Coolblue
Review over Coolblue van een medewerker

Prettige werksfeer

14 september 2020
Wat ik prettig vind bij Coolblue is dat niemand je aanvalt als je een fout maakt. Er wordt altijd relaxt gereageerd. Iedereen maakt fouten, maar bij Coolblue wordt het gezien als een leermoment. Wat kunnen we hiervan leren en wat gaan we eraan doen dat dit verbeterd? Dat is de insteek. Je kan ook iedereen binnen het bedrijf aanspreken als je iets wilt weten. Er wordt gekeken naar je vaardigheden en als je op een bepaalde afdeling niet uitblinkt, kun je misschien naar een andere afdeling doorstromen waar je beter uit de verf komt. Iedereen heeft andere talenten. Er zijn ook een hoop doorgroeimogelijkheden en alles staat open om te vragen. Er zal altijd gekeken worden of het haalbaar is. Het werk-, leertempo ligt hoog. Gewoon doen en dan kom je er wel, al is het met vallen en opstaan.
17 februari 2021
Zelfde functieZelfde locatie
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) - Rotterdam
Ik werk nu 100 dagen bij coolblue als klantenservicemedewerkster. Eigenlijk heb ik niets negatiefs te melden. Ik leer iedere dag hoe ik mijn talenten kan verbeteren. De werksfeer is zoals je met vrienden om gaat, eerlijk en open. Zolang jij je best doet en wilt leren, ben je hier welkom :)
Pluspunten
Geweldige sfeer, eerste maand leer je precies wat je moet doen
Minpunten
Geen :)
24 juni 2020
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Weena
Ik zou hier zo weer terug kunnen/willen gaan. Het sfeer is heel casual en relaxed. Iedereen op de werkvloer is behulpzaam en collegiaal en zelfs de teammanagers zijn relax en meedenkend.
Pluspunten
poolen, tafeltennis, playstation en leuke meeting rooms
Minpunten
Soms kan het wel het even hectisch zijn maar met je team kom je er door heen.
10 februari 2021
Redacteur (huidige medewerker) - Rotterdam
Coolblue is een geweldig bedrijf om voor te werken. Collega's zijn open eerlijk, geinteresseerd en flexibel. Het voelt het alsof je met je vriendenclub samenwerkt. Er is super veel ruimte voor eigen inbreng en doorgroei. Ik zie mezelf hier nog lange tijd werken.
Pluspunten
Minpunten
Salaris