Continuum Global Solutions
Bekijk alle reviews over Continuum Global Solutions

Continuum Global Solutions

Review over Continuum Global Solutions van een medewerker

Leuk voor even

Het is leuk voor eventjes maar na een tijdje word je zwaar depressief. Het is mentaal erg zwaar, vooral voor het loon dat je krijgt.

Zelfde functieZelfde locatie

werksfeer

fijne collega,s, erg leuk om mensen te kunnen helpen

Gezellig

De mensen en collega,s zijn leuk , maar je moet veel geklaag aanhoren van de klanten.

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Targets

Flexibel bedrijf

Ik vind het ontzettend leuk om bij Continuum te werken. Ze zijn ontzettend flexibel en het is altijd gezellig op werk. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk. De pauzes zijn gezellig waardoor je weer extra motivatie krijgt om door te knallen. Ze zijn hier ontzettend vriendelijk. Ik lees recensies dat ze een hoge druk op je leggen wat betreft sales, maar dat ervaar ik niet zo. Tuurlijk moet je presteren als je op de sales afdeling werkt maar je krijgt veel ondersteuning waardoor het ook niet lastig is om je targets te halen. Mocht je een keer later willen beginnen of moet je later beginnen omdat je eerst een afspraak hebt, dan zijn ze ook helemaal niet moeilijk. Alles kan bij Continuum! Ook krijg je per sale een bonus bijv een bol.com kaart en er zijn vaak acties waar je bijvoorbeeld een gave step kan winnen. Mocht je hier werken heb je ook de mogelijkheid om mensen aan te melden en daar kan je bonussen voor krijgen die wel oplopen tot bijv 750 euro per medewerker. Ideaal!

Pluspunten

Flexibel wat betreft uren

Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Continuum Global Solutions. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Continuum Global Solutions met

Meer informatie over Continuum Global Solutions in populaire locaties