Continu Professionals

22: Continu Professionals reviews van werknemers

Goede werkgever!

Ik werk al een aantal jaren voor continu in Heerenveen / Groningen. Er wordt adequaat gereageerd en meegedacht. Snelle reactie qua nieuwe werkzaamheden, waardoor je niet tot nauwelijks thuis zit zonder werk. Er wordt goed gekeken naar welke werkzaamheden en soort bedrijf echt passend zijn. Persoonlijke begeleiding is top wat de slagingskans bij een bedrijf ook vergroot.

Leuke werkomgeving waar je kansen krijgt en de sfeer top is!

Voor elk niveau is er een vacature beschikbaar en het uitgebreide inwerktraject zorgt dat je jouw werk snel op niveau uit kunt voeren. Er worden veel leuke uitjes en evenementen georganiseerd en binnenkort is er zelfs een festival met alle medewerkers!

Pluspunten

Leuke uitjes, goede sfeer

Minpunten

Salaris kan altijd beter!

Akelige sfeer

Ik zou het niemand aan te raden om te gaan werken bij Continu. De salaris zijn helemaal niet in verhouding met de werkzaamheden. Ze betalen heel erg weinig. Starters krijgen €2100,- BPM. Ieder normaal bedrijf biedt een HBO Starter een hoger salaris. Je krijgt daarentegen wel een auto van de zaak die je ook privé mag rijden (bijtelling betalen). Blijft er nog niks over van je salaris. Daarnaast zijn de bonussen bijna niet haalbaar. Ze houden je voor de gek en aan het lijntje. Daarnaast maken ze bijna nooit concrete afspraken en hebben ze hun regelement dusdanig opgesteld dat ze altijd eenzijdig een beslissing kunnen nemen en die strijdt win je nooit. Ze dreigen ook met woorden als 'Ben je het er niet mee eens, dan ga je maar een rechtzaak aan'. Het verloop is ook superveel en iedere maand starten en 10 mensen en stoppen er zeker 10 mensen. Weinig mensen houden het langer dan één jaar vol. Het is iedere vestiging voor zich en er is totaal geen saamhorigheid. Ik kan iedereen adviseren om nooit voor dit bedrijf te werken. Ohja en kritisch zijn daar zijn ze helemaal niet van gediend.

Pluspunten

Veel feestjes en gratis fruit

Minpunten

Teveel om op te noemen

Jammer van de tijd

Goede plek om jezelf te ontwikkelen voor de korte termijn. Vooral als je er achter wilt komen wat je vooral niet zoekt binnen arbeidsbemiddeling.

Pluspunten

Bij start een leaseauto, Goede trainingen, Prima systemen

Minpunten

Verplicht ONBETAALD overwerken per 2 weken, Schrikbarend laag salaris, Valse beloften m.b.t. bonussen, Onrealistische KPI's

Geen slechte werkgever

Continu doet er veel aan om personeel te behouden. Wel is de sfeer op kantoor vrij zakelijk en wordt er alleen gezellig gedaan in de pauze van 12 tot 13. Verder is het een zeer KPI gestuurde organisatie ook al claimen ze van niet. Is dit voor jou geen probleem dan zit je hier wel goed.Wees je er dus van bewust dat alles gelogd wordt en bijgehouden.

Pluspunten

Trainingen

Minpunten

Weinig bewegingsvrijheid

Diverse en interessante projecten

Goede persoonlijke begeleiding bij de detachering. Prima salaris.

Pluspunten

Onkostenvergoeding top!

Gezellige club van ondernemende mensen

Je staat zelf aan het roer van je carrière bij Continu Professionals, dat is erg inspirerend. Heb je goede ideeën of specifieke ambities? Spreek ze uit! Er zijn kansen genoeg om ze hier waar te maken. Het pakket aan trainingen en cursussen is daarnaast zeer uitgebreid. En het is echt gezellig met de collega's, er wordt heel veel ondernomen.

Fijne en ambitieuze werksfeer

Ik werk nu sinds januari bij Continu Professionals op het kantoor in Eindhoven en heb het heel positief ervaren. Iedereen is ambitieus en gemotiveerd om samen het beste resultaat te behalen. Je kan bij iedereen terecht voor vragen of hulp. Aan persoonlijke ontwikkeling wordt veel aandacht besteed.

Pluspunten

Flexibele werktijden, werksfeer, collega's, persoonlijke ontwikkeling

Professionele organisatie

Continu Professionals is een professionele en mensgerichte organisatie waar je veel kan leren. Je voelt echt dat je als persoon centraal staat en dat ze je stimuleren om bewust bezig te blijven met jouw ontwikkeling, doorgroeimogelijkheden en dat je lekker in je vel zit. De onboarding was ook super fijn. Ik werd warm verwelkomd, er was veel interactie en veel technieken geleerd die je uiteindelijk toepast in de praktijk. Top!

Pluspunten

Informele werksfeer

Kunnen groeien door vertrouwen!

Een innovatief bedrijf die bezig is met de ontwikkeling van de medewerkers. Ze geven het vertrouwen om jezelf te kunnen ontwikkelen waardoor je ook het vertrouwen kan geven aan de rest van je team. Ze zijn continu aan het groeien waardoor ze echt gericht zijn op de lange termijn visie. Streven naar de hoogst haalbare kwaliteit voor zowel de interne als de externe medewerkers om zo te zorgen dat iedereen met een glimlach naar zijn werk gaat! Ik doe dit in ieder geval iedere dag.

Pluspunten

Vrijheid en vertrouwen

Slecht

Als je opdracht bij een klant stopt word je dmv dreigementen en leugens gedwongen om ergens aan de slag te gaan waar je niet wil. Je bent handel,meer niet

was produktief en gezellig

Moet nog beginnen. Is informele sfeer. Ook aardige mensen . Stelden normale vragen en waren zeer innemend en mijn leeftijd.

Door vriendelijk personeel geholpen.

Mijn eerste dag was door het vriendelijke ontvangst erg fijn. Eerst een ronde op de afdeling gedaan om iedereen te ontmoeten.

Geen enkele meerwaarde

Zeer chaotische en onbetrouwbare betalingen. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Het bedrijf heeft geen enkele meerwaarde voor mij.

Plezierige werkomgeving met leuke collega's!

Momenteel ben ik al enige tijd werkzaam bij Hartd en heb een hoop waardering voor het bedrijf en de collega’s. Iedereen probeert elkaar verder te helpen door samen de schouders eronder te zetten zodat het werk af komt. Daarnaast is er ook voldoende ruimte om door te kunnen groeien als je maar laat zien dat je wil! Dit zie je ook terug in de cultuur van de organisatie er wordt met plezier hard gewerkt en er is altijd ruimte voor een geintje!

Er is een tijd voor werken en een tijd voor spelen

Het is een platte organisatie waarin veel ruimte is voor een geintje (de sfeer is achterhoeks). Toch wordt je hier hard aan het werk gezet en zijn we hier om Hartd te laten groeien; dat telt! Daarnaast ben ik hier zo'n beetje privé opgeleid, dat zorgde er voor dat ik mij ontzettend snel heb ontwikkelt tot waar ik nu ben. Dat is wel pittig hoor, continu feedback krijgen, maar als je dat leert aankunnen dan zie je dat direct terug in het resultaat.

Pluspunten

Mario Kart in de pauze

Minpunten

Heel competitief

Werving, selectie en detachering op maat.

Continu Engineering heeft mij vanaf de eerste dag bijgestaan in het bereiken van mijn ideale functie.

Pluspunten

Persoonlijk contact

Meedenkende recruiters en accountmanagers

De recruiters en accountmanagers krijgen alle hulde van mij voor hun pro-actieve werkhouding in een zeer laagdrempelige benaderingswijze.

Pluspunten

Teamuitjes naar schaatswedstrijden in Heerenveen.

Minpunten

Zelfde als bij alle andere uitzendorganisaties.

Indien gewenst nadere telefonische toelichting bechikbaar

Indien gewenst nadere telefonische toelichting bechikbaar. N.v.t.

Zie cv

Een sterk bedrijf in de groei. Een jong team collega's waar het enorm prettig is om mee te werken.

Continu is een interumbureau, ik had vrij weinig met ze te maken.

1e project viel tegen, van Rossum. 2e project, zeer tot tevredenheid.

Pluspunten

Ze hebben mij bij DNB geplaatst.

Minpunten

Toen ik bij DNB weg was, was alle belangstelling verdwenen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Continu Professionals. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Continu Professionals