Coloriet

Reviews over Management bij Coloriet

Ik heb ontzettend fijn gewerkt hier voor 13 jaar. Ik heb nu heel sterk het gevoel dat ik toe ben aan een andere functie
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Personeel te kort
Heb 6 mnd bij coloriet dronten gewerkt.ze laten eerst je contract tekenen en daarna krijg je te horen dat je onder het minimum gaat verdienen.sollicitatie gesprekken voeren kunnen ze niet.zolang je rustig en mak blijft en zegt wat hun willen horen dan heb je kans dat je voor een tweede gesprek kan komen. Deze dependance is zeker niet aan te rraden
Het is een hele goede instelling waar ze echt naar de bewoner kijken, wat ze nodig hebben en waar de behoefte zijn. Ook voor de medewerkers zijn ze goed.
Vanuit het bedrijf zelf vond ik de communicatie slecht en heb ik me nooit echt welkom gevoeld, of deel van een team ondanks dat je zelfstandig werkt. De mensen waar je voor werkt zijn wel weer heel blij met je en laten dat aan alle kanten merken. Je krijgt dus veel eer van je werk. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van de adressen die je toegewezen krijgt.
Als vrijwilliger word je echt gewaardeerd. Heb het naar mijn zin en de ouderen vinden het leuk als je komt. Doe een spelletje met ze (of wat ze maar leuk vinden.... muziekje aan, voorlezen), een gezellig kletspraatje onder het genot van een kopje koffie of sapje. Beetje de huiselijke dingen, maar dan met/bij de ouderen.
Bekijk meer reviews over Coloriet