Continu Professionals

Continu Professionals Reviews

Indien gewenst nadere telefonische toelichting bechikbaar. N.v.t.
Als je opdracht bij een klant stopt word je dmv dreigementen en leugens gedwongen om ergens aan de slag te gaan waar je niet wil. Je bent handel,meer niet
Moet nog beginnen. Is informele sfeer. Ook aardige mensen . Stelden normale vragen en waren zeer innemend en mijn leeftijd.
Mijn eerste dag was door het vriendelijke ontvangst erg fijn. Eerst een ronde op de afdeling gedaan om iedereen te ontmoeten.
Zeer chaotische en onbetrouwbare betalingen. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Het bedrijf heeft geen enkele meerwaarde voor mij.
Momenteel ben ik al enige tijd werkzaam bij Hartd en heb een hoop waardering voor het bedrijf en de collega’s. Iedereen probeert elkaar verder te helpen door samen de schouders eronder te zetten zodat het werk af komt. Daarnaast is er ook voldoende ruimte om door te kunnen groeien als je maar laat zien dat je wil! Dit zie je ook terug in de cultuur van de organisatie er wordt met plezier hard gewerkt en er is altijd ruimte voor een geintje!
Het is een platte organisatie waarin veel ruimte is voor een geintje (de sfeer is achterhoeks). Toch wordt je hier hard aan het werk gezet en zijn we hier om Hartd te laten groeien; dat telt! Daarnaast ben ik hier zo'n beetje privé opgeleid, dat zorgde er voor dat ik mij ontzettend snel heb ontwikkelt tot waar ik nu ben. Dat is wel pittig hoor, continu feedback krijgen, maar als je dat leert aankunnen dan zie je dat direct terug in het resultaat.
Pluspunten
Mario Kart in de pauze
Minpunten
Heel competitief
Continu Engineering heeft mij vanaf de eerste dag bijgestaan in het bereiken van mijn ideale functie.
Pluspunten
Persoonlijk contact
De recruiters en accountmanagers krijgen alle hulde van mij voor hun pro-actieve werkhouding in een zeer laagdrempelige benaderingswijze.
Pluspunten
Teamuitjes naar schaatswedstrijden in Heerenveen.
Minpunten
Zelfde als bij alle andere uitzendorganisaties.
Een sterk bedrijf in de groei. Een jong team collega's waar het enorm prettig is om mee te werken.
1e project viel tegen, van Rossum. 2e project, zeer tot tevredenheid.
Pluspunten
Ze hebben mij bij DNB geplaatst.
Minpunten
Toen ik bij DNB weg was, was alle belangstelling verdwenen.
Een uitzendburo zoals anderen maar geen persoonlijk contact door wisselingen bij de accountmanegers.Daarom geen goed inzicht hoe het normaal gaat. Bureau is nu opgegaan in een andere organisatie.