Coolblue
Review over Coolblue van een medewerker

Geweldige sfeer, werken in een vriendenteam

3 juli 2020
Coolblue is een bijzonder bedrijf met een unieke bedrijfscultuur en veel ruimte voor groei en persoonlijke ontwikkeling. Je werkt in een vriendenteam en iedereen is bereid om je te helpen. De sfeer onderling met collega's is super, ook tijdens het werken vanuit huis. Ik heb het enorm naar mijn zin bij Coolblue en kan iedereen een carrière bij dit bedrijf aanbevelen.
Pluspunten
Flexibiliteit
18 november 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Media Consultant (huidige medewerker) - Rotterdam
Er wordt je snel veel verantwoordelijkheid toevertrouwd. Hierdoor is het hard werken, maar doe je ook heel snel ervaring op binnen je functie. Je krijgt daarnaast ook algemene trainingen in bijvoorbeeld presenteren, onderhandelen en tijdmanagement. Tot slot vind ik de werksfeer heel goed en voelt het echt alsof je met je vrienden aan het werk bent!
Pluspunten
Goede werksfeer
Minpunten
14 april 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Media Consultant (huidige medewerker) - Rotterdam
Na mijn master Digital Marketing ben ik begonnen als starter bij Coolblue. Het is een leuk bedrijf met een gezellige werksfeer. Starters krijgen veel verantwoordelijkheden die je normaal gesproken binnen bedrijven niet meteen zult krijgen. Hierdoor leer je heel snel. Daarnaast worden er trainingen aangeboden om je hard en soft skills verder te ontwikkelen. Enige minpunt vind ik het salaris en de secundaire arbeidsvoorwaarde.
17 februari 2021
Klantenservice medewerkster (huidige medewerker) - Rotterdam
Ik werk nu 100 dagen bij coolblue als klantenservicemedewerkster. Eigenlijk heb ik niets negatiefs te melden. Ik leer iedere dag hoe ik mijn talenten kan verbeteren. De werksfeer is zoals je met vrienden om gaat, eerlijk en open. Zolang jij je best doet en wilt leren, ben je hier welkom :)
Pluspunten
Geweldige sfeer, eerste maand leer je precies wat je moet doen
Minpunten
Geen :)
  1. Geweldige sfeer, werken in een vriendenteam