Conduent
Bekijk alle reviews over Conduent

Conduent

Review over Conduent van een medewerker

Niet aan beginnen.

Laag loon hoge werkdruk, zeggen dat ze niet zo snel pushen dat je moet leren maar ook dat is bullshit je moet aangeven pt als je naar de wc gaat, alleen maar boze klanten aan de telefoon als je belt voor hulp helpen ze je meestal ook nog niet eens echt meestal ook arrogante mensen aan de hulp telefoon.

Gezellige werkomgeving

Je heb hier hele Leuke collega’s Alleen word je Slecht betaald en moeilijke targets Er word heel erg gelet op de kpi,sHeb hier wel veel geleerd en leuke mensen ontmoet

Dit bedrijf is schadelijker voor je hersens dan alcohol

Tijdens de sollicitatie moest ik al wat vragen beantwoorden om te kijken of ik wel het niveau had om de training van 2 weken te starten. Denk aan vragen als: hoe noemen we draadloos internet? (Dit is geen grap) Het niveau en tempo van de training liggen erg laag. Trainers vinden zichzelf echt heel interessant (News flash: zijn ze niet). Als je ontslag neemt duurt het megalang voordat je je supertrage workstation retour kan sturen; langzaam is wel echt het thema hier. Maar je moet niet langzaam zijn aan de telefoon, want dan heb je herres. Als je wilt weten hoe het voelt om hersencellen te voelen afsterven, zou ik hier zeker gaan werken!
Zelfde functieZelfde locatie

Slecht bedijf en zeker geen aanwist voor de telemarkt

Je krijgt een functie die zeker mooier klint als dat je bent.Fijtenlijk werk je voor een slechtbedijf waar vodafone-ziggo zich voor moet schamen dat ze deze als partner hebben ingehuurd.Je wordt in 2 weken klaar gestoomd voor een zogenoemde IC periode van 6 weken.Hun beleid voor specialcare mensen worden niet nageleeft en als je hierover een mening hebt dan is het einde dienstverband.Zeker niet aan te raden tenzij je hier kort en zinloos wil werken en als nummer behandeld wil worden.Wil je hier wel gaan werken denk er dan zeker bij dat je een hele snelle prater moet zijn ander lig je er zeker na 8 weken of korter er al uit.Van de 12 mensen is er nog maar 1 over van heel de trainingsgroep

Pluspunten

Minpunten

Slechte training, Slechte coaching, Teamleiders doen maar wat HR Gooit je er uit als je een eigen mening geeft

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Conduent. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Conduent met

Meer informatie over Conduent in populaire locaties

• Conduent
  • Niet aan beginnen.