews voor Chauffeur (m/v) bij Coolblue

Uitgelichte review
Coolblue heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Team leiders en bezorgers zijn goed met elkaar verbonden, de werk omgeving is duidelijk en netjes. Het leukste is dat de ritten altijd verschillen, het komt een keer voor dat het druk is, maar ook een keer voor dat je weer een andere locatie hebt en weinig. de werkomgeving is gewelding je hebt altijd wat te doen, als er echt niks te doen is kan je nog boven gaan tafeltennisen of playstation met je collega's gaan spelen.
goede baa om ervaring op te bouwen en ook om door te groeien in de baan
leuke werkomgeving met leuke collegas. het is hard werken en fysiek zwaar maar zeker een leuke baan als je beginnend bent
3 maanden geleden toen ik bij CoolBlue begon met werken dacht ik dat het een heel goed bedrijf was. Echter, toen ik daar aan het werk kwam zag ik dat de cultuur binnen CoolBlue Groningen asociaal is. De E-teamers hebben geen kennis om nieuwe medewerkers te begeleiden. Zij verpesten gemotiveerde en goede medewerkers en stimuleren de roddelcultuur en onverantwoordelijkheid. De teamleiders zijn niet geschikt voor de functie, er wordt vaak over de eigenaar van CoolBlue en de klanten geroddeld. Goede werknemers worden door de teamleiders weggestuurd. De betrokkenheid in Groningen is heel laag, waardoor klanten minder tevreden zijn en apparatuur en de bussen vaak beschadigd raken. Er wordt geen verschil gemaakt tussen goede werknemers en werknemers die onvoorzichtig zijn. Hard en goed werken wordt niet gewaardeerd. Niet solliciteren is mijn advies!!
31 maart 2020
Bedankt voor je reactie. Vervelend om te horen dat jouw tijd bij Coolblue anders heeft uitgepakt dan je had gehoopt.Wij willen hier graag nog een keer met je over praten. Als jij dit ook wil, stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.
goed bv, maar ze moeten goede team leaders daar neer zetten, bij logistics .En de bezorgers belonen
10 februari 2020
Allereerst, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We willen graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Mocht je hier voor open staan stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.
Miła atmosfera pracy, dużo miłych ludzi chac nie wszyscy. Słaba płacą.
Met dit werk is nooit een dag het zelfde je leert elke dag weer wat meer. je vind je uitdagingen elke dag weer bij de klant. je werkt altijd met vrolijke en gezellige collega's.
Bij je eerste toets dag waar je moet laten zien hoe goed je bent daar gaat het al fout ze kiezen gewoon 2 heren uit en niet eens kijken wie groot of klein is wie oud of jong is dan moet je meteen wasmachine gaan tillen met die gene gaat het beetje fout dan lig je er uit wat absoluut nergens op slaat want als je in dienst zou komen dan krijg je ook niet meteen een amateur naast je ook iemand die weet wat hij moet doen maar boven op de uur salaris is laag voor wat je allemaal moet doen is niet waard bij die introductie dag waren we met ze 17 man waar onder 8 man zelf weg ging 5 werden weg gestuurd en de rest gehouden ik zeg heren ga lekker anders zoeken laat dit werken aan andere over die hun rug willen kapot maken.
Pluspunten
Minpunten
Slecht betaald werk
30 september 2019
Vervelend dat je het solliciteren bij Coolblue niet prettig vond. Mocht je hier nog een keer met iemand over willen praten. Stuur dan even een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.
Fijne werkgever met veel leuke jongen gasten die er werken(coolblue bezorgd). Wel jammer dat er vanuit een lokale cultuur gehandeld wordt. Op zondag moeten werken voor 100% is om te huilen uiteraard. Veel sympathieke teamleiders maar ook een vriendjes politiek cultuur. Verder wordt je slecht beloond voor het werk dat je verricht, naast alle vrije tijd die je er voor op moet geven. Ook met de feestdagen waaronder kerst mag er gewoon doorgewerkt worden. Wel altijd met respect behandeld als ik in mijn werkkleding gezien werd door dat het bedrijf een goede naam heeft opgebouwd. Dat is onbewust een fijne bewaarneming. Kort om, altijd met een glimlach weer naar het werk gegaan!
Pluspunten
Fijne collega's, veel variatie, bedrijfs image
Minpunten
Salaris, weekend werk, zwaar belastend, slecht beloond.
ben weg gelopen om dat ze elke dag 30 min van je gewerkte tijd af trekken en dat ook nog bij dat uur loon denken alleen aan klant geen seconde aan personeel
Pluspunten
120 kilo tillen en amper betaald krijgen
Minpunten
slecht voor personeel