Continuum Global Solutions
Bekijk alle reviews over Continuum Global Solutions

Continuum Global Solutions

Review over Continuum Global Solutions van een medewerker

Gezellig

De mensen en collega,s zijn leuk , maar je moet veel geklaag aanhoren van de klanten.

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Targets

prima baan!

Ik heb het best naar mijn zin gehad bij continuüm. Er is wel sprake van een hoge werkdruk en wat ik wel vervelend vond is dat ik het gevoel had dat ze constant met je meekeken of je wel werkte. Voor de rest heb ik hier fijne vrienden gemaakt dus een overall goeie ervaring

Pluspunten

salaris

Minpunten

hoge werkdruk

Uitdaging voor de harde werker met skills

Deze werkgever heeft hoge ambities en vraagt daarvoor veel van zijn werknemer. De werknemer wordt continue uitgedaagd en gemotiveerd om sales te maken. De beloning daar tegenover is wat mager even als het uurloon wat tegenvalt tegenover de werkdruk. De sfeer is informeel, jong en dynamisch en heb met plezier hard gewerkt bij dit bedrijf. Het management heeft soms uitval, maar vangen je ook weer op wanneer nodig. Je kunt verwachten dat je zelfstandig je zaakjes op orde moet maken als je wilt dat er wat gebeurt.

Leuk voor even

Het is leuk voor eventjes maar na een tijdje word je zwaar depressief. Het is mentaal erg zwaar, vooral voor het loon dat je krijgt.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Continuum Global Solutions. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Continuum Global Solutions met

Meer informatie over Continuum Global Solutions in populaire locaties