Coolblue

Reviews voor Coolblue in Utrecht

Uitgelichte review
Coolblue heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Team leiders en bezorgers zijn goed met elkaar verbonden, de werk omgeving is duidelijk en netjes. Het leukste is dat de ritten altijd verschillen, het komt een keer voor dat het druk is, maar ook een keer voor dat je weer een andere locatie hebt en weinig. de werkomgeving is gewelding je hebt altijd wat te doen, als er echt niks te doen is kan je nog boven gaan tafeltennisen of playstation met je collega's gaan spelen.
Het werken bij Coolblue is over het algemeen echt top. Leuke collega's waar je echt mee kan lachen en met wie je samen de dag overleeft . Teamleiders waar je altijd wel bij terecht kunt of het nou voor een praatje of een probleem is. Gewoon lekker je eigen ding kunnen doen zonde dat er iemand over je schouders meekijkt. Een van de dingen die als minder ervaren kan worden is het gewicht dat getild wordt gedurende een dag. Dit wordt namelijk best vaak door sollicitanten onderschat. Maar verder is er weinig slecht te zeggen en kan ik met zekerheid delen dat ik nog niks beters tegen ben gekomen op de arbeidsmarkt.
Pluspunten
Toffe collega's
Minpunten
Vroeg beginnen en op zondag werken
Met dit werk is nooit een dag het zelfde je leert elke dag weer wat meer. je vind je uitdagingen elke dag weer bij de klant. je werkt altijd met vrolijke en gezellige collega's.
Coolblue is een bijzonder klantvriendelijk bedrijf waarbij jij het aanspreekpunt bent. Doorgroeimogelijkheden zijn er waardoor het werk afwisselend blijft. Met als laatste punt ontzettend toffe collega's.
Pluspunten
werk geeft voldoening, collega's en voldoende doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Uitgeput na het werk
Bij Coolblue krijg je als je wilt genoeg kansen om jezelf verder te ontwikkelen. Je kan richting een kantoorbaan werken maar je zou ook zonnepanelen kunnen gaan installeren. Ook op de werkvloer zelf is alles flexibel. Je kunt jezelf zijn en wordt altijd omringd door fijne mensen.
Een leuk bedrijf om voor te werken. Een jong bedrijf waar het onwijs gezellig is op de werkvloer. Gezellige mensen en prima salaris.
Als je bij ons werkt heb je heel veel te maken met je directe collega's. Over het algemeen heb je hele goeie dagen met je collega's en wordt er vooral veel gelachen op de bus en bij de klanten thuis. Met het kantoorpersoneel hebben wij niet zoveel te maken waardoor en van beide kanten wel eens onbegrip kan ontstaan. Eigenlijk wordt dat wel gelijk opgelost. Alleen niet vergissen in de fysieke arbeid die wordt verwacht.
Ik werk er nu ongeveer 8 maanden en het werk blijft leuk! ik ben deze maand A teamer geworden.. er zijn genoeg kansen om door te groeien.
Als bezorger bij Coolblue kan je rekenen op lekker hard werken. Maar dan wel gezellig met een collega op de bus, onderweg naar de klant. Door de klantvriendelijke focus van Coolblue heeft het klantcontact een erg positieve invloed op je werkdag. Er zijn verschillende doorgroei mogelijkheden binnen coolblue.
Pluspunten
Gezellige collega's
super collegas, stel gekken bij elkaar XD veel doorgroeimogelijkheiden. lekker fysiek bezig zijn en veel rust. SOLLICITEREEEEEEEEN!!!
'Vrienden' is een van de kernwaarden. Helaas zoals dat met vrienden gaat, gaat dat hier ook. Vriendjespolitiek wordt veel toegepast. Als je niet vaak genoeg mee gaat om bier te drinken, ben je geen vriend en word je weggewerkt. Competenties doen er niet toe, als je maar gezellig bent. Hard werken wordt niet gezien en daarom ook niet beloond
Minpunten
Vriendjes politiek