CodeGuild

7: CodeGuild reviews van werknemers

Een hele unieke cultuur waar werken niet als werken voelt, een echte familie!

Ik dacht altijd dat sales een opdringerige manier is van je producten/services aan de man te brengen. CodeGuild heeft mij laten zien dat dit helemaal niet zo hoeft te zijn, adviserend helpen is wat wij hier doen.

Pluspunten

Hele prettige werksfeer

Minpunten

Geen!

THE Software Engineering Recruitment Consultancy in the Netherlands

Working with CodeGuild has opened a lot of doors for me. Especially on deciding what would be the next best step in my career.A thorough interview to seek out my needs, interest, intrinsic motivation was at the core and the basis for finding the right match for me.The whole process from the beginning until the end I was always kept up to date and guided in my best interests.I am glad to say that I wouldn't have found my Java developer job at my dream company, if it wasn't for the help from CodeGuild.

Pluspunten

Thorough intake, Matching options and more than one to choose from, Good sparring partners, Getting questions that I havnt considered yet., (Likely because I am not always looking for a job and it helps to get these guiding nudges), Found my dream job

Minpunten

None

De beste plek om de beste versie van mezelf te worden, zowel zakelijk als privé!

Ik had altijd een slecht gevoel bij recruitment bedrijven. Micromanagement, hoge werkdruk, grote focus op alleen maar geld verdienen en oppervlakkige zaken.CodeGuild liet mij zien dat dit ook helemaal anders kan. Hier werd ik vanaf moment 1 heel nauw begeleid om een echte ambachtsman te worden. Wij werken voor zeer interessante klanten, echt de top van de markt! Ik voel veel mogelijkheid om mee te denken. Iets wat juist in deze fase van het bedrijf enorm veel voldoening geef. Wij zijn een sterk team; iedereen gunt elkaar iets en wij werken heel goed samen. Het management is enorm begaan met onze ontwikkeling en er wordt echt de tijd voor mij genomen.Het wordt met de paplepel ingegoten om mensen oprecht te willen helpen, en het mooie is dat ik ook nog eens de inhoudelijke bagage meekrijg om dit te doen obv consultative selling.Wat wat ben ik blij dat ik CodeGuild heb ontdekt in mijn leven!De pluspunten:Veel vrijheid, doorgroeimogelijkheden, ongedwongen sfeer, kundigheid, naam in de markt, kennisniveau, unieke trainingen, slimme marketingstrategieën, hele goede klanten, veel ruimte om mee te denken, schitterend kantoor, eigen parkeerplaats, enorme salarissen, gemakkelijk te bereiken met OV en auto

Pluspunten

Fantastisch kantoor, fijne mensen, inhoudelijke trainingen, volwassen management, veel focus op persoonlijke ontwikkeling

Minpunten

Werken om de beste versie van jezelf zijn is geen 9 tot 5 job

Gedreven en gezellig team

CodeGuild is team van gedreven en gepassioneerde recruitment consultants die het vak als een ambacht zien, waarbij het leveren van meerwaarde essentieel is. Buiten het werken, zijn er elke vrijdag ook gezellige vrijmibo’s en ook maandelijkse incentives.

Craftsmanship, Dedication, Inspiring & Authority

“Ik ben zeer nauw betrokken geweest bij het gestalte geven van CodeGuild tot de organisatie die we nu zijn. De voornaamste reden voor mij om bij CodeGuild te werken is dat wij continu de hoogste kwaliteit nastreven. Dit zie je terug in de klanten waar wij voor werken, de engineers die wij begeleiden in hun carrière en kritisch blijven op onszelf. Hierdoor biedt CodeGuild mij de omgeving waar ook ik kan excelleren als persoon en professional.” Er heerst hier een open en zeer gedreven sfeer. Waar elke dag weer voldoende is te leren. Dit houdt het werk voornamelijk spannend en uitdagend. Craftsmanship, Dedication, Inspiring & Authority zijn de waarden die bij ons centraal staan. Dat zie je terug in hoe wij intern met elkaar omgaan, maar zeker in onze samenwerking met klanten en kandidaten. Elke dag is weer spannend. Haal je een nieuwe klant binnen, weet jij weer iemand aan een nieuwe uitdagende baan te helpen of heb jij eindelijk eens een goed gesprek met de manager die je al zo lang probeerde te bereiken. Complex is in ons werk is dat onze "producten" mensen zijn. Deze hebben emotie en dit brengt de nodige uitdaging met zich. En dan nog het doorgronden van de Nederlandse software engineering markt, sales processen en nog veel meer. Het leukste aan dit werk is dat wij bedrijven helpen te groeien en wij helpen letterlijk succesverhalen bouwen en aan de andere kant helpen wij de software engineers aan nieuwe een nieuwe baan die hun leven weer een nieuwe boost geeft, zowel op persoonlijk als professioneel vlak. Mogelijk gemaakt door CodeGuild, te gek toch!

Goede werksfeer

CodeGuild is een uniek bedrijf om voor te werken. De werksfeer en het teamgevoel zijn erg goed. Het is mooi om vanuit de zijlijn deel te nemen aan het proces dat leidt tot een tevreden klant en kandidaat. Binnen het team heerst een grote gedrevenheid en wij stimuleren elkaar om het beste uit onszelf te halen door middel van onze unieke kwaliteiten.

Pluspunten

Goede werksfeer, persoonlijke ontwikkeling, leuke teamuitjes

Kundigheid en specialisten

Ik merk dat we een groep collega's hebben die zeer klant gericht te werk gaan. Iedereen is kundig en streeft er naar om de beste versie van zichzelf te worden. We gaan goed met elkaar om en maken veel grappen onderling. Uiteindelijk merk ik dat we het goed doen omdat de klanten veel complimenten geven en inbellen met de vraag naar onze diensten.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij CodeGuild. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk CodeGuild met

Reviews over CodeGuild per locatie

Meer informatie over CodeGuild in populaire locaties

• CodeGuild