Coolblue

Reviews voor Coolblue in Rotterdam

Uitgelichte review
Coolblue heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Team leiders en bezorgers zijn goed met elkaar verbonden, de werk omgeving is duidelijk en netjes. Het leukste is dat de ritten altijd verschillen, het komt een keer voor dat het druk is, maar ook een keer voor dat je weer een andere locatie hebt en weinig. de werkomgeving is gewelding je hebt altijd wat te doen, als er echt niks te doen is kan je nog boven gaan tafeltennisen of playstation met je collega's gaan spelen.
Ik werk nu 100 dagen bij coolblue als klantenservicemedewerkster. Eigenlijk heb ik niets negatiefs te melden. Ik leer iedere dag hoe ik mijn talenten kan verbeteren. De werksfeer is zoals je met vrienden om gaat, eerlijk en open. Zolang jij je best doet en wilt leren, ben je hier welkom :)
Pluspunten
Geweldige sfeer, eerste maand leer je precies wat je moet doen
Minpunten
Geen :)
Coolblue is een geweldig bedrijf om voor te werken. Collega's zijn open eerlijk, geinteresseerd en flexibel. Het voelt het alsof je met je vriendenclub samenwerkt. Er is super veel ruimte voor eigen inbreng en doorgroei. Ik zie mezelf hier nog lange tijd werken.
Pluspunten
Minpunten
Salaris
Coolblue is een top organisatie om je carriere te starten. Je wordt goed begeleid en er zijn talloze mogelijkheden om door te groeien. Je krijgt in deze organisatie snel verantwoordelijkheid. Hierdoor draag je echt bij aan de organisatie.
Pluspunten
Veel gezelligheid
Minpunten
Thuiswerken
goede baa om ervaring op te bouwen en ook om door te groeien in de baan
Ich arbeite seit ca. 3 Monaten bei Coolblue und fĂĽhle mich richtig wohl. Die Kollegen sind super nett und der Job an sich ist noch viel vielseitiger als ich ihn mir vorgestellt habe. Man bekommt von Anfang an viel Raum zum mitgestalten und darf eigene Ideen ausprobieren. Die Kollegen sind sehr international, super offen und hilfsbereit. Ich arbeite super gerne hier.
Pluspunten
Man bekommt Rabatt auf die Produkte -)
Happy to be part of a great team and working together for helping customer through the technology.
Coolblue doet alles voor klanttevredenheid. Hierdoor verwacht je dat de medewerkers zich er een slag in de rondte voor moeten werken om dit te bewerkstelligen, maar dit is allemaal verre van waar.Vanaf dag 1 wordt je goed opgevangen en begeleiden ze je met een inwerktraject goed door alle facetten van de bedrijfscultuur heen. Je wordt langzaam telkens iets meer verantwoordelijkheid toegedicht iedere dag totdat ze denken dat je er echt klaar voor bent. Je collega's zijn vriendelijk, open en staan altijd voor je klaar, al is het maar voor een potje tafeltennis of slap ouwehoeren bij de koffieautomaat.Onder het mom van 'Elke dag een beetje beter' wordt je ook genoeg uitgedaagd om te blijven leren of jezelf te ontwikkelen, waarbij er door je manager altijd focus is op persoonlijke ontwikkeling. Coolblue lijkt dus misschien enorm, maar zelfs voor medewerkers voelt het als een klein bedrijf waar je snel vrienden maakt en goed kunt doorgroeien.Kortom, Coolblue doet niet alleen alles voor de glimlach van een klant, maar zeker ook voor die van de medewerkers :).
Pluspunten
Gezelligheid; Open; Goede begeleiding; Aandacht voor ontwikkeling
Minpunten
Salaris iets lager dan gemiddeld
Er wordt je snel veel verantwoordelijkheid toevertrouwd. Hierdoor is het hard werken, maar doe je ook heel snel ervaring op binnen je functie. Je krijgt daarnaast ook algemene trainingen in bijvoorbeeld presenteren, onderhandelen en tijdmanagement. Tot slot vind ik de werksfeer heel goed en voelt het echt alsof je met je vrienden aan het werk bent!
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
Gezellige sfeer onder collega's, ik heb enkel nog thuis gewerkt maar de spullen voor mijn thuiswerkplek zijn goed geregeld.
Pluspunten
Fijne thuiswerkspullen
Minpunten
Laag salaris
Waar Coolblue een tof bedrijf lijkt. Is het een enge sekte. Klantenservice is slavenwerk en men kijkt niet naar wat je wel kan. Groei mogelijkheden zeer minimaal op die afdeling. Tenzij je jezelf goed weet in te likken in de gladde bedrijfscultuur.
Pluspunten
Prima kantine
Minpunten
Legbatterij
Nu met thuiswerken is het anders dan anders, maar met videobellen nog steeds gezellig en productief. Fijne sfeer, leuke teamleden en voldoenend werk.Genoeg mogelijkheden om door te groeien.
Wat ik prettig vind bij Coolblue is dat niemand je aanvalt als je een fout maakt. Er wordt altijd relaxt gereageerd. Iedereen maakt fouten, maar bij Coolblue wordt het gezien als een leermoment. Wat kunnen we hiervan leren en wat gaan we eraan doen dat dit verbeterd? Dat is de insteek. Je kan ook iedereen binnen het bedrijf aanspreken als je iets wilt weten. Er wordt gekeken naar je vaardigheden en als je op een bepaalde afdeling niet uitblinkt, kun je misschien naar een andere afdeling doorstromen waar je beter uit de verf komt. Iedereen heeft andere talenten. Er zijn ook een hoop doorgroeimogelijkheden en alles staat open om te vragen. Er zal altijd gekeken worden of het haalbaar is. Het werk-, leertempo ligt hoog. Gewoon doen en dan kom je er wel, al is het met vallen en opstaan.
Coolblue is een bijzonder bedrijf met een unieke bedrijfscultuur en veel ruimte voor groei en persoonlijke ontwikkeling. Je werkt in een vriendenteam en iedereen is bereid om je te helpen. De sfeer onderling met collega's is super, ook tijdens het werken vanuit huis. Ik heb het enorm naar mijn zin bij Coolblue en kan iedereen een carrière bij dit bedrijf aanbevelen.
Pluspunten
Flexibiliteit
Toen ik begon met werken bij Coolblue was onder de indruk van de goede begeleiding: er was een helder, gepersonaliseerd inwerktraject en veel individuele uitleg en aandacht van collega's. Daarna kreeg ik snel mijn eigen projecten, waardoor ik veel ging leren en proberen. Ik werk nu bijna een half jaar bij Coolblue en ik ben nog steeds erg blij met de goede communicatie en persoonlijke begeleiding die ik krijg tijdens mijn werk. Ik kan altijd overal terecht met mijn vragen en krijg veel feedback op mijn werk, waardoor iedere keer weer een beetje beter word. Verder staat Coolblue natuurlijk bekend om de goede sfeer op werkvloer en die is er ook echt: iedereen wil elkaar helpen en zoekt elkaar op. Je kan lekker jezelf zijn en door spelletjes avonden en vrijmibo's leer je collega's snel kennen.
Pluspunten
Veel persoonlijke aandacht en fijne sfeer
Minpunten
Alles verandert snel, dat is even wennen in het begin
Ik vind Coolblue een zeer fijne werkgever. Werknemers krijgen veel vrijheid, verantwoordelijkheid en kansen om zichzelf te ontwikkelen. De bedrijfscultuur is open en direct. Je weet altijd waar je aan toe bent en ik vind het zeer prettig om in deze cultuur te werken.
De combinatie van hard werken en gezelligheid, haalt het beste in me naar boven! Het bedrijf heeft een laagdrempelige cultuur, waarbij gelijkheid centraal staat. Ik ga iedere dag met zoveel plezier naar mijn werk en dat komt zowel door mijn baan, als door mijn collega's! Ik zou het iedereen aanraden!
Elke dag dat ik naar mijn werk ga ben ik blij om mijn team weer te zien. Het zijn gezellige mensen en ik zie ze daadwerkelijk als vrienden. Hierdoor is het werken voor Coolblue hartstikke leuk en ga je met plezier naar het werk. De taken zijn wisselend en je vervalt niet in een vast ritme, wat erg fijn is. Je leert heel veel en je leert heel snel omdat je iedereen ten alle tijden kan benaderen met vragen.
Na mijn master Digital Marketing ben ik begonnen als starter bij Coolblue. Het is een leuk bedrijf met een gezellige werksfeer. Starters krijgen veel verantwoordelijkheden die je normaal gesproken binnen bedrijven niet meteen zult krijgen. Hierdoor leer je heel snel. Daarnaast worden er trainingen aangeboden om je hard en soft skills verder te ontwikkelen. Enige minpunt vind ik het salaris en de secundaire arbeidsvoorwaarde.
I really enjoyed of been part of Coolblue, So far everything is in order and after 14 years of working experiences in other countries, I can say this is the best company I have ever worked.
Werken op het hoofdkantoor van Coolblue is natuurlijk een feestje met al die leuke vergaderkamers. Maar behalve dat is het ook een plek waar je elke dag kan blijven leren. Van je collega's, manager of buurman. Iedereen werkt hard om elke dag een beetje beter te worden en dat is een heerlijke cultuur om in te werken.