Coolblue
Review over Coolblue van een medewerker

Gezellige werkomgeving

24 juni 2020
Ik zou hier zo weer terug kunnen/willen gaan. Het sfeer is heel casual en relaxed. Iedereen op de werkvloer is behulpzaam en collegiaal en zelfs de teammanagers zijn relax en meedenkend.
Pluspunten
poolen, tafeltennis, playstation en leuke meeting rooms
Minpunten
Soms kan het wel het even hectisch zijn maar met je team kom je er door heen.
17 februari 2021
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) - Rotterdam
Ik werk nu 100 dagen bij coolblue als klantenservicemedewerkster. Eigenlijk heb ik niets negatiefs te melden. Ik leer iedere dag hoe ik mijn talenten kan verbeteren. De werksfeer is zoals je met vrienden om gaat, eerlijk en open. Zolang jij je best doet en wilt leren, ben je hier welkom :)
Pluspunten
Geweldige sfeer, eerste maand leer je precies wat je moet doen
Minpunten
Geen :)
14 september 2020
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) - Rotterdam Centrum
Wat ik prettig vind bij Coolblue is dat niemand je aanvalt als je een fout maakt. Er wordt altijd relaxt gereageerd. Iedereen maakt fouten, maar bij Coolblue wordt het gezien als een leermoment. Wat kunnen we hiervan leren en wat gaan we eraan doen dat dit verbeterd? Dat is de insteek. Je kan ook iedereen binnen het bedrijf aanspreken als je iets wilt weten. Er wordt gekeken naar je vaardigheden en als je op een bepaalde afdeling niet uitblinkt, kun je misschien naar een andere afdeling doorstromen waar je beter uit de verf komt. Iedereen heeft andere talenten. Er zijn ook een hoop doorgroeimogelijkheden en alles staat open om te vragen. Er zal altijd gekeken worden of het haalbaar is. Het werk-, leertempo ligt hoog. Gewoon doen en dan kom je er wel, al is het met vallen en opstaan.
13 december 2019
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) - Rotterdam
Coolblue is een bedrijf dat goed zorgt voor haar werknemers en zorgt voor gezelligheid op en buiten de werkvloer. Met veel leuke, jonge collega's, zijn er altijd genoeg mensen waar je het mee kan vinden. Iedereen wordt geaccepteerd, wie of wat je ook bent. Diversiteit en inclusiviteit zijn belangrijke onderdelen in de bedrijfsvisie van Coolblue. Dit vind je ook echt terug in de fijne werksfeer. Je kan hier genoeg leren en wordt ook constant gemotiveerd om je verder te ontwikkelen als werknemer, maar ook als persoon. De klantenservice heeft het mooiste uitzicht van Rotterdam, waar je maar geen genoeg van kan krijgen.