Coolblue
Review over Coolblue van een medewerker

Bij Coolblue staat de juiste werk/privé balans voorop

8 oktober 2020
Bij Coolblue werk je als vrienden met elkaar. Dat klinkt als een mooie belofte maar ik heb het nog bij geen enkele vorige werkgever ook zo ervaren. De band die ik met iedere leidinggevende heb opgebouwd draaide ook altijd om respect, vertrouwen in elkaars kunnen en samen iets moois opbouwen. Er is zeker een verwachting van hard werken maar die verantwoordelijkheid draag je met je team en dus met je 'vrienden' op de werkvloer.Er zijn ontzettend veel doorgroeimogelijkheden op alle niveaus als je serieuze ambities heb of als je een bepaald gedeelte van je vak nog verder wilt verkennen. Je moet wel om kunnen gaan met een organisatie die snel verandert en niet het type zijn die graag dag in dag uit hetzelfde doet. Toen mijn zoon was geboren kon ik in goed overleg van 40 naar 32 uur werken gaan en mijn workload is daarop aangepast.
Pluspunten
Voordelige maaltijden in kantine, veel doorgroeimogelijkheden als je die ambitie hebt, alles staat in het teken van de bedrijfscultuur en kernwaardes
Minpunten
Organisatie groeit zo hard het is altijd bijbenen met veranderingen
4 januari 2021
Orderpicker (voormalige medewerker) - Tilburg
Goed bedrijf fijn om te werken bij een bedrijf zoals coolblue
Pluspunten
Fijne collegas
13 november 2020
Advies en Service Medewerker (huidige medewerker) - Tilburg
Coolblue is een organisatie die beloftes waarmaakt. De sfeer die je op tv ziet is ook de gezellige en fijne sfeer die je ervaart als je er werkt. Jong, energiek en vooruitstrevend. Er is altijd ruimte voor verandering en de open communicatie is fijn. Mijn collega's zijn flexibel en naar werk toe gaan voelt als met een dagje met vrienden chillen.
Pluspunten
Feesten - Collega's - Doorgroeimogelijkheden - Personeelskorting
Minpunten
Salaris
7 november 2020
retourenmedewerker (huidige medewerker) - Tilburg
Bedrijf beloofd vanalles maar maakt niets waar. Ze willen dan je alleen ja en amen zegt. Doe je dat niet dan ben je er niet gewenst. Je word daadwerkelijk weggepest en getreiterd door teamleiders.
Pluspunten
Vrienden als collega's
Minpunten
Wegpesten, treiteren, slecht salaris, geen bonus, geen toeslagen op feestdagen
  1. Bij Coolblue staat de juiste werk/privé balans voorop