Conduent

Conduent Reviews

79 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 6,771 reviews

Leuke baan met genoeg kansen.

Uitgelichte review

Conduent heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Ik ben hier nu een jaar werkzaam. Het is een leuk bedrijf met leuke collega's. Elk kwartaal is er een borrel, ook is er nog een teamuitje, die betaald word door de baas. Er zijn meerdere sales weken met lekker eten en cadeaus die je kunt winnen. Er worden veen cadeaubonnen weggegeven, elke dag gratis koffie bij baker en more. Conduentpoints een systeem waarmee je punten kunt verdienen en daarmee leuke gadgets of cadeaubonnen kan kopen. Basissalaris maar wel goede bonussen. Altijd iemand om een praatje mee te maken en gratis vers fruit. Locatie is top in het centrum en makkelijk bereikbaar. Reiskosten worden bij mij altijd binnen 1 week uitbetaald.

Pluspunten

Bonus, collega's, extra's locatie

Minpunten

Basisloon

Tja

Hebben mooie verhalen. Maar helaas komen ze de verhalen niet na. Je mag een overeenkomst tekenen zonder dat je je salaris weet!! Bellen heeft geen zin zijn niet bereikbaar.

Pluspunten

Niks

Goede werkomgeving met veel doorgroeimogelijkheden

Je leert hier ontzettend veel. Je werk krijgt hier meer diepgang en ontzettend veel toffe collega’s

Pluspunten

Bonus verdienen en gratis fruit

Minpunten

Onduidelijk salarishuis

Low budget call center

Conduent is een low budget call center. Je krijgt geen laptop maar een kastje met meters aan kabels.... Je salaris en de uren moet je goed bijhouden meestal kloppen deze niet. Met vragen over je salaris word je verwezen naar Easyworx en zij verwijzen je terug naar Conduent! Ik ben afgehaakt tijdens de training. Ook hierin merk je dat Conduent een low budget call center is. De trainer is onervaren en in mijn optiek incompetent.

Pluspunten

Minpunten

low budget call center

Teleurstellend

Echt alles gaat fout bij Conduent.1. salaris incorrect!!!!!2. hardware defect geleverd3. training is houtje touwtje werkConduent is veruit de slechte callcenter waar ik heb gewerkt.Ik heb Easyworks diverse mailtjes gestuurd omtrent mijn salaris echter krijg ik geen reactie.

Pluspunten

Minpunten

Struisvogelpolitiek

Uitstekende werkgever met veel begeleiding en ontwikkelingsmogelijkheden

Zo'n beetje alle functies binnen het team al doorlopen. Ik ervaar deze werkplek als erg prettig maar hier wordt wel wat voor terug gevraagd. Zolang je hard werkt en ambitieus bent kun je hier heel ver komen

Pluspunten

Sfeer Doorgroeimogelijkheden Coaching

Minpunten

Apparatuur wat verouderd

Je krijgt niet betaald wat je word beloofd

Ik heb gesolliciteerd op een vacature via conduent, en in de vacature stond duidelijk dat je als starters loon 12 euro per uur betaald zou krijgen, en dat het na de inwerk periode naar 12,50 zou gaan. Ik werd opgebeld door voor een sollicitatie en daarin werd gezegd dat ik 10,50 zou gaan verdienen. Een wereld van verschil, die 2 euro maakt een flink verschil. Ik vroeg waarom ze in de vacature 12 tot 12,50 hadden gezet, maar daar werd niet veel op gezegd. Ze zeiden dat je 1,50 bonus zou krijgen na 6 maanden bovenop de 10,50. Toen ik vroeg waarom ze dat niet in de vacature gezet hadden, heb ik niets meer van ze vernomen. Ze belazeren je gewoon waar je bij staat.

Valse beloftes van een amateuristische bedrijf

Niemand binnen Conduent kan mij uitleggen wanneer ik €13 per uur ga verdienen. Mijn leidinggevende weet het niet. HR zou ons verder informeren intussen wachten we al 3 weken en nog steeds geen uitleg. Ik heb inmiddels een andere baan gevonden (voor minder salaris). Het werk zelf is prima maar alles daarnaast is slecht.Mijn advies; verdoe je tijd niet aan Conduent. Firma list en bedrog

Pluspunten

Minpunten

valse beloftes

Is na de afsplitsing minder leuk geworden

Prima leerschool waar je mogelijkheden krijgt. Erg kleine klantenbase wat de continuiteit niet ten goede komt. Let op dit kan inmiddels anders zijn.

prettig respectvol behulpzaam

In Tilburg mocht ik hier ruim drie maanden werken .Deze tijd heb ik als heel prettig ervaren er heerst een cultuur van respect en vriendelijkheid. De collega's zijn zeer behulpzaam en helpen waar ze kunnen. Kortom ik kan dit alleen maar aanbevelen

Nummer

Als je een nr wilt zijn en alleen maar moet en niets mag. dan is dit het bedrijfstak waar je moet willen gaan werken. Rooster zeer flexibel 2 wk eerder bekend op vrijdagavond. Daarna maar 1 wk. Feestdagen en verlof is een drama.

Pluspunten

Je kunt deelnemen in evt spaar acties altijd verkoop gerelateerd

Minpunten

Te veel flex gevraagd

Fijne werkgever! Volop mogelijkheden om te blijven ontwikkelen.

Fijne werkplek. Volop doorgroeimogelijkheden. Geen dag is het zelfde en er is altijd werk. Heerlijk!

Dit bedrijf is een nachtmerrie, lees je in voor je hier solliciteert of een uitnodiging voor een gesprek krijgt.

Helaas word je geconfronteerd met een hoop amateuristische fouten, onkundige mensen op posities waar mensen met een normaal denkvermogen horen te zitten.De business ook horen te kennen, niet door een medewerker op kwesties worden gewezen die impact op jou zaken hebbenHelaas is dit bij Conduent niet het geval, vriendjespolitiek en gigantisch veel werkdruk op jou als je niet presteert naar hun verwachtingen.Als er bepaalde voorvallen zich voordoen word daar heel nonchalant mee omgegaan, ENKEL ALS manager de grond onder zijn voeten voelt wegzakken word er op geacteerd, of als hij op zijn kop krijgt van zijn manager.Bonus is niet duidelijk, van de een op andere dag word je bonus met 2000% verminderd omdat er goede scores worden neergezet.Als je een dag geen systeemproblemen ondervind mag je in je handen knijpen van geluk, er word streng gecontroleerd op nawerk tijden alsof je in een gevangenis zitDe Conduent geboden waar dit bedrijf heel trots op is zijn allemaal leugens, geen enkele keer worden deze dingen waargemaakt.Er is behoorlijke hoeveelheid intimidatie waar niks aangedaan word, denk aan ongepaste opmerkingen richting vrouwen MAAR OOK richting mannen.

Pluspunten

Collega's, onderlinge sfeer die het werk dragelijk maakt. Mijn leidinggevende

Minpunten

Snelle uitgang, hoofdpijn, slecht hygiene protocol, smerige werkplekken, diefstal, intimidatie, Salaris

Leuke, afwisselende job met veel verantwoordelijkheid

Sinds een half jaar ben ik werkzaam bij Conduent bij Ziggo Savedesk. In de afgelopen zes maanden heb ik ontzettend veel geleerd over de inhoudelijke diensten van VodafoneZiggo en de bedrijfscultuur van Conduent. Conduent is een prettige werkgever omdat de met me meedenken wanneer iets niet lukt en me aanmoedigen om door te groeien in het bedrijf. Het inplannen van uren wordt een maand vooruit gedaan zodat je weet waar je aan toe bent. Ook is het wisselen van diensten relatief makkelijk omdat het een groot team is waarbij de teamleden graag elkaar helpen.

Volledige acceptatie en doorgroei mogelijkheden!

Mijn ervaring is zeer positief te noemen!Vanaf dag 1 heb ik zeker het gevoeld dat ik geaccepteerd en gewaardeerd word door collega's.In samenspraak met een goede werkhouding zijn er heel veel zaken mogelijk. Dit wordt natuurlijk bij andere instanties/werkgevers ook verwacht.Ook is het onderlinge contact tussen collega's zeer positief, iedereen is in voor een praatje en iedereen laat elkaar in zijn/haar waarde. Er zijn zelfs collega's die gezellig na werktijd met elkaar een drankje gaan doen op het terras.Ja, je moet veel kennis hebben van de systemen. Ja, je moet om kunnen gaan met de emoties etc. van klanten. Ja, het niet het beste betaalde baantje ( ik krijg er alleen zeker meer voor terug!). Maar met de juiste begeleiding door middel van coachings en de ervaringen van je mede-collega's die al wat langer werken, kom je er zeker wel.Bij Conduent werken ze ook met een beloningssysteem, heb je bijvoorbeeld je target gehaald? Dan zou het maar zo kunnen dat daar een incentive tegenover staat. Zo kan je naast het verdienen van een leuke bonus ook sparen voor leuke cadeaubonnen, gadget, keukenapparatuur en dagjes weg sparen.Tot slot, zijn er voldoende doorgroei mogelijkheden binnen het bedrijf. Je zou hierover in gesprek kunnen gaan met leidinggevenden maar ook het management. Ik blijf hier nog zeker, maar word jij mijn nieuwe collega? Ik hoop je snel te zien!

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden; Fijne collega's; Leuk bonussyteem; Acceptatie;

Minpunten

Salaris

Gezellige werkomgeving

Conduent bied een prettige en ontspannen werkomgevinf. Ze bieden ook thuiswerk aan. Als je een flexibele werkgever zoekt. Moet je zeker solliciteren bij conduent

Pluspunten

Flexibele werktijden

Toffe baan

Ik heb hier met plezier gewerkt. Super fijne collega's en werktijden. Iedereen is hier erg behulpzaam. De coaches zijn ook erg vriendelijk en willen echt het beste uit jezelf halen. De coachmomenten zijn erg fijn om te reflecteren en bij te leren. Ik voelde mij hier altijd welkom en ik mis ze stiekem wel een beetje.

Pluspunten

Gratis fruit, gratis drinken uit automaat, collega's, werktijden, salaris, locatie

Minpunten

lastige klanten, pauze wordt niet doorbetaald waardoor je 9 uur moet werken

Veel druk op targets en bedreigingen met ontslag

Ik ben blij dat ik niet meer voor conduent werk. Uiteindelijk 2 maanden volgehouden. Ik werkte op een sales afdeling voor ziggo. Er is constant een druk op verkopen verkopen verkopen (vanaf dag 1). En als je je targets niet haalt; ga ik afscheid van je nemen.De manager zit in zijn glazenhok en denkt dat hij interessant is. Altijd chagrijnig en dreigend met ontslag als je niet verkoopt.Collega’s zijn echt aardig!Ik werk nu voor een callcenter waar je wel de tijd en ruimte krijgt om te leren.

Pluspunten

Niets

Minpunten

Alles

Liegen is Conduent hun USP

Je word voorgelogen, uiteindelijk krijg je tegen het einde van de tweede week tehoren dat je NIET voor deze afdeling kunt gaan werken?Het management is een zootje, slijmballen en zitten allemaal te diep in elkaars billen.Er word je van alles belooft, enkel kunnen ze dit nooit waarmaken. ze pakken alles wat ze pakken kunnen, knijpen je zolang uit tot je problemen krijgt en niet meer normaal kunt functioneren.het is er smerig, ranzig en zeker in de corona tijd heeft dit bedrijf op en top schijt aan de maatregelen die door de overheid zijn genomen en opgelegt.ik hoop van harte dat dit bedrijf en het verantwoordelijke management alles verliezen wat ze lief is. en uit die bubbel waar ze inzitten komen.

Pluspunten

Geen opzegtermijn

Minpunten

Alles

wil werken in plaats van mijn tijd te verspillen aan vleierij om gunsten te krijgen

wat een slechte werkgever!Let op de eerste weken wat ze omschrijven als trainingsweken krijg je niet betaald. Tijdens de training wordt je al gewaarschuwd dat het er op de vloer heel anders aan toe gaat en dat je De teamleiders zijn een stelletje onvriendelijke personen en hebben zichzelf op een voetstuk geplaatst en zijn respectloos.Bij de sollicitatie werd er gezegd dat het thuiswerk zou zijn wat achteraf niet waar bleek te zijn.

Pluspunten

Minpunten

onvolledige informatie, weinig salaris

Tegenvallend

allemaal leuke voorwaardes en eigen tijd in kunnen delen. Dit is achteraf hellemaal niet waar

Pluspunten

als ze je mogen zit je goed

Minpunten

Veel grote beloftes komt niet van waar

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Conduent. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

2.7

Gebaseerd op 6,771 reviews