Coolblue

Reviews voor Bezorger (m/v) bij Coolblue

Bezorger (m/v)34 reviews

34 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 255 reviews

gezellige werk omgeving en gevarieerde ritten.

Uitgelichte review

Coolblue heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Team leiders en bezorgers zijn goed met elkaar verbonden, de werk omgeving is duidelijk en netjes. Het leukste is dat de ritten altijd verschillen, het komt een keer voor dat het druk is, maar ook een keer voor dat je weer een andere locatie hebt en weinig. de werkomgeving is gewelding je hebt altijd wat te doen, als er echt niks te doen is kan je nog boven gaan tafeltennisen of playstation met je collega's gaan spelen.

fijne werksfeer en lekker bezig zijn

het werken begint lekker optijd om 7 uur en duurt dan maximaal tot half 4 dus heb je een volle dag gewerkt en nog genoeg tijd over voor je eigen dingen. De dagen vliegen ook wel voorbij omdat je continue bezig bent in een andere omgeving en bij andere klanten. de waardering die je van mensen krijgt is een van de leuke dingen aan dit werk omdat je mensen echt kan helpen!

Informatie over Coolblue

Gebaseerd op 34 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Werk dat energie geeft
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Redelijk salaris
  • Steun van de manager

Super leuke werkgever met fysiek uitdagend werk

Leuke werksfeer maakt het zware werk meer dan goed ! Het is een echte vriendenclub waar je in een leuke sfeer terecht komt. De leidinggevende staan dicht bij de bezorgers en zo kun je altijd overal met je vraag terecht. Je komt door heel Nederland en hebt veel klantcontact. Ook krijg je voldoende tijd bij elke klant zodat je niet hoeft te haasten

Pluspunten

Leuke sfeer, veel vrijheid, fijn rooster

Minpunten

Fysiek uitdagend

Gezellige werkomgeving

Het werk was leuk, kantine was vol met fruit. De werkdruk lag niet te hoog, leuke teamleider. Je kan hier met plezier naar je werk gaan!

Pluspunten

Goede teamleider

Minpunten

Mits het druk was, lange werkdagen

Rotzooi

Als je de reclames en videos ziet denk je dat het een top bedrijf is, maar helaas dat is het niet. Als je niet op het hoofdkantoor werkt geven ze niet om je. Het management is zeer slordig en je moet altijd achter ze aan. Ze wisten niet eens wie ik was op het kennismakingsgesprek. Het heeft me zelfs 1 week geduurd om uberhaupt mijn inlog gegevens te krijgen. Oh en ik was niet eens ingepland voor een werkschema. De fietsen zijn zeer lomp en zwaar. De "training" in Amsterdam die je krijgt is even op en neer op de fiets zonder andere fietsers aan te raken en je bent klaar. Als je net 3x te veel valt met de fiets beginnen ze best onbeschoft te worden.Enigste pluspunt waren de collega's.

Leuk werk, slechte planning

Ik heb niet echt veel ervaring op kunnen doen bij dit werk door slechte planning. Ik zou een soort van inwerk dag ergens hebben maar moest daarna gelijk aan de slag. Het werk was heel leuk, maar ze hadden m'n hele weekend volgepland dus helaas ben ik gelijk weer gestopt. Zorg dus dat je nog voor je inwerktijd goed weet dat je gelijk moet beginnen en anders van tevoren iets regelt, want jouw vertellen ze het pas op je in werk dag, ik dacht dat je pas een week tot 2 weken na die zou gaan werken omdat het een soort van test dag was.

Pluspunten

Leuk werk

Minpunten

Slechte planning, communicatie

CoolblueFietst Eindhoven - onrespectvol en anders nep-vriendelijk

Werken als fietskoerier in Eindhoven betekent dat je het pand deelt samen met de winkelmedewerkers. De winkelmedewerkers zetten zichzelf hoger in dan de fietspersoneel, aangemoedigd door hun winkelmanagers die zichzelf grappig vinden. Wanneer het druk is wordt aan de fietskoeriers gevraagd om uit de kantine te vertrekken en bij de fietsen te gaan lunchen waar het een stuk frisser is. De vooraf geplande fietsroutes zijn in de avonduren zo krap dat zelfs 5 minuten vertraging kan betekenen dat je voor een dichte deur komt te staan omdat de winkelpersoneel niet willen wachten na winkelsluitingstijd. Overwerken loont niet, er wordt bijna elke dag gevraagd om een dag extra te werken of om extra ritten te pakken, de ervarende fietsers weten dat ze daar niet op moeten reageren, want als je teveel overwerkt dan gaan ze zorgen dat je minder werk krijgt in de volgende maand zodat Coolblue alsnog niet extra aan jouw hoeven te betalen want overwerkuren wordt pas na een maand uitbetaald. Ooit geklaagd via de mail hierover, nooit een bericht teruggekregen. Op deze manier hebben ze een sfeer gecreëerd dat je blij moet zijn dat je je uren kan maken.Blijkbaar hebben we in onze contract ook voor getekend dat we ook ingezet mogen worden in andere steden. Dan krijg je in de ochtend opeens te horen dat je moet invallen in een ander stad waar een fietser zich ziek heeft gemeld en moet je de trein pakken. Daarbij zeggen ze doodleuk "het is maar voor 1 ritje", maar dan ben je toch in plaats van einde werkdag van 16:00 uur pas om 20:00 uur weer terug in Eindhoven omdat de lengte van 1 ritje in een -

Pluspunten

leuke collega's, mooie en snelle Coolblue-bakfietsen

Minpunten

gedwongen overwerken dat niet loont, gedwongen fietsen in ander stad

Hard werken oor weinig en je word bestolen

Tijdens corona vraagt cool.blue bezorgkosten. Hierdoor geven mensen helemaal geen fooi meer terwijl voorheen gemiddeld 30 per dag met uitschieters van 70 euro werd gegeven. We lopen meer risico en voelen ons bestolen door CB. Daarnaast moet je na een zware dag getild te hebben ook nog een volle bus na je dienst legen en opstapelen in zeecontainers en dat voor maar 11 euro per uur. Belachelijk!

Pluspunten

Leuke collega s

Minpunten

Geen fooi meer, na dienst bus legem.

Gezellige werkomgeving.

Een dag bij coolblue is nooit hetzelfde, je komt elke dag bij andere mensen thuis en maakt dus steeds nieuwe situaties mee. Het team waarin je werkt maakt het bedrijf leuk om voor te werken. De dagen kunnen wel zwaar zijn dus je moet wel tegen fysiek werk kunnen.

Gezellige sfeer met leuke collega's die wel een grapje kunnen maken

Ik werk nu ongeveer 2,5 maand bij Coolblue. Mijn ervaring is er heel positief. Informele band met je leidinggevende en goede doorgroei mogelijkheden. Als je begint krijg je al snel verantwoordelijkheden en dat vind ik persoonlijk erg fijn.

Uitdagend werk

Bij Coolblue is het werk leuk en uitdagend. Er zijn diverse functies binnen coolblue, en dat maakt het ook leuk. Dat betekent dat er dus ook doorgroeimogelijkheden zijn. Ik werk zelf als witgoed bezorger en door dat je ook wasmachines/drogers moet aansluiten maakt het, het bezorgwerk een stuk uitdagender.

een hele fijne werk omgeving waar je lekker jezelf kan zijn

het is een hele fijne werk omgeving. het beste eraan is vooral dat niemand zich beter voelt als een ander, denk hierbij aan de leiding gevende. als je van een gezelige werksfeer houd is dit een erg mooi bedrijf

Bezorgen van witgoed met een hele leuke sfeer!

Het leukste van bezorgen bij coolblue is dat je echt overal komt. Een typische dag op het werk begint met een lekkere bak koffie en een dagstart. Vervolgens laad je je bus in en ga je met je collega op pad om de klanten van die dag te verwonderen. Aan het eind ruim je de bus op, meld je de rit af en kan je weer naar huis.

Een aangenaam bedrijf om bij te werken.

Coolblue is een bedrijf waarbij je jezelf beter leert kennen, je snel omhoog kan werken, mits je een beetje goed ligt bij de teamleiders.. En je sociale aspecten mooi op pijl kan houden. Een bedrijf waar je echt als een team te werk gaat. Je maakt van alles mee, een dag is nooit hetzelfde..

Gezellig bedrijf waar collega's vrienden worden.

Er hangt een hele gezellige sfeer op depot en op de bus met je collega's. Elke werkdag is weer verschillend van de vorige dag. Je zal moeilijke situaties tegen komen maar ook zeker erg leuke situaties.

Gezellige werkplek met leuke collega's/flexibiliteit wel vereist

Voor Part-timers ideale werkspot. Fulltime is flexibel zijn wel een vereiste. Je werkt normale dagen van 7 tot 3/4, maar tijdens drukke periodes kan het oplopen tot 5/6. Aangezien je om en om weekenden werkt kan je het moeilijk combineren met sport.(als fulltimer) Verder een leuk team met gezellige collega's waardoor je werkdagen makkelijk door komt. Verder kan het werk zwaar zijn omdat je wasmachine tot max. 4 hoog tilt en onvoorspelbare situaties tegenkomt, dus elk werkdag is wel anders. Doorgroei mogelijkheden zijn er wel maar moet je wel na een tijd bewijzen.

Werkomgeving waar je je op je gemak voelt

Werken bij coolblue is een aanrader, de werksfeer is heel goed. Je voelt je op je gemak bij je collega's en op het werk, terwijl je toch gemotiveerd blijft. In plaats van afstraffingen bij dingen die je fout doet, wordt je beloond voor wat je juist goed doet. Het is ook een oppervlakkig bedrijf. Je ploegleider is je baas, en toch voelt hij of zij meer als een collega. Als je weet hoe coolblue met haar klanten omgaat, heb je een aardig beeld van de relatie tussen het bedrijf en haar werknemers.

Leuke werkgever met veel mogelijkheden

Als bezorger bij coolblue kun je doorleren voor bijvoorbeeld televisie installateur of inbouwer van keukenapparatuur. Mocht je willen opleiden kun je ook A-teamer worden. Het leuke hieraan is dat je ontzettend veel leert en je jezelf echt kan ontwikkelen binnen het bedrijf. Ideeen worden opgepakt zodat jij invloed hebt op je eigen werk. Het leukste is natuurlijk dat je elke dag klanten blij mag maken met de mooiste producten en je ook iets extra's kan en mag doen bij de klant thuis om deze te verwonderen. Al met al een mooie werkgever en een leuke baan voor langere tijd.

Productieve werkomgeving met goeie werksfeer

Coolblue is echt een topbedrijf met een hele goede werksfeer, leuke collega's, het betaald goed en je hebt veel vrijheid. Het leuke van deze job is dat je door bijna heel Nederland komt en dus alles van ons mooie landje kan zien. En ook wordt je supergoed en leuk ontvangen door je nieuwe collgea's en voel je gelijk dat je bij het team hoort. Ik raad elke sterke man aan voor deze job omdat je werken bij dit bedrijf niet wilt missen.

Lekker fysiek bezig zijn met leuke collega's.

Het werken bij Coolblue is over het algemeen echt top. Leuke collega's waar je echt mee kan lachen en met wie je samen de dag overleeft . Teamleiders waar je altijd wel bij terecht kunt of het nou voor een praatje of een probleem is. Gewoon lekker je eigen ding kunnen doen zonde dat er iemand over je schouders meekijkt. Een van de dingen die als minder ervaren kan worden is het gewicht dat getild wordt gedurende een dag. Dit wordt namelijk best vaak door sollicitanten onderschat. Maar verder is er weinig slecht te zeggen en kan ik met zekerheid delen dat ik nog niks beters tegen ben gekomen op de arbeidsmarkt.

Pluspunten

Toffe collega's

Minpunten

Vroeg beginnen en op zondag werken

leuk bedrijf om voor te werken

Coolblue is een bijzonder klantvriendelijk bedrijf waarbij jij het aanspreekpunt bent. Doorgroeimogelijkheden zijn er waardoor het werk afwisselend blijft. Met als laatste punt ontzettend toffe collega's.

Pluspunten

werk geeft voldoening, collega's en voldoende doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Uitgeput na het werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coolblue. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Coolblue met

Meer informatie over Coolblue in populaire locaties

• Coolblue
  • Bezorger (m/v)