Coolblue

Reviews voor Coolblue in Groningen

Groningen21 reviews

21 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 255 reviews

Uitdagend werk

Bij Coolblue is het werk leuk en uitdagend. Er zijn diverse functies binnen coolblue, en dat maakt het ook leuk. Dat betekent dat er dus ook doorgroeimogelijkheden zijn. Ik werk zelf als witgoed bezorger en door dat je ook wasmachines/drogers moet aansluiten maakt het, het bezorgwerk een stuk uitdagender.

Great workplace culture

The whole Coolblue team is very close and tries to really ensure that this is the case. Drinks after work are very common. At work everyone is very understanding and everyone tries to help each other as much as possible.

Pluspunten

Workplace culture

Informatie over Coolblue

Gebaseerd op 34 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Werk dat energie geeft
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Redelijk salaris
  • Steun van de manager

een hele fijne werk omgeving waar je lekker jezelf kan zijn

het is een hele fijne werk omgeving. het beste eraan is vooral dat niemand zich beter voelt als een ander, denk hierbij aan de leiding gevende. als je van een gezelige werksfeer houd is dit een erg mooi bedrijf

Vriendjespolitiek en incapabele teamleiders

3 maanden geleden toen ik bij CoolBlue begon met werken dacht ik dat het een heel goed bedrijf was. Echter, toen ik daar aan het werk kwam zag ik dat de cultuur binnen CoolBlue Groningen asociaal is. De E-teamers hebben geen kennis om nieuwe medewerkers te begeleiden. Zij verpesten gemotiveerde en goede medewerkers en stimuleren de roddelcultuur en onverantwoordelijkheid. De teamleiders zijn niet geschikt voor de functie, er wordt vaak over de eigenaar van CoolBlue en de klanten geroddeld. Goede werknemers worden door de teamleiders weggestuurd. De betrokkenheid in Groningen is heel laag, waardoor klanten minder tevreden zijn en apparatuur en de bussen vaak beschadigd raken. Er wordt geen verschil gemaakt tussen goede werknemers en werknemers die onvoorzichtig zijn. Hard en goed werken wordt niet gewaardeerd. Niet solliciteren is mijn advies!!

Officiële reactie van Coolblue

31 maart 2020
Bedankt voor je reactie. Vervelend om te horen dat jouw tijd bij Coolblue anders heeft uitgepakt dan je had gehoopt.Wij willen hier graag nog een keer met je over praten. Als jij dit ook wil, stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

Bezorgen van witgoed met een hele leuke sfeer!

Het leukste van bezorgen bij coolblue is dat je echt overal komt. Een typische dag op het werk begint met een lekkere bak koffie en een dagstart. Vervolgens laad je je bus in en ga je met je collega op pad om de klanten van die dag te verwonderen. Aan het eind ruim je de bus op, meld je de rit af en kan je weer naar huis.

Een aangenaam bedrijf om bij te werken.

Coolblue is een bedrijf waarbij je jezelf beter leert kennen, je snel omhoog kan werken, mits je een beetje goed ligt bij de teamleiders.. En je sociale aspecten mooi op pijl kan houden. Een bedrijf waar je echt als een team te werk gaat. Je maakt van alles mee, een dag is nooit hetzelfde..

Gezellig bedrijf waar collega's vrienden worden.

Er hangt een hele gezellige sfeer op depot en op de bus met je collega's. Elke werkdag is weer verschillend van de vorige dag. Je zal moeilijke situaties tegen komen maar ook zeker erg leuke situaties.

Gezellige werkplek met leuke collega's/flexibiliteit wel vereist

Voor Part-timers ideale werkspot. Fulltime is flexibel zijn wel een vereiste. Je werkt normale dagen van 7 tot 3/4, maar tijdens drukke periodes kan het oplopen tot 5/6. Aangezien je om en om weekenden werkt kan je het moeilijk combineren met sport.(als fulltimer) Verder een leuk team met gezellige collega's waardoor je werkdagen makkelijk door komt. Verder kan het werk zwaar zijn omdat je wasmachine tot max. 4 hoog tilt en onvoorspelbare situaties tegenkomt, dus elk werkdag is wel anders. Doorgroei mogelijkheden zijn er wel maar moet je wel na een tijd bewijzen.

leuk werk dat goed verdient

Werken bij cool blue is een leuke ervaaring. Ik merk dat ik nooit met tegenzin naar mijn werk ga. je werkt met leuke colegas en verdient goed.

Top werksfeer, leuk team!

Erg leuk bedrijf, fijne werksfeer, goed en leuk team

Leuke werkgever met veel mogelijkheden

Als bezorger bij coolblue kun je doorleren voor bijvoorbeeld televisie installateur of inbouwer van keukenapparatuur. Mocht je willen opleiden kun je ook A-teamer worden. Het leuke hieraan is dat je ontzettend veel leert en je jezelf echt kan ontwikkelen binnen het bedrijf. Ideeen worden opgepakt zodat jij invloed hebt op je eigen werk. Het leukste is natuurlijk dat je elke dag klanten blij mag maken met de mooiste producten en je ook iets extra's kan en mag doen bij de klant thuis om deze te verwonderen. Al met al een mooie werkgever en een leuke baan voor langere tijd.

Op en top Vriendencultuur

Coolblue is actief bezig met jouw ontwikkeling als medewerker. Je wordt elke dag een beetje beter. De laagdrempelige cultuur zorgt ervoor dat je letterlijk een biertje kan drinken met je "leidinggevenden". De wijze waarop je als nieuwe medewerker wordt opgenomen in de groep is erg bijzonder. Je voelt je direct thuis. Ik heb dit nergens anders ervaren.

gezellig

Bij Coolblue zijn het niet alleen je collega's maar ook je vrienden. werkt prettig.

Gezellige collega's, fijne werkomgeving

Aangename werkplek waarin je jezelf kan zijn en de vrijheid krijgt om dingen (tot op bepaalde hoogte natuurlijk) op je eigen manier te doen.

Cultuur gedreven doch economisch

Coolblue heeft de vriendencultuur hoog in het vaandel. Hierdoor is er een goede 'we doen dit met z'n allen mentaliteit door het hele bedrijf heen. Alles is open en eerlijk waardoor het organogram erg plat blijft.

Ideale baan met een jong team en een geweldige sfeer.

Coolblue is duidelijk heel anders georiënteerd dan andere retailbedrijven. Het draait hier echt om het blij maken van mensen en dat merk je in alle facetten van het werk. Je wordt veel vrij gelaten, er is ruimte om eigen ideeën uit te voeren en je collega's zullen zeker je vrienden worden.

Geweldige sfeer

Werken bij Coolblue is heel erg relaxed. Er wordt niet gepushed op omzet of verkoopcijfers, maar juist op klanttevredenheid. Dit zorgt dat het werk veel leuker is en je oprecht tegen de klant kan zijn

Gezellige werkplek

Elke dag is weer een verassing. Geen dag is hetzelfde. Dat maakt het zo leuk!

Veel leren en iedere dag met plezier naar je werk.

Goede werksfeer en gezellige bedrijfscultuur. Dagelijks met mensen werken en daarbij vooral veel klanten blij maken. Ideeën worden gehoord, kansen worden benut en ambitie wordt gestimuleerd. In mijn tijd bij Coolblue heb ik veel over consumenten-elektronica en klantgerichte retail geleerd. Het moeilijkste is soms je hoofd koel houden op extreem drukke momenten, maar ook daarin leer je veel en word je bijgestaan door het management. Het leukste zijn je enthousiaste collega's en evenementen die je met hen bezoekt (zoals jaarlijks Coolblue-feest en Mud Masters). De werk-privé-balans gaat wel iets achteruit omdat je je collega's ook ineens in je vrije tijd ziet ;-)

Voorheen een leuke vriendencultuur helaas ontstond er hierna meer een machtscultuur

Voorheen was er altijd sprake van een leuke vriendencultuur waarbij je je eigen manier van verkopen mocht ontwikkelen en dat je de ruimte kreeg om je ''eigen ik'' uit te dragen tijdens de klantgesprekken. Tegenwoordig is de cultuur enorm veranderd en naar mijn mening meer verschoven naar een machtscultuur waarin er meer hierarchies is ontstaan en nieuwe strengere regels die de aangename cultuur van voorheen wat onderdrukken.

Pluspunten

* Je doet veel kennis op omtrent elektronisch apparatuur * Leuke borrels na het werk

Minpunten

* Minimum uurloon * Geen toeslagen * Veelal werken in de weekenden

Leuke winkel, leuk team

Elke dag lachen op de vloer. Altijd het beste willen doen voor elkaar en voor de klanten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coolblue. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Coolblue met

• Coolblue