Conduent

Conduent Reviews

114 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 7.644 reviews

Leuke baan met genoeg kansen.

Uitgelichte review

Conduent heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Ik ben hier nu een jaar werkzaam. Het is een leuk bedrijf met leuke collega's. Elk kwartaal is er een borrel, ook is er nog een teamuitje, die betaald word door de baas. Er zijn meerdere sales weken met lekker eten en cadeaus die je kunt winnen. Er worden veen cadeaubonnen weggegeven, elke dag gratis koffie bij baker en more. Conduentpoints een systeem waarmee je punten kunt verdienen en daarmee leuke gadgets of cadeaubonnen kan kopen. Basissalaris maar wel goede bonussen. Altijd iemand om een praatje mee te maken en gratis vers fruit. Locatie is top in het centrum en makkelijk bereikbaar. Reiskosten worden bij mij altijd binnen 1 week uitbetaald.

Pluspunten

Bonus, collega's, extra's locatie

Minpunten

Basisloon

Gezellige werkomgeving

Je heb hier hele Leuke collega’s Alleen word je Slecht betaald en moeilijke targets Er word heel erg gelet op de kpi,sHeb hier wel veel geleerd en leuke mensen ontmoet

Informatie over Conduent

Gebaseerd op 21 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris
  • Gevoel van saamhorigheid
  • Algemene tevredenheid

Gezellige werksfeer

Conduent is een fijn bedrijf waarin je kansen krijgt. Collega’s en sfeer zijn top!

Dit bedrijf is schadelijker voor je hersens dan alcohol

Tijdens de sollicitatie moest ik al wat vragen beantwoorden om te kijken of ik wel het niveau had om de training van 2 weken te starten. Denk aan vragen als: hoe noemen we draadloos internet? (Dit is geen grap) Het niveau en tempo van de training liggen erg laag. Trainers vinden zichzelf echt heel interessant (News flash: zijn ze niet). Als je ontslag neemt duurt het megalang voordat je je supertrage workstation retour kan sturen; langzaam is wel echt het thema hier. Maar je moet niet langzaam zijn aan de telefoon, want dan heb je herres. Als je wilt weten hoe het voelt om hersencellen te voelen afsterven, zou ik hier zeker gaan werken!

4 stars

What is the best part of working at the company?Consistently informing employees..What is the most stressful part about working at the company?Trying to maintain production levels.What is the work environment and culture like at the company?friendly working with various departments. What is a typical day like for you at the company?productive and challenging..

Niet aan beginnen.

Laag loon hoge werkdruk, zeggen dat ze niet zo snel pushen dat je moet leren maar ook dat is bullshit je moet aangeven pt als je naar de wc gaat, alleen maar boze klanten aan de telefoon als je belt voor hulp helpen ze je meestal ook nog niet eens echt meestal ook arrogante mensen aan de hulp telefoon.

Niet aan te bevelen

Je wordt als klein kind behandelt ,je bent een nr met een telefoon ,niet tegenspreken anders lig je eruit

gezellige werkomgeving

het is een gezellig werkomgeving, maar er wordt veel druk gezet op het sale maken

Slecht bedijf en zeker geen aanwist voor de telemarkt

Je krijgt een functie die zeker mooier klint als dat je bent.Fijtenlijk werk je voor een slechtbedijf waar vodafone-ziggo zich voor moet schamen dat ze deze als partner hebben ingehuurd.Je wordt in 2 weken klaar gestoomd voor een zogenoemde IC periode van 6 weken.Hun beleid voor specialcare mensen worden niet nageleeft en als je hierover een mening hebt dan is het einde dienstverband.Zeker niet aan te raden tenzij je hier kort en zinloos wil werken en als nummer behandeld wil worden.Wil je hier wel gaan werken denk er dan zeker bij dat je een hele snelle prater moet zijn ander lig je er zeker na 8 weken of korter er al uit.Van de 12 mensen is er nog maar 1 over van heel de trainingsgroep

Pluspunten

Minpunten

Slechte training, Slechte coaching, Teamleiders doen maar wat HR Gooit je er uit als je een eigen mening geeft

Saai en eentonig werk.

Het is saai en eentonig werk. Je krijgt alleen klagende klanten aan de lijn. Mijn leidinggevende is aardig zolang ik niet ziek of te laat ben.Daarnaast lijkt het wel een sales afdeling ipv klantenservice.

Onveilige werkvloer

Hectische werkomgeving met veel onrust. Ruzies waarbij steekwapens zijn getrokken en zelfs de politie moest optreden. Vriendjespolitiek tussen teamleiders en medewerkers.Regelmatig diefstal uit kluisjes of van bureaus.Vind het geen leuk bedrijf om voor te werken.

top

ik moest dit even schrijven zodat ik de rest kan zien

Tevreden!

Ik ben recent begonnen en ik word goed gemotiveerd en geholpen tijdens mijn training. Ik had wel wat twijfels maar met de tijd trek ik de conlussie dat het een goed keuze was om te solliciteren bij Conduent.

Pluspunten

Parttime mogelijkheden

Minpunten

Nog geen minpunt kunnen concluderen

Slecht bedrijf

mooie praatjes maar de opleiding is niks en je word niet echt vriendelijk behandeld

Pluspunten

helemaal niks

Minpunten

heel veel

Gedreven om te presteren met oog voor de medewerkers!

Heldere organisatie structuur, duidelijke verwachting en gedegen inwerktraject. Als je je best doet, dan is dit een werkgever waar je jaren kunt werken

Pluspunten

Ontwikkeling

Minpunten

Inrichting kantoor mag iets moderner

Thuiswerk

100% thuiswerk wat een leugen, ze kunnen het op elke moment wijzigen zodat je naar kantoor moet gaan komen, en dan staan de vacatures nog steeds als 100% thuiswerk. Ze hebben mij nu in problemen gebracht met de vakantie periode als kon had ik per direct ontslag genomen. Nu opzoek naar ander werk. Waar ze geen leugens verspreiden om je eerst aan te trekken. Ohwja en het gaat via eaayworx uitzendbureau ook niks goeds te melden daarover. Gesolliciteerd voor Rotterdam geplaatst in Almere, en nu mag ik naar kantoor in rotterdam. Moest ook eerst verplicht elke zaterdag werken, waarna ik mijn uren moest verlagen zodat de zaterdag vervalt

Pluspunten

Minpunten

100% thuiswerk is geen 100% thuiswerk.

Nieuweling

Ik wil alle revieuws lezen vandaar mijn reactie ik ben benieuwd

Leuk bedrijf met tal van mogelijkheden om te ontwikkelen en door te groeien

Gezellige collega's met veel ondersteuning en mogelijkheden dingen te veranderen of beter te maken. Processen zijn niet perfect, maar er is veel hulp vanuit management en er wordt geluisterd naar problemen en gezocht naar oplossingen.Ruimte om door te groeien naar verschillende functies, trainingsprogramma's, flexibiliteit en vertrouwen.

Pluspunten

Collega's

Minpunten

Minder op kantoor vanwege corona

Slechtste bedrijf waar je kan werken

Ik werkte voor conduent. Ze beloofde me 12.51 per uur maar je werkt niet voor conduent je werkt voor EasyWorx of iets zoals dat. Die je maar 8.51 betalen per uur. Wat niks is. Na mijn sollicitatiegesprek duurde het meer dan een maand tot mijn training startte en tijdens de training werd alles slecht uitgelegd. Daarna na 1 dag ziek te zijn werd ik ontslagen zonder notice. Er werd alleen een email verstuurd met een retourlabel van de workstation. Die trouwens ook baggersloom is. Heel veel problemen ermee zelfs in mijn eerste twee weken van training. Overall. BLIJF WEG VAN DIT BEDRIJF

Pluspunten

Trainers waren aardig

Minpunten

Al het andere

super gezellig werken met leuke collegas

mooi bedrijf waar je veel kan leren mooie 1ste training en goede begeleiding van teamleiders.naast het salaris bij het verkopen en goed te behalen target krijg je ook nog een leuke bonus.

Slavenarbeid

Je bent een belslaaf met een personeelsnummer.Zeer slecht gekwalificeerde "leidinggevenden(teamleiders)"Dramatisch laag salaris.Zieke bedrijfscultuur, doorlopend komen en gaan van nieuwe medewerkers. Teveel minpunten om op te noemen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Conduent. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Conduent met

Meer informatie over Conduent in populaire locaties

• Conduent