Coolblue

Reviews voor Chauffeur (m/v) bij Coolblue

Chauffeur (m/v)10 reviews

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 255 reviews

leuke werkomgeving met voldoende doorgroeimogelijkheden

leuke werkomgeving met leuke collegas. het is hard werken en fysiek zwaar maar zeker een leuke baan als je beginnend bent

Werkdruk ligt heel hoog. Wanneer er iets fout gaat is het jou probleem en zijn ze niet meedenkend.

Eerder al bij bezorging gewerkt en nu op de klantenservice. Bij bezorging had je werkdagen van 10 uur vaak i.p.v. 8 uur. Meerdere collega's hadden hier last van, maar door hoger af werd hier geen gehoor aan gegeven. Altijd kwamen ze maar met smoesjes en vertelden ze we werken hier aan. Op de klantenservice is het veelste druk. Nieuwe collega's worden niet goed ingewerkt waardoor het probleem alleen maar erger wordt. Tevens mag je ook niet altijd vakantie opnemen.

Pluspunten

Kilometervegoeding

Minpunten

Lange werkdagen, geen gehoor aan klachten.

18 maart 2022
Dank voor deze feedback. Vervelend dat je jouw tijd bij Coolblue op deze manier hebt ervaren. Wij willen hier graag nog een keer met je over praten. Als jij dit ook wil, stuur dan een mailtje naar: solliciteren@coolblue.nl

Informatie over Coolblue

• Algemene tevredenheid
  • Redelijk salaris
  • Steun van de manager

Goed

Uitstekende services veel van geleerd, een erg too bedrijf waar je hard moet werken

productive werk

goede baa om ervaring op te bouwen en ook om door te groeien in de baan

Vriendjespolitiek en incapabele teamleiders

3 maanden geleden toen ik bij CoolBlue begon met werken dacht ik dat het een heel goed bedrijf was. Echter, toen ik daar aan het werk kwam zag ik dat de cultuur binnen CoolBlue Groningen asociaal is. De E-teamers hebben geen kennis om nieuwe medewerkers te begeleiden. Zij verpesten gemotiveerde en goede medewerkers en stimuleren de roddelcultuur en onverantwoordelijkheid. De teamleiders zijn niet geschikt voor de functie, er wordt vaak over de eigenaar van CoolBlue en de klanten geroddeld. Goede werknemers worden door de teamleiders weggestuurd. De betrokkenheid in Groningen is heel laag, waardoor klanten minder tevreden zijn en apparatuur en de bussen vaak beschadigd raken. Er wordt geen verschil gemaakt tussen goede werknemers en werknemers die onvoorzichtig zijn. Hard en goed werken wordt niet gewaardeerd. Niet solliciteren is mijn advies!!

31 maart 2020
Bedankt voor je reactie. Vervelend om te horen dat jouw tijd bij Coolblue anders heeft uitgepakt dan je had gehoopt.Wij willen hier graag nog een keer met je over praten. Als jij dit ook wil, stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

te zwaar werk en te weinig betaald

goed bv, maar ze moeten goede team leaders daar neer zetten, bij logistics .En de bezorgers belonen

10 februari 2020
Allereerst, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We willen graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Mocht je hier voor open staan stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

leuk variërend werk

Met dit werk is nooit een dag het zelfde je leert elke dag weer wat meer. je vind je uitdagingen elke dag weer bij de klant. je werkt altijd met vrolijke en gezellige collega's.

Introductie dag

Bij je eerste toets dag waar je moet laten zien hoe goed je bent daar gaat het al fout ze kiezen gewoon 2 heren uit en niet eens kijken wie groot of klein is wie oud of jong is dan moet je meteen wasmachine gaan tillen met die gene gaat het beetje fout dan lig je er uit wat absoluut nergens op slaat want als je in dienst zou komen dan krijg je ook niet meteen een amateur naast je ook iemand die weet wat hij moet doen maar boven op de uur salaris is laag voor wat je allemaal moet doen is niet waard bij die introductie dag waren we met ze 17 man waar onder 8 man zelf weg ging 5 werden weg gestuurd en de rest gehouden ik zeg heren ga lekker anders zoeken laat dit werken aan andere over die hun rug willen kapot maken.

Pluspunten

Minpunten

Slecht betaald werk

30 september 2019
Vervelend dat je het solliciteren bij Coolblue niet prettig vond. Mocht je hier nog een keer met iemand over willen praten. Stuur dan even een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

Fijne cultuur binnen het bedrijf

Fijne werkgever met veel leuke jongen gasten die er werken(coolblue bezorgd). Wel jammer dat er vanuit een lokale cultuur gehandeld wordt. Op zondag moeten werken voor 100% is om te huilen uiteraard. Veel sympathieke teamleiders maar ook een vriendjes politiek cultuur. Verder wordt je slecht beloond voor het werk dat je verricht, naast alle vrije tijd die je er voor op moet geven. Ook met de feestdagen waaronder kerst mag er gewoon doorgewerkt worden. Wel altijd met respect behandeld als ik in mijn werkkleding gezien werd door dat het bedrijf een goede naam heeft opgebouwd. Dat is onbewust een fijne bewaarneming. Kort om, altijd met een glimlach weer naar het werk gegaan!

Pluspunten

Fijne collega's, veel variatie, bedrijfs image

Minpunten

Salaris, weekend werk, zwaar belastend, slecht beloond.

gewerkte uren niet willen betalen

ben weg gelopen om dat ze elke dag 30 min van je gewerkte tijd af trekken en dat ook nog bij dat uur loon denken alleen aan klant geen seconde aan personeel

Pluspunten

120 kilo tillen en amper betaald krijgen

Minpunten

slecht voor personeel

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coolblue. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Coolblue met

Meer informatie over Coolblue in populaire locaties

• Coolblue
  • Chauffeur (m/v)