Consolid

Consolid Reviews

93 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 98 reviews

Fijne omgeving

Ik vond het een fijn open, eerlijk respectvol vrolijk gesprek met de intercedent. Ik kon mezelf zijn en dat vind ik belangrijkDe intercedent was een fijn persoon!

Pluspunten

Goed overzicht in de app voor je rooster en alles erom heen.

Minpunten

Voor nu geen min punten!

Plezierige werkomgeving met waardering!

Drukke maar uitdagende baan met vele leermomenten. Goede communicatie met planners en management. Zakelijke en tegelijk leuke werksfeer. Op tijd alles af hebben is soms een hele uitdaging! Je bent zelfstandig in het uitvoeren van de werkzaamheden zonder dat er een baas mee kijkt. Prettig bedrijf waar je je snel welkom en op je gemak voelt met de nodige waardering!

Pluspunten

Attente houding naar personeel met prettige communicatie.

Minpunten

Uitdaging soms om op tijd klaar te zijn.

Consolid als bezorger bij AH

Alles was goed geregeld. Coöperatieve werkers. Een dingetje die lang duurde maar kwam door het bedrijf zelfs.

Pluspunten

Gratis lunch voor avond dienst

Minpunten

Minimum loon onder 21 jaar heel laag.

afschuwelijk bedrijf

ik ben nog nooit zo slecht behandeld bij een sollicitatie. ik werd compleet verguisd omdat ik al een tijdje niet gewerkt had.ik kon daar niks aan doen. ik ben niet zo goed met solliciteren en had al 30 afwijzingen binnen. Dit was wel in de tijd dat wat meer mensen werkloos waren. ik ben wel blij dat ik daar niet ben gaan werken. wat een naar bedrijf.

Gesolliciteerd , houden je aan het lijntje en ze komen hun afspraken niet na. Erg onprof

Gesolliciteerd, houden je aan het lijntje en komen afspraken niet na. Ik had nog meerdere sollicitaties lopen had dit ook aangegeven. Zou s'avonds of de volgende ochtend wat te horen krijgen. Uiteindelijk 2 dagen later nadat ik weer had gemeld dat ik graag wat meer wilde weten omdat ik ook nog adere sollicitaties had lopen kreeg ik te horen dat ik het niet was geworden. Ze hadden nog wel een tijdelijke baan voor mij. Ik heb daar voor bedankt. Komen niet hun afspraken na dus niet echt betrouwbaar.

Goed bedrijf om voor te werken

Ik werk nu zins 2018 voor Consolid. En tot nu toe nooit problemen gehad. Altijd bereid om je te helpen waar nodig. En nooit problemen met uitbetalen. Altijd netjes op tijd.

Pluspunten

Op tijd uitbetalen

Leuke bijbaan als je flexibel bent met uren.

Leuk werk om te doen, weinig stress onderweg. Daarbij weinig contact met collega's, behalve op de HUB.

Ik ben chauffeur, en heb niet het gevoel "bij" het bedrijf te horen

Als je als chauffeur aangesproken word met u en " zou u voor ons " .Ik begrijp het wel dat je er niet bij hoort ,omdat er nog 250 chauffeurs, in.

Goede team verband

Als een baan zoekt, dan zal ik zeggen ga eens langs ConsolidAlles is gewoon goed geregeld.

Pluspunten

Komen hun afspraken in z'n geheel na

Minpunten

Vriendelijke en vakkundige organisatie!

Zeer toegankelijke en vriendelijke organisatie. Korte lijntjes tussen werknemer en en werkgever waardoor vragen snel worden beantwoord. Denkt in oplossingen en help je graag.

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Minpunten

Maken soms foutjes maar schakelen snel om deze recht te zetten.

Consolid super, ah online bied je een snelcursus burn out kweken.

Consolid gewoon goed geregeld, vriendelijke kundige mensen. Bij de ah online is het iedere dag je een slag in de ronte werken, al heb je soms een ritje die wel te halen is. En dan zit je rond hun doelen van 95 %, gaan ze je naar de 96% pushen. Dit haalt het leuke eraf.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Stress Pushen

Huiselijke sfeer, accuraat handelen en duidelijke communicatie

Al een aantal jaar werkzaam voor Cinsolid, altijd goed te woord gestaan en meegenomen in voorstellen om door te groeien. Naast het zakelijke is er ook ruimte om over je prive te kletsen als je dat wilt. De intercedenten tonen oprechte interesse in jou als persoon en helpen je waar nodig.Heb je een conflict op je werk waar je met je opdrachtgever niet uit komt, kan je Consolid inschakelen als tussenpersoon. Hun gaan de situatie bekijken van beide kanten en komen met een oplossing.

Pluspunten

Salaris is optijd!

Vervelend bedrijf

Bij consolid zijn ze maar met een ding bezig, geld verdienen over de rug van de uitzendkracht. Bij lastige vragen wordt je afgewippeld met de zin, ik moet het even uitzoeken en daarna blijft het dagen stil. Bij consolid kan je niemand vertrouwen en ik raad ook iedereen af om voor hun te gaan werken.

Pluspunten

Minpunten

Heel vervelend contact persoon

Top planners

Ik wil graag alle planners bedanken voor de vriendelijkheid die ik mag ondervinden als er gebeld wordt of ik zo vriendelijk wil zijn om 1/2/3 ritten te rijden , en of ik zin hebt om nog een ritje te doen al is het al aan de late kant , Nou heb ik toevallig een woorden boek waar "geen zin in" niet voor voorkomt dus daar hebben we nooit problemen mee, dat is bij een ander bedrijf wel eens anders geweest in mijn werkzame leven van ruim 55 jaar .Dus een top planning die alles goed regelt is heel fijn om mee te werken.

Pluspunten

Zeer vriendelijk collega's die op de planning zitten, ook de admin is bereid om alles voor je te regelen

Minpunten

Soms wordt een rit die ik als laatste krijgt, als eerste geboekt in mijn account, dag alle tijden die in de app stonden, dan maar puzzelen naar de juiste dag tijden.

Goede informatievoorziening en prettige werksfeer

Je wordt prima op de hoogte gesteld van de mogelijkheden om je buitengewone beloning op tijd te innen, zodat deze niet verloren gaat.. Ook is de website prettig toegankelijk. Een pluim waard !

Productieve en gezellige werksfeer

Ik vind het het werk bij Albert heijn online super leuk om te doen, elke dag is weer anders.Er is geen dag dat ik geen zin heb om te werken behalve op zaterdag dan.Je komt op verschillende plekken in Nederland, ontmoet nieuwe mensen.Je hoeft niet naar de sportschool met het werk waar ik aardig me energie in kwijt kan.Diversiteit aan collega's wat in het begin heel erg wennen was, maar ik me nu thuis in kan vinden.

Pluspunten

Zoeken mensen voor langere periode

Minpunten

Geen winterjas.

Prettig en leuke collega’s

Leuke baan wat ik niet van te voren had gedacht soms met vervelende mensen te maken hebben

Eerlijk, Netjes, behulpzaam, betrouwbaar, vriendelijk

In alle eerlijkheid als uitzendkracht zijnde.helemaal niets op Consolid aan te merken. De medewerkers van Consolid denken graag met je mee en stellen hun uitzendkrachten op hun gemak.👍🏼

Pluspunten

Gratis Lunch, Reiskostenvergoeding, goed salaris

Minpunten

Zelfstandige functie binnen gemoedelijke werkomgeving.

Grote zelfstandigheid en vergroting geografische kennis van Nederland. Goede ondersteuning van de planning, ICT en de administratie.Gemoedelijke werkomgeving.

Pluspunten

Zelfstandigheid

Minpunten

De soms te strakke planning.

Beste Recruitment van Nederland

Gezellige en zeer informatief Consolid team zuid . Tijdens de open dag zeer vriendelijk te woord gestaan en inmiddels een betaalde opleiding met baangarantie gestart. Wat wil je nou nog meer !!! Een nieuwe toekomst dankzij Consolid 👍🏻

Pluspunten

Informatieve open dagen en betaalde opleidingen

Minpunten

Kan er geen bedenken

ik werk als uitzendbasis

het is een heel fijn uitzendbureau heb nu hij hun vastcontrast

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Consolid. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Consolid