Coolblue

Reviews voor Coolblue in Den Haag

Uitgelichte review
Coolblue heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Team leiders en bezorgers zijn goed met elkaar verbonden, de werk omgeving is duidelijk en netjes. Het leukste is dat de ritten altijd verschillen, het komt een keer voor dat het druk is, maar ook een keer voor dat je weer een andere locatie hebt en weinig. de werkomgeving is gewelding je hebt altijd wat te doen, als er echt niks te doen is kan je nog boven gaan tafeltennisen of playstation met je collega's gaan spelen.
Bij coolblue heb je het gevoel dat je samen met vrienden werkt, je leert veel tijdens het werk over producten en verkoop technieken.Het management is vriendelijk en werkt goed samen met de medewerkers.De medewerkers zelf maken het werk wel helemaal goed.Het werk zelf kan wel soms iets meer uitdaging hebben, nadat je de basis door hebt gaat het makkelijk.
Pluspunten
Team sfeer
Minpunten
Soms te druk, soms te rustig.
Werken bij coolblue is een aanrader, de werksfeer is heel goed. Je voelt je op je gemak bij je collega's en op het werk, terwijl je toch gemotiveerd blijft. In plaats van afstraffingen bij dingen die je fout doet, wordt je beloond voor wat je juist goed doet. Het is ook een oppervlakkig bedrijf. Je ploegleider is je baas, en toch voelt hij of zij meer als een collega. Als je weet hoe coolblue met haar klanten omgaat, heb je een aardig beeld van de relatie tussen het bedrijf en haar werknemers.
Het bedrijfscult is geweldig.Collegaszijn top. en op de werkvloer bezorgen ze je echt een glimlach.Coolblue betaaldslecht! onregelmatigheid toeslagen,avonduren etc. bestaan niet. Meer werken is wel mogelijk, maar voor het uurloon ga je niet harder van trappen. Er worden hoge eisen gesteld aan de klantenreis. en de werknemer worden nou i/d gaten gehouden NPS, dagelijkse gemonitord mbt persoonlijke ontwikkeling. Maar de verloningskoning mag wat meer waardering uitstrooien aan die 4seizoens gemotiveerde fietshelden
Als adviesmedewerker wordt je in de winkel niet adequaat behandeld. Je wordt veel op je vingers gekeken, en ondanks ronduit slechte begeleiding vanuit het winkelmanagement wel afgerekend op fouten die je als gevolg hiervan maakt. Targets behalen is van groot belang en veruit het belangrijkste waarop je wordt beoordeeld, wat ten koste gaat van de kwaliteit en tijd die je aan klanten kan geven. Overigens krijg je voor het behalen van goede resultaten geen provisie en is er als winkelmedewerker nauwelijks sprake van onregelmatigheidstoeslagen. Verder heerst er een gedwongen bedrijfscultuur binnen de winkel. Het niet aanwezig kunnen of willen zijn op borrels of bedrijfsuitjes wordt niet in dank afgenomen en er wordt door het management met twee maten gemeten. Hardop vraagtekens zetten bij de gang van zaken wordt verder niet gewaardeerd en zelfs afgestraft. Om met een positieve noot af te sluiten is het werk zelf in de regel wel leuk en het geeft voldoening. Verder komt overwerken nauwelijks voor en kun je van ruime pauzes genieten.
Pluspunten
Nooit overwerken: je klokt uit wanneer je tijd erop zit.
Minpunten
Matig winkelmanagement, slechte begeleiding, veel te sterke focus op targets en een gedwongen bedrijfscultuur.
Officiële reactie van Coolblue
27 september 2019
Vervelend dat je jouw tijd bij Coolblue op deze manier hebt ervaren. We zouden hier graag een keer met je over willen praten. Als jij dit ook wil stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.
Gedurende mijn tijd bij Coolblue heb ik veel ruimte voor zelfontwikkeling gehad en door vaak in het diepe te zijn gegooid ga je vaak tot het uiterste voor een klant. Resultaat: Alles voor een glimlach! Na een periode bij Coolblue kwam ik wat in de knel door een opstapeling van prive omstandigheden, in deze tijd heb ik veel de ruimte en begeleiding gekregen waar ik behoefte aan had. Steun en vertrouwen zo nauw wat je normaliter eerder van vrienden en familie verwachten zou. Echter heb ik mij in de periode van afwezigheid niet veel kunnen bewijzen meer en tegen het einde mijn contractperiode was dit dan ook een verstandige stap om afstand te nemen en verder te gaan. Ik dank Coolblue voor de fijne momenten en kijk hier op terug als een mooie ervaring rijker in het leven.
Pluspunten
Een gezellige fijne leeromgeving.
Minpunten
Vanessa
fijne samenwerking, informele sfeer, mooi bedrijf.
Pluspunten
groeiend bedrijf
Minpunten
niet nagekomen afspraken