Coloriet
Review over Coloriet van een medewerker

Slechte communicatie maar veel eer van je werk

22 oktober 2015
Vanuit het bedrijf zelf vond ik de communicatie slecht en heb ik me nooit echt welkom gevoeld, of deel van een team ondanks dat je zelfstandig werkt. De mensen waar je voor werkt zijn wel weer heel blij met je en laten dat aan alle kanten merken. Je krijgt dus veel eer van je werk. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van de adressen die je toegewezen krijgt.
12 februari 2020
Helpende niveau 2 (voormalige medewerker) - Dronten
Heb 6 mnd bij coloriet dronten gewerkt.ze laten eerst je contract tekenen en daarna krijg je te horen dat je onder het minimum gaat verdienen.sollicitatie gesprekken voeren kunnen ze niet.zolang je rustig en mak blijft en zegt wat hun willen horen dan heb je kans dat je voor een tweede gesprek kan komen. Deze dependance is zeker niet aan te rraden
13 januari 2017
Verzorgende IG (huidige medewerker) - Dronten
Ik heb ontzettend fijn gewerkt hier voor 13 jaar. Ik heb nu heel sterk het gevoel dat ik toe ben aan een andere functie
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Personeel te kort
19 maart 2014
Vrijwilligerswerk bij de Regenboog (voormalige medewerker) - Dronten, FL
Als vrijwilliger word je echt gewaardeerd. Heb het naar mijn zin en de ouderen vinden het leuk als je komt. Doe een spelletje met ze (of wat ze maar leuk vinden.... muziekje aan, voorlezen), een gezellig kletspraatje onder het genot van een kopje koffie of sapje. Beetje de huiselijke dingen, maar dan met/bij de ouderen.
  1. Slechte communicatie maar veel eer van je werk