Coolblue
Review over Coolblue van een medewerker

Viel Raum zum Mitgestalten!

12 januari 2021
Ich arbeite seit ca. 3 Monaten bei Coolblue und fĂĽhle mich richtig wohl. Die Kollegen sind super nett und der Job an sich ist noch viel vielseitiger als ich ihn mir vorgestellt habe. Man bekommt von Anfang an viel Raum zum mitgestalten und darf eigene Ideen ausprobieren. Die Kollegen sind sehr international, super offen und hilfsbereit. Ich arbeite super gerne hier.
Pluspunten
Man bekommt Rabatt auf die Produkte -)
17 februari 2021
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) - Rotterdam
Ik werk nu 100 dagen bij coolblue als klantenservicemedewerkster. Eigenlijk heb ik niets negatiefs te melden. Ik leer iedere dag hoe ik mijn talenten kan verbeteren. De werksfeer is zoals je met vrienden om gaat, eerlijk en open. Zolang jij je best doet en wilt leren, ben je hier welkom :)
Pluspunten
Geweldige sfeer, eerste maand leer je precies wat je moet doen
Minpunten
Geen :)
10 februari 2021
Redacteur (huidige medewerker) - Rotterdam
Coolblue is een geweldig bedrijf om voor te werken. Collega's zijn open eerlijk, geinteresseerd en flexibel. Het voelt het alsof je met je vriendenclub samenwerkt. Er is super veel ruimte voor eigen inbreng en doorgroei. Ik zie mezelf hier nog lange tijd werken.
Pluspunten
Minpunten
Salaris
3 februari 2021
Junior inkoper (huidige medewerker) - Rotterdam
Coolblue is een top organisatie om je carriere te starten. Je wordt goed begeleid en er zijn talloze mogelijkheden om door te groeien. Je krijgt in deze organisatie snel verantwoordelijkheid. Hierdoor draag je echt bij aan de organisatie.
Pluspunten
Veel gezelligheid
Minpunten
Thuiswerken
  1. Viel Raum zum Mitgestalten!