Conduent
Bekijk alle reviews over Conduent

Conduent

Review over Conduent van een medewerker

Dit bedrijf is schadelijker voor je hersens dan alcohol

Tijdens de sollicitatie moest ik al wat vragen beantwoorden om te kijken of ik wel het niveau had om de training van 2 weken te starten. Denk aan vragen als: hoe noemen we draadloos internet? (Dit is geen grap) Het niveau en tempo van de training liggen erg laag. Trainers vinden zichzelf echt heel interessant (News flash: zijn ze niet). Als je ontslag neemt duurt het megalang voordat je je supertrage workstation retour kan sturen; langzaam is wel echt het thema hier. Maar je moet niet langzaam zijn aan de telefoon, want dan heb je herres. Als je wilt weten hoe het voelt om hersencellen te voelen afsterven, zou ik hier zeker gaan werken!

Gezellige werkomgeving

Je heb hier hele Leuke collega’s Alleen word je Slecht betaald en moeilijke targets Er word heel erg gelet op de kpi,sHeb hier wel veel geleerd en leuke mensen ontmoet

Niet aan beginnen.

Laag loon hoge werkdruk, zeggen dat ze niet zo snel pushen dat je moet leren maar ook dat is bullshit je moet aangeven pt als je naar de wc gaat, alleen maar boze klanten aan de telefoon als je belt voor hulp helpen ze je meestal ook nog niet eens echt meestal ook arrogante mensen aan de hulp telefoon.

Gedreven om te presteren met oog voor de medewerkers!

Heldere organisatie structuur, duidelijke verwachting en gedegen inwerktraject. Als je je best doet, dan is dit een werkgever waar je jaren kunt werken

Pluspunten

Ontwikkeling

Minpunten

Inrichting kantoor mag iets moderner

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Conduent. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Conduent met

Meer informatie over Conduent in populaire locaties

• Conduent
  • Dit bedrijf is schadelijker voor je hersens dan alcohol