Congos

Reviews over Bedrijfscultuur bij Congos

Wissen

Gezellige werkomgeving met veel mogelijkheden

Bij Congos krijg je de ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen, dit terwijl je samenwerkt met een jong en enthousiast team!

Prettige werkomgeving

De omgang met elkaar op de werkvloer is erg prettig en iedereen mag zijn wie hij is. Je wordt gemotiveerd om goed werk te leveren, maar ook om je op persoonlijk vlak te ontwikkelen.

Informele, maar productieve werkomgeving

Bij Congos krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen in je vak en is er genoeg uitdaging in werkzaamheden. Je komt terecht in een fijne en informele omgeving met leuke klanten (groot tot klein) en er is genoeg ruimte voor je eigen inbreng!

Fijne plek om te werken met jong team

Fijne werkomgeving met collega's met verschillende specialiteiten. Uitdagende en diverse opdrachtgevers en projecten. Ruimte voor eigen inbreng waar ook echt iets mee gedaan wordt.

Gezellige werkomgeving met jong team

De informele sfeer op de werkvloer vind ik erg prettig en maakt het gezellig. Alles is bespreekbaar en er is genoeg ruimte om suggesties te doen en uiteindelijk ook echt verbeteringen door te voeren.

Leuke werkplek, uitdagende opdrachten.

Congos biedt een leuke werkplek met uitdagende opdrachten. Het compacte team zorgt voor een leuke interactie binnen ieder project.

Prettige sfeer

Binnen Congos hangt er een prettige sfeer, met leuke collega's die je motiveren.

Professioneel en informeel

Het bedenken én ontwikkelen van een automatiseringsoplossing die een bedrijfsproces van een opdrachtgever niet alleen optimaal ondersteunt, maar zelfs verbeterd is waar ik mijn energie uithaal en waar ik trots op ben. Ik geniet er van om te zien dat ons team als een geoliede machine opereert en met elkaar in staat is om een hoogwaardige oplossing te ontwikkelen. Aan de zijlijn mag ik mij ook graag bemoeien met de creatieve processen. Al laat ik het daadwerkelijke ontwerpen graag over aan onze designer, die mij keer op keer weet te verassen met zijn creatieve en professionele uitwerkingen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Congos. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Congos met

• Congos