Coolblue
Review over Coolblue van een medewerker

Goede werksfeer & een plek om veel te leren

14 april 2020
Na mijn master Digital Marketing ben ik begonnen als starter bij Coolblue. Het is een leuk bedrijf met een gezellige werksfeer. Starters krijgen veel verantwoordelijkheden die je normaal gesproken binnen bedrijven niet meteen zult krijgen. Hierdoor leer je heel snel. Daarnaast worden er trainingen aangeboden om je hard en soft skills verder te ontwikkelen. Enige minpunt vind ik het salaris en de secundaire arbeidsvoorwaarde.
18 november 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Media Consultant (huidige medewerker) - Rotterdam
Er wordt je snel veel verantwoordelijkheid toevertrouwd. Hierdoor is het hard werken, maar doe je ook heel snel ervaring op binnen je functie. Je krijgt daarnaast ook algemene trainingen in bijvoorbeeld presenteren, onderhandelen en tijdmanagement. Tot slot vind ik de werksfeer heel goed en voelt het echt alsof je met je vrienden aan het werk bent!
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
3 juli 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Media Consultant (huidige medewerker) - Rotterdam, Weena
Coolblue is een bijzonder bedrijf met een unieke bedrijfscultuur en veel ruimte voor groei en persoonlijke ontwikkeling. Je werkt in een vriendenteam en iedereen is bereid om je te helpen. De sfeer onderling met collega's is super, ook tijdens het werken vanuit huis. Ik heb het enorm naar mijn zin bij Coolblue en kan iedereen een carrière bij dit bedrijf aanbevelen.
Pluspunten
Flexibiliteit
7 april 2021
English Translator (voormalige medewerker) - Rotterdam
GA HIER NIET WERKEN!Het motto van Coolblue is 'open, eerlijk en direct', maar in werkelijkheid houdt niemand zich daaraan. Dingen worden achter je rug om besproken en besloten en op het moment dat je het moet weten wordt je terloops even geĂŻnformeerd. Daarnaast is er absoluut geen groeimogelijkheid, tenzij je jezelf in weet te likken bij het management. Managementwerk wordt uitbesteed aan collega's die niet op managementniveau zitten, zodat het management zelf alleen nog een soort mascotte rol heeft. Als je dan aangeeft dat je ook meer wil doen word je raar aangekeken en begint langzaamaan het proces om je eruit te werken. Tot slot is ook de personeelskorting een grap, want Coolblue is toch al duurder dan de concurrenten, dus met die korting kom je ongeveer op de prijzen van bol en Mediamarkt uit.
Pluspunten
Goed bereikbaar vanaf het station
Minpunten
Al het andere
  1. Goede werksfeer & een plek om veel te leren