Coolblue
Review over Coolblue van een medewerker

productive werk

22 januari 2021
goede baa om ervaring op te bouwen en ook om door te groeien in de baan
18 mei 2020
Bezorger/koerier (huidige medewerker) - amsterdam wetpoort
leuke werkomgeving met leuke collegas. het is hard werken en fysiek zwaar maar zeker een leuke baan als je beginnend bent
27 maart 2020
Bezorger/koerier (voormalige medewerker) - Groningen
3 maanden geleden toen ik bij CoolBlue begon met werken dacht ik dat het een heel goed bedrijf was. Echter, toen ik daar aan het werk kwam zag ik dat de cultuur binnen CoolBlue Groningen asociaal is. De E-teamers hebben geen kennis om nieuwe medewerkers te begeleiden. Zij verpesten gemotiveerde en goede medewerkers en stimuleren de roddelcultuur en onverantwoordelijkheid. De teamleiders zijn niet geschikt voor de functie, er wordt vaak over de eigenaar van CoolBlue en de klanten geroddeld. Goede werknemers worden door de teamleiders weggestuurd. De betrokkenheid in Groningen is heel laag, waardoor klanten minder tevreden zijn en apparatuur en de bussen vaak beschadigd raken. Er wordt geen verschil gemaakt tussen goede werknemers en werknemers die onvoorzichtig zijn. Hard en goed werken wordt niet gewaardeerd. Niet solliciteren is mijn advies!!
Officiële reactie van Coolblue
31 maart 2020
Bedankt voor je reactie. Vervelend om te horen dat jouw tijd bij Coolblue anders heeft uitgepakt dan je had gehoopt.Wij willen hier graag nog een keer met je over praten. Als jij dit ook wil, stuur dan een mailtje naar: k.vandenwollenberg@coolblue.nl.
17 februari 2021
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) - Rotterdam
Ik werk nu 100 dagen bij coolblue als klantenservicemedewerkster. Eigenlijk heb ik niets negatiefs te melden. Ik leer iedere dag hoe ik mijn talenten kan verbeteren. De werksfeer is zoals je met vrienden om gaat, eerlijk en open. Zolang jij je best doet en wilt leren, ben je hier welkom :)
Pluspunten
Geweldige sfeer, eerste maand leer je precies wat je moet doen
Minpunten
Geen :)