Coolblue
Review over Coolblue van een medewerker

Leuk bedrijf met top collega's

11 november 2020
Al ruim 6 jaar werk ik bij Coolblue. Een bedrijf waar je collega's vrienden worden en het dus nooit vervelend is om te werken.Er wordt hard gewerkt, maar er is altijd ruimte voor gezelligheid.Een korte periode heb ik bij een ander bedrijf gewerkt, maar mistte Coolblue zo erg dat ik er na 4 maanden weer terug was. En het voelde als thuiskomen.Ja de salarissen kunnen hoger en meer marktconform. Voor mij is dat echter niet het belangrijkste en is het belangrijker om met plezier naar je werk te gaan. En dat doe ik zeker!
Pluspunten
Mooie feesten, pubquizen, lekkere lunches
17 februari 2021
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) - Rotterdam
Ik werk nu 100 dagen bij coolblue als klantenservicemedewerkster. Eigenlijk heb ik niets negatiefs te melden. Ik leer iedere dag hoe ik mijn talenten kan verbeteren. De werksfeer is zoals je met vrienden om gaat, eerlijk en open. Zolang jij je best doet en wilt leren, ben je hier welkom :)
Pluspunten
Geweldige sfeer, eerste maand leer je precies wat je moet doen
Minpunten
Geen :)
10 februari 2021
Redacteur (huidige medewerker) - Rotterdam
Coolblue is een geweldig bedrijf om voor te werken. Collega's zijn open eerlijk, geinteresseerd en flexibel. Het voelt het alsof je met je vriendenclub samenwerkt. Er is super veel ruimte voor eigen inbreng en doorgroei. Ik zie mezelf hier nog lange tijd werken.
Pluspunten
Minpunten
Salaris
3 februari 2021
Junior inkoper (huidige medewerker) - Rotterdam
Coolblue is een top organisatie om je carriere te starten. Je wordt goed begeleid en er zijn talloze mogelijkheden om door te groeien. Je krijgt in deze organisatie snel verantwoordelijkheid. Hierdoor draag je echt bij aan de organisatie.
Pluspunten
Veel gezelligheid
Minpunten
Thuiswerken
  1. Leuk bedrijf met top collega's