Coolblue

Reviews voor Coolblue in Amsterdam

Amsterdam15 reviews

15 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 255 reviews

gezellige werk omgeving en gevarieerde ritten.

Uitgelichte review

Coolblue heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Team leiders en bezorgers zijn goed met elkaar verbonden, de werk omgeving is duidelijk en netjes. Het leukste is dat de ritten altijd verschillen, het komt een keer voor dat het druk is, maar ook een keer voor dat je weer een andere locatie hebt en weinig. de werkomgeving is gewelding je hebt altijd wat te doen, als er echt niks te doen is kan je nog boven gaan tafeltennisen of playstation met je collega's gaan spelen.

Alles voor een glimlach: maar niet heus

Onvriendelijk bedrijf waarin collega’s regelmatig grensoverschrijdend gedrag vertonen. Wanneer je hier niet mee eens bent wordt er niet naar je geluisterd

Informatie over Coolblue

• Algemene tevredenheid
  • Redelijk salaris
  • Steun van de manager

Het is ok

Werk was ok. Soms chill soms hard werken. Maar altijd grappig, goede atmospher

Gezellige collega’s, leuke werksfeer

De sfeer met collega’s en met floormanagers is goed. Iedereen springt bij in de winkel als get druk is, alleen zijn de kantines in de winkel minder. Geen ventilatie en airco. Helemaal erg, want in onze kantine kan geen raam open. Doorgroeimogelijkheden beperkt.

Pluspunten

Personeels korting en goede sfeer

Minpunten

Doorgroeien beoerkt

Hard werken oor weinig en je word bestolen

Tijdens corona vraagt cool.blue bezorgkosten. Hierdoor geven mensen helemaal geen fooi meer terwijl voorheen gemiddeld 30 per dag met uitschieters van 70 euro werd gegeven. We lopen meer risico en voelen ons bestolen door CB. Daarnaast moet je na een zware dag getild te hebben ook nog een volle bus na je dienst legen en opstapelen in zeecontainers en dat voor maar 11 euro per uur. Belachelijk!

Pluspunten

Leuke collega s

Minpunten

Geen fooi meer, na dienst bus legem.

zwaar werk, maar wel super gezellig

Elke dag begin je samen met iedereen van je dienst, hierbij groet bijna iedereen elkaar en het voelt als een 2de familie! Hierna ga je samen je rit rijden, soms is het een lekker rustig ritje en soms een zware. in je eerste maand leer je van een ervaren bezorger alle handigheden, tilhouding, aansluittechnieken en het rijden op een bus. Op het depot zijn er 4 verschillende functies: bezorger, A-teamer (ervaren bezorger die jongens mag opleiden), teamleider (leidinggevende functie) en depotbaas. Binnen Coolblue is de sfeer ontspannen en er word elkaar veel gegunt, wanneer er iets is wil het bedrijf ook echt met je mee denken om een werkbare omgeving te scheppen. Mits je zelf natuurlijk ook flexible bent. Tijdens het werk zie je veel als je aan het rijden bent, zoals elke dag een andere omgeving. Wat wel minder is is die veel te zware Miele of die hoge koelkast naar 4 hoog, maar het binnen rijden na een zware dag en geholpen worden door je collega's is heerlijk

Gezellige werkomgeving.

Een dag bij coolblue is nooit hetzelfde, je komt elke dag bij andere mensen thuis en maakt dus steeds nieuwe situaties mee. Het team waarin je werkt maakt het bedrijf leuk om voor te werken. De dagen kunnen wel zwaar zijn dus je moet wel tegen fysiek werk kunnen.

leuke werkomgeving met voldoende doorgroeimogelijkheden

leuke werkomgeving met leuke collegas. het is hard werken en fysiek zwaar maar zeker een leuke baan als je beginnend bent

gezellige werkomgeving , er is altijd wel ruimte voor een grap. Zolang er ook serieus gewerkt word.

Je begint je dag met een bak koffie in een gezamelijke meeting over hoe het gaat met de winkel en wat beter kan. Bij coolblue streven ze altijd naar beter. Dat is de mentaliteit van coolblue en het werkt zeker.

te zwaar werk en te weinig betaald

goed bv, maar ze moeten goede team leaders daar neer zetten, bij logistics .En de bezorgers belonen

10 februari 2020
Allereerst, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We willen graag meer horen over de ervaring die je omschrijft. Mocht je hier voor open staan stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

Teleurstellend

Ik begon vol goede hoop bij Coolblue bezorgt. Vanuit de werkgever wordt er veel beloofd maar er is maar weinig wat ze echt kunnen waarmaken. Uiteindelijk zeer teleurgesteld over de manier waarop er met werknemers wordt omgegaan.

27 september 2019
Wat vervelend dat jouw tijd bij Coolblue niet was wat je ervan gehoopt had. Wil je je verhaal kwijt aan iemand binnen Coolblue? Stuur dan even een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

Gezellige sfeer maar ze houden je skeer'

Als thuis wonende sportieveling okay voor een dag of 2. Maar IK' ben Blij dat ik nu een andere baan heb, heel jammer van de leuke collega's.. Coolblue is een bedrijf dat door jou inzet groeit. En dan wordt je contract niet verlengd. Nieuwe mensen starten weer met een minimun salaris en zo gaat t door.... En ze stelen van je gewerkte uren dus wees alert !!

Pluspunten

Collegas

Minpunten

Salaris, Management, overuren en toeslagen bestaan niet

Introductie dag

Bij je eerste toets dag waar je moet laten zien hoe goed je bent daar gaat het al fout ze kiezen gewoon 2 heren uit en niet eens kijken wie groot of klein is wie oud of jong is dan moet je meteen wasmachine gaan tillen met die gene gaat het beetje fout dan lig je er uit wat absoluut nergens op slaat want als je in dienst zou komen dan krijg je ook niet meteen een amateur naast je ook iemand die weet wat hij moet doen maar boven op de uur salaris is laag voor wat je allemaal moet doen is niet waard bij die introductie dag waren we met ze 17 man waar onder 8 man zelf weg ging 5 werden weg gestuurd en de rest gehouden ik zeg heren ga lekker anders zoeken laat dit werken aan andere over die hun rug willen kapot maken.

Pluspunten

Minpunten

Slecht betaald werk

30 september 2019
Vervelend dat je het solliciteren bij Coolblue niet prettig vond. Mocht je hier nog een keer met iemand over willen praten. Stuur dan even een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.

Bedrijfssfeer is optimaal

Bij Coolblue wordt je lekker gelaten wie je bent. Natuurlijk krijg je bepaalde sales richtlijnen zoals bij ieder retail bedrijf, maar de focus bij Coolblue ligt voornamelijk op service. Hierdoor hoef je als medewerker niet te kijken wat je verkoopt maar hoe je het verkoopt. Is dit het juiste product voor de klant? Hierdoor heb je als klant ook de garantie dat iemand je niet iets verkoopt omdat er meer marge op zit of omdat hij of zij dan een bonus ontvangt. De informele sfeer maakte het leuk om te werken en dit viel klanten ook op. Ze geven regelmatig aan dat ze het idee hebben dat wij het naar ons zin hadden op werk.

Pluspunten

Feesten, informele sfeer, goede band met collega's en klanten

Minpunten

salaris, doorgroeimogelijkheden

Gezellige werkomgeving

Ik heb zelf maar heel kort bij coolblue gewerkt, dit omdat mijn auto het net voor de startdatum begaf en ik zodoende niet optijd aanwezig kon zijn. Uiteindelijk heb ik er een week gewerkt, maar ik moet zeggen met veel plezier! Veel energie, plezier maar ondertussen hard werken. Het begint al op de selectiedag, een soort van ongedwongen sfeer en genoeg ruimte om jezelf te ontwikkelen. Dit bedrijf is zeker een aanrader en mocht het kunnen en nodig zijn, ga ik hier zeker weer solliciteren.

Pluspunten

Vrolijke werksfeer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Coolblue. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Coolblue met

• Coolblue